GTSTquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet hem net op 4, om eens op tijd te zijn, ik schakel net in het knappe staaltje acteerwerk, wat een treffer
"De Trein"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Whahaha, ik zie nu pas De Trein in de OP
We hebben ongeveer 100 mannen nodig ter compensatie van alle afgelopen seizoenenquote:
Ja! Dat ene Dompertje was wel lekker leuk geweestquote:
Minimaal jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 100 mannen nodig ter compensatie van alle afgelopen seizoenen
[..]
Ja! Dat ene Dompertje was wel lekker leuk geweest
De beloning zal extra zoet zijn!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 100 mannen nodig ter compensatie van alle afgelopen seizoenen
[..]
Ja! Dat ene Dompertje was wel lekker leuk geweest
Mijn hart maakt nu een sprongetje en ik begin ook wat wakkerderder te wordenquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Haha, dat meisje heeft het zelfde kapsel als haar vriendje en vice versa.
quote:
Neeeee, vroegâh met Daniël Daniël en Mickey-zonder-centen en Isa Hoes Met Dingen in Heur Haar, dat was echte topkwaliteit. Masterclasses, Oscar-waardig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is na al die jaren nog net zo slecht als de eerste afleveringen.
Maar toen had je Arniequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is na al die jaren nog net zo slecht als de eerste afleveringen.
Ja Mirjam met cactusjes in dr hoarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Neeeee, vroegâh met Daniël Daniël en Mickey-zonder-centen en Isa Hoes Met Dingen in Heur Haar, dat was echte topkwaliteit. Masterclasses, Oscar-waardig.
beste nummer ooitquote:
Huppa, buren weer meegenieten, me hoelaquote:
quote:
Ik draai 'm ook even af.quote:
Nee, maar het staat wel erg hoog in de "hier word ik vrolijk van"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik draai 'm ook even af.Vind je het echt het beste nummer aller tijden?
Oeh, snel wat lekkers hoalenquote:
Ik hoop dat Cee ook wakker wordt van m'n 'dikkie'quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:26 schreef Kally het volgende:
Oh Gigi en kuiken hebben me weer wakker gemaakt
Mijn bakje choco rozijnen-nootjes ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier zijn de M&M's al op voordat het is begonnen
*high five*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn bakje choco rozijnen-nootjes ook
ja mijn batterij is ook al bijna leegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nooquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
ja mijn batterij is ook al bijna leeg
Ik had kokos biscuitjes, die liggen weer in de kast, werd misselijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toepje van Pinguinquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cee ook wakker wordt van m'n 'dikkie'![]()
Gigi blondje Gigi bedoel je?
Ik zou er wel raad mee wetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Cee ook wakker wordt van m'n 'dikkie'![]()
Gigi blondje Gigi bedoel je?
Die is ook op. Ik ben bang dat ik voor zometeen niks meer hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, gek ding.Was even ananas snijden.
Wazzzup met die ananaz?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, gek ding.Was even ananas snijden.
Ik ookquote:
Oh, duh Piscquote:
Die komt nog aanrennen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:29 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zit er klaar voor, nu moet mn interactieve tv even opschieten. Zucht.
Bips!quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:30 schreef iBenny het volgende:
Ik zie net op mijn 4de scherm (een second screen is tegenwoordig te mainstream) dat het niet lang meer duurt
Jooooooooooopiquote:
Ik dacht het welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:31 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Je bedoelt van die mountainbiker die op een stuk hout fiets en plat op zijn gezicht gaat?
Ik ben er vijf keer geweest, ik wil best nog een keer!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Tokio
Wat een manier om uit het script geschreven te worden
Ik ben deze week alleen maar meer van Tilburg gaan houden, ben een paar keer bij de verkeerde halte uitgestapt dus heb veel van de stad gezien!quote:
Prêust!quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Duurt nogal lang met opstarten. Maar hij doet het
Het 'probleem' is,... jou willen we niet kwijtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er vijf keer geweest, ik wil best nog een keer!
Ja, ik ook wel, maar zo'n script is zo afgezaagdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er vijf keer geweest, ik wil best nog een keer!
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Die Sjors en Jack zijn toch broer en zus?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
Zo, deze rock & rollert zit ook klaar met 'n bak ananas en latte macchiato.(geleerd van Pisces)
Met Gigi? Ik ookquote:
Slachten, ontvellen, in stukjes snijden en oh my god er ligt iemand dood op de straat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die ananas, doe je daar nog iets mee, Cee? Of gewoon slachten en eten?
Ja dat deed ie voor de zomerstop ook alquote:
Uit het oorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
Bloed dat omhoog stroomt_______________________________________! ?
Ja, omhoog over het schelpjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
Bloed dat omhoog stroomt_______________________________________! ?
Nu herken ik jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:38 schreef FokNederland het volgende:
En weer terug bij mijn oude User Icon.
Oepsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:38 schreef D. het volgende:
Al een topic verder terwijl het nog niet begonnen is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:38 schreef FokNederland het volgende:
En weer terug bij mijn oude User Icon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:39 schreef fratsman het volgende:
'avond.HiyaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat ken je inmiddels toch wel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik moet wel af en toe zappen naar NL3 voor het voetballen
Tijdens de reclame dan.
Yepquote:
Mooi, niet veel gemist dus.quote:
ik probeer er aan te denkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland 3
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit: Kandidaat The Voice scoort nummer 1-hit
Wel gewassen neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:40 schreef Studiotje het volgende:
Wendy heeft het zelfde aan als vorige week
Cee, die hormonen van jou zijn ook nooit rustig he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
Hij zei 'RONde verder' en ik kreeg al een hartwipje.
Ik doe ook twee weken met 1 boxershort hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
Hij zei 'RONde verder' en ik kreeg al een hartwipje.
Das hipsterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:42 schreef Studiotje het volgende:
"Uit m'n school te komen", is dat iets nieuws?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Cee, die hormonen van jou zijn ook nooit rustig he?![]()
Goed puntquote:
Elkaars paling checkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
waarom zitten Nick en Simon zo dicht bij elkaar?
Vorige week 1, die was hilarisch, leek op die dikkere uit Gleequote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:42 schreef Studiotje het volgende:
WOWOWOO!O!O DAT WORD STRAKS KIP EN WATERMELOEN!![]()
![]()
![]()
Idd, dit klopt niet helemaal. Vind het nog steeds niet bijzonder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Dat was snel. Zo goed vond ik het NOG niet.
Omdat ze een duo vormen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
waarom zitten Nick en Simon zo dicht bij elkaar?
Klinkt wel okequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:43 schreef Injetta het volgende:
Nou ja.. Zo'n stem die je al een miljoen keer hebt gehoord..
Vergeet zijn piempie niet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Marco is nog steeds een falerd dit seizoen?
Uhuquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Marco is nog steeds een falerd dit seizoen?
Dan moet je het volume lager zettenquote:
Die faalt waarschijnlijk ookquote:
Dan hoor ik haar niet zingen oliebolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je het volume lager zetten
Eenschquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is goed, maar niet bijzonder genoeg imo.
het geluid is inderdaad niet zo heel best, maarwat een goede timing heeft die meidquote:
Marco is inderdaad ook aanwezig als duo.quote:
Inderdaad: Oke.. maar verder niks bijzonders.quote:
Ik ook. Kiespijn.quote:
Was toch niet de moeitequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan hoor ik haar niet zingen oliebol
Dat ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef Day het volgende:
Voor mij mogen ze wel meer van de audities zelf laten zien, i.p.v. gillende familie/vrienden.
Goedeavond trouwens!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is nu trouwens zo'n 3FM talent
Kom door zijn vrouw... die was in die tijd nog zwanger tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Nick sopt ook wat af dit seizoen, ligt dat aan mij?
Die neukt met Giel Beelen of zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is nu trouwens zo'n 3FM talent
Jij was mijn Sumera mattie.quote:
Ohquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kom door zijn vrouw... die was in die tijd nog zwanger toch?
Familie moet er gewoon uit, en schreeuwerige AshantiTaliaathhaas sowiesoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef Studiotje het volgende:
TOTAAL NIET GRAPPIG FAMILIE, TOTAAL NIET GRAPPIG.
Ja groep zit volquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Long time no speak
Bijna op vakantie
Dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Familie moet er gewoon uit, en schreeuwerige AshantiTaliaathhaas sowieso
Heheh die mannen zullen een bal hebben dan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja groep zit vol17 vrouwen 7 mannen.
Mag Wendy dan ook wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Familie moet er gewoon uit, en schreeuwerige AshantiTaliaathhaas sowieso
De zus van Tjeerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja welke van de 2? NS of de trein?
De vrouwen dan ook in hun hand?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Heheh die mannen zullen een bal hebben dan!
Hehe, toch nog wel wat mannen op komen dagen dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja groep zit vol17 vrouwen 7 mannen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:47 schreef Studiotje het volgende:
Hoor ze schreeuwen... KFC! KFC! KFC! AAAH! KFC! KRC!
Daar baalt Marco ook al vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |