abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116227498
Hallo lieve fok!kers ik ben van plan om een cadillac seville sts model 2001 te kopen.
Er zit erg veel elektronica in zo'n auto dus erg gevoelig voor hoge kosten lijkt mij.
Iemand ervaring met dit type auto of heeft iemand tips over waar ik op moet letten bij de aanschaf?
pi_116228660
==> PTA?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_116228704
Lijkt mij sowieso geen verstandige keuze..
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_116228948
denk ook aan besine kosten!!!
pi_116229455
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt mij sowieso geen verstandige keuze..
Is ook meer hobby, een auto is voor mij meer dan alleen een vervoermiddel
pi_116229574
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef Agorias het volgende:
denk ook aan besine kosten!!!
Klopt, op de snelweg 1 op 7 dus goedkoop in verbruik zijn ze niet en ik rij ongeveer 250km per week en voornamelijk snelweg.
Ik koop zo'n auto sowieso met een lpg g3 installatie.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:04:21 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_116229692
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:36 schreef Gravedigger het volgende:
==> PTA?
Goed idee!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_116229810
Mooie en leuke auto's. Gave keuze.
pi_116229841
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Goed idee!
Ok, ik zat al te zoeken in de index maar deze is beter idd.
pi_116229957
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef H-D het volgende:
Mooie en leuke auto's. Gave keuze.
Ja vooral de motor(4.6l v8 met 304pk) vind ik leuk en het comfort natuurlijk en voor de vrouw en kinderen is de luxe natuurlijk prettig.
Ik heb best veel ervaring met amerikaanse auto's maar niet met cadillac dus ik vraag me af hoe het met de duurzaamheid van deze wagens is gesteld.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:37:35 #11
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_116231130
Behalve de draaicirkel van een mammoettanker en dito buitenmaten, schijnen de voorbanden nogal behoorlijk te slijten door het hoge vermogen op de voorwielen.

Verder kan ik zo snel weinig ervaringen vinden op internet, is ook geen veel voorkomende auto natuurlijk.
pi_116231758
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Behalve de draaicirkel van een mammoettanker en dito buitenmaten, schijnen de voorbanden nogal behoorlijk te slijten door het hoge vermogen op de voorwielen.

Verder kan ik zo snel weinig ervaringen vinden op internet, is ook geen veel voorkomende auto natuurlijk.
Ok bedankt zal dan maar eens gaan snuffelen op de forums van usa cars.
  zaterdag 1 september 2012 @ 04:56:51 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_116262197
Duurzame amerikanen moeten ze nog uitvinden, alles is ws elektrisch, maar gaat ook gewoon kapoet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 1 september 2012 @ 09:00:39 #14
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_116262895
Lijkt me niet echt relaxed, 300 PK op de voorwielen.

Elektronica is nooit het beste punt van de Amerikanen inderdaad. De helft is overigens gewoon Europees, vaak zitten er in de auto's van GM heel wat Bosch onderdelen (zoals ABS).

Qua kosten vind ik het zelf de auto niet waard. Ook als je kijkt naar het gewicht, wat zorgt voor een hoger tarief van de motorrijtuigenbelasting en vaak ook een duurdere verzekering, gaan je maandlasten al aardig hoog zijn. Brandstof zal het ding ook wel aardig verbruiken, want er zit nog een oude 4 bak in. Het is geen 1:3 zoals bij de echt oude Amerikanen met big block, maar bij zeer rustig rijden zul je hooguit 1:9 halen waarschijnlijk.

Verder zijn ze ook niet echt heel snel ondanks de 300 PK (natuurlijk wel sneller dan de gemiddelde auto), maar dat is waarschijnlijk niet wat je zoekt als je naar een Cadillac kijkt.
Schaap
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:19:39 #15
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_116263681
1:9 als je 80 rijdt misschien. Het door de fabriek opgegeven verbruik is gecombineerd 1 op 7,1. Als je dat haalt mag je dus al in je handjes wrijven. Je zit trouwens op 276 tot 316 euro mrb per kwartaal, afhankelijk van de provincie waar je woont. Je moet er dus wel erg gek van zijn om deze kosten er voor over te hebben.
pi_116263704
Ach mijn auto rijdt ook 1:7 en is ook ruim 200euro per kwartaal mrb. Als het ook een beetje een hobby is en je van auto's houdt en het dus meer dan een vervoermiddel is heb je dat er vaak wel voor over.
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:23:58 #17
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_116263747
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:19 schreef Bananenvlaflip het volgende:
1:9 als je 80 rijdt misschien. Het door de fabriek opgegeven verbruik is gecombineerd 1 op 7,1. Als je dat haalt mag je dus al in je handjes wrijven. Je zit trouwens op 276 tot 316 euro mrb per kwartaal, afhankelijk van de provincie waar je woont. Je moet er dus wel erg gek van zijn om deze kosten er voor over te hebben.
Ja dat bedoel ik ook, als je zeer rustig rijdt dus.

Mijn ervaring is wel dat het fabrieksverbruik van de Amerikanen (ik heb er een heel aantal gehad) veel minder afwijkt dan van de Europese en Aziatische auto's. Met een Prius of een Fiat 500 TwinAir is het niet raar om gewoon 25-50% minder zuinig te rijden dan opgegeven. Met Amerikanen heb ik regelmatig zelfs zuiniger gereden dan het opgegeven verbruik.
Schaap
pi_116263787
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:23 schreef Cybje het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook, als je zeer rustig rijdt dus.

Mijn ervaring is wel dat het fabrieksverbruik van de Amerikanen (ik heb er een heel aantal gehad) veel minder afwijkt dan van de Europese en Aziatische auto's. Met een Prius of een Fiat 500 TwinAir is het niet raar om gewoon 25-50% minder zuinig te rijden dan opgegeven. Met Amerikanen heb ik regelmatig zelfs zuiniger gereden dan het opgegeven verbruik.
Die TwinAir is echt schandalig eigenlijk. Daar verbruik je zo 10liter meer per 100km dan de fabrieksopgave dacht ik :')
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:28:59 #19
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_116263811
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:27 schreef H-D het volgende:

[..]

Die TwinAir is echt schandalig eigenlijk. Daar verbruik je zo 10liter meer per 100km dan de fabrieksopgave dacht ik :')
Ja wijkt echt gigantisch af. Ik heb zelf een TwinAir in m'n Ypsilon liggen :D Alleen als je constant 60 km/u in de 5e versnelling rijdt op de cruise control doet-ie zo'n beetje 1:30. Wat wel erg knap is, want weinig auto's kunnen dat, maar niet nuttig als je overal 120 (of sinds vandaag 130) kan. Want ik ga niet 60 rijden op een snelweg.
Schaap
pi_116263855
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:21 schreef H-D het volgende:
Ach mijn auto rijdt ook 1:7 en is ook ruim 200euro per kwartaal mrb. Als het ook een beetje een hobby is en je van auto's houdt en het dus meer dan een vervoermiddel is heb je dat er vaak wel voor over.
Precies ja, het moet ook een beetje hobby zijn.
Ik heb nu een alfa romeo 164 en die is ook niet echt zuinig maar ik heb toch liever een v8.
Maar ik mag van de vrouw geen belastingvrije kopen Haha dus dan maar een wat moderne en luxe.
Qua aanschaf zijn ze erg goedkoop dus dat scheelt dan wel weer.
pi_116263870
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:23 schreef Cybje het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik ook, als je zeer rustig rijdt dus.

Mijn ervaring is wel dat het fabrieksverbruik van de Amerikanen (ik heb er een heel aantal gehad) veel minder afwijkt dan van de Europese en Aziatische auto's. Met een Prius of een Fiat 500 TwinAir is het niet raar om gewoon 25-50% minder zuinig te rijden dan opgegeven. Met Amerikanen heb ik regelmatig zelfs zuiniger gereden dan het opgegeven verbruik.
Ze gaan vaak ook sneller dan opgegeven
pi_116263885
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:28 schreef Cybje het volgende:

[..]

Ja wijkt echt gigantisch af. Ik heb zelf een TwinAir in m'n Ypsilon liggen :D Alleen als je constant 60 km/u in de 5e versnelling rijdt op de cruise control doet-ie zo'n beetje 1:30. Wat wel erg knap is, want weinig auto's kunnen dat, maar niet nuttig als je overal 120 (of sinds vandaag 130) kan. Want ik ga niet 60 rijden op een snelweg.
Oh je hebt een Ypsilon leuk! :D Ik heb ook een tijd Lancia gereden. Blijft toch een mooi merk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:31 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Precies ja, het moet ook een beetje hobby zijn.
Ik heb nu een alfa romeo 164 en die is ook niet echt zuinig maar ik heb toch liever een v8.
Maar ik mag van de vrouw geen belastingvrije kopen Haha dus dan maar een wat moderne en luxe.
Qua aanschaf zijn ze erg goedkoop dus dat scheelt dan wel weer.
Dat is zo'n mooie auto! Jammer dat je die weg doen. Heb zelf een 166. :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:27:08 #23
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_116264684
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:33 schreef H-D het volgende:

[..]

Oh je hebt een Ypsilon leuk! :D Ik heb ook een tijd Lancia gereden. Blijft toch een mooi merk.
Nice, wat voor Lancia?

Ik vind het wel erg jammer dat ze nu al die Chryslers rebadgen als Lancia's. Niks mis met een Chrysler, maar het is gewoon geen Lancia. Vooral de Lancia's van voor het Chrysler-tijdperk kan ik wel erg waarderen. Op dit moment vind ik de Ypsilon dan nog wel leuk (logisch, die heb ik zelf) en de huidige Delta zou ik ook zeker geen nee tegen zeggen :) Maar ja, de huidige Delta lijkt ook totaal niet op de oorspronkelijke Delta, dus ik snap niet waarom ze die Delta hebben genoemd.
Schaap
pi_116265106
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:27 schreef Cybje het volgende:

[..]

Nice, wat voor Lancia?

Ik vind het wel erg jammer dat ze nu al die Chryslers rebadgen als Lancia's. Niks mis met een Chrysler, maar het is gewoon geen Lancia. Vooral de Lancia's van voor het Chrysler-tijdperk kan ik wel erg waarderen. Op dit moment vind ik de Ypsilon dan nog wel leuk (logisch, die heb ik zelf) en de huidige Delta zou ik ook zeker geen nee tegen zeggen :) Maar ja, de huidige Delta lijkt ook totaal niet op de oorspronkelijke Delta, dus ik snap niet waarom ze die Delta hebben genoemd.
Een Lybra :)

En vind die nieuwe Thema ergens wel iets hebben :@
pi_116265187
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:47 schreef H-D het volgende:

[..]

Een Lybra :)

En vind die nieuwe Thema ergens wel iets hebben :@
_O_

Overigens TS, je wilt er 1 op LPG-G3 zeg je?
http://www.gaspedaal.nl/Cadillac/STS/?brnst=LPG-G3&srt=pr

Succes daarmee. Er staan er momenteel 0 te koop met LPG-G3 :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:50:42 #26
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_116265189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:47 schreef H-D het volgende:

[..]

Een Lybra :)

En vind die nieuwe Thema ergens wel iets hebben :@
Lancia Lybra is erg mooi inderdaad :)

De Thema gaat nog wel, maar heb je bijvoorbeeld dat stuur gezien? Dat is echt lelijk, vergeleken met het stuur in de Ypsilon en Delta. Vooral die knoppen.
Schaap
pi_116265290
Ik ga dalijk nieuwe lampjes in mijn Lybra zetten.

Als je dan een Lybra neemt, neem dan een sedan zou ik zeggen. Die zie je veel minder :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116265305
Als ik straks echt echt een ouwe lul ben dan wil ik wel een Musa. :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116265319
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:50 schreef Cybje het volgende:

[..]

Lancia Lybra is erg mooi inderdaad :)

De Thema gaat nog wel, maar heb je bijvoorbeeld dat stuur gezien? Dat is echt lelijk, vergeleken met het stuur in de Ypsilon en Delta. Vooral die knoppen.
Ik heb alles gezien, heb 'm bekeken in de showroom en vind het echt wel meevallen :P

Lybra was leuk inderdaad. Had een sedan ook^^ een 2.0 automaat.
pi_116265341
Een zwarte met blauwe bekleding? :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:58:53 #31
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_116265371
Poltrona Frau bekleding is echt supermooi bij Lancia :)
Schaap
pi_116265442
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:19 schreef Bananenvlaflip het volgende:
1:9 als je 80 rijdt misschien. Het door de fabriek opgegeven verbruik is gecombineerd 1 op 7,1. Als je dat haalt mag je dus al in je handjes wrijven. Je zit trouwens op 276 tot 316 euro mrb per kwartaal, afhankelijk van de provincie waar je woont. Je moet er dus wel erg gek van zijn om deze kosten er voor over te hebben.
Sodeju. Gooi er een paar tientjes bovenop en je rijdt een BMW 330d die 1:14 doet, op diesel.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116265455
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:57 schreef vosss het volgende:
Een zwarte met blauwe bekleding? :o
Een zwarte met beige/sahara bekleding :P
pi_116265467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:01 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Sodeju. Gooi er een paar tientjes bovenop en je rijdt een BMW 330d die 1:14 doet, op diesel.
Maar dan heb je geen Cadillac. En geen V8. Net wat minder bijzonder en leuk zo'n BMW dus ik snap het wel :P
pi_116265563
Dat is waar, maar de verhouding is wel behoorlijk zoek zeg, pffff. Je moet wel een echte liefhebber zijn voor zo'n kar.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116265587
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Dat is waar, maar de verhouding is wel behoorlijk zoek zeg, pffff. Je moet wel een echte liefhebber zijn voor zo'n kar.
Verhouding tussen wat? Benzine en diesel?
Ik vind dat je het eigenlijk gewoon niet echt kan vergelijken. Je krijgt zo iets heel anders voor terug dan een 3 serie. Gewoon totaal ander soort auto. Da's net als dat je een XJ8 koopt ofzo.
pi_116265845
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:50 schreef vosss het volgende:

[..]

_O_

Overigens TS, je wilt er 1 op LPG-G3 zeg je?
http://www.gaspedaal.nl/Cadillac/STS/?brnst=LPG-G3&srt=pr

Succes daarmee. Er staan er momenteel 0 te koop met LPG-G3 :)
Op marktplaats staat er wel 1 :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 12:20:30 #38
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_116265979
Lincoln Town Car uit die tijd kost waarschijnlijk de helft per km. aan onderhoud.
Maar die is wel een stuk ouderwetscher

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:2000LTC.jpg

Ford Crown Victoria is de simpelere uitvoering
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_116266894
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:06 schreef H-D het volgende:

[..]

Verhouding tussen wat? Benzine en diesel?
Ik vind dat je het eigenlijk gewoon niet echt kan vergelijken. Je krijgt zo iets heel anders voor terug dan een 3 serie. Gewoon totaal ander soort auto. Da's net als dat je een XJ8 koopt ofzo.
De vergelijking is wat scheef ja, maar waar 't me vooral om gaat, is de vergelijking tussen een 'normale' benzine en zo'n bak. Niet alleen ga je qua verbruik grandioos betalen, maar de vaste lasten zijn ook torenhoog. Zo'n kar is voor het 'normale publiek' niet fatsoenlijk te betalen. Een heel andere categorie dan een Astra. Wat ik bedoel te vergelijken is dat je voor een behoorlijk dure, oude Amerikaanse V8 ook een 6-in-lijn diesel kan rijden van een bekend merk. Voor dezelfde kosten, maak je dan waarschijnlijk zo'n twee à drie keer zoveel kilometers.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116267252
Ik vind het zelf niets, maar als je een liefhebber van die dingen bent lijkt het me een bijzonder zuur idee dat van deze auto's waarschijnlijk massaal nog redelijke exemplaren in het kader van cash for clunkers gesloopt zijn .
pi_116270104
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Dat is waar, maar de verhouding is wel behoorlijk zoek zeg, pffff. Je moet wel een echte liefhebber zijn voor zo'n kar.
Dat ben ik wel met je eens, de 1 geeft het uit in de kroeg de ander aan vakanties en de volgende weer aan een dure auto, alhoewel duur...de aanschaf is vrij laag en de auto die ik wil kopen is luxer dan een bmw.
pi_116270191
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:33 schreef H-D het volgende:

[..]

Oh je hebt een Ypsilon leuk! :D Ik heb ook een tijd Lancia gereden. Blijft toch een mooi merk.

[..]

Dat is zo'n mooie auto! Jammer dat je die weg doen. Heb zelf een 166. :P
Ja die 164 bevalt ook wel goed maar ik heb liever een v8 motor, geen verkeerd woord over alfa romeo trouwens, goede ervaringen mee
pi_116270721
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:53 schreef Mikkie het volgende:

[..]

De vergelijking is wat scheef ja, maar waar 't me vooral om gaat, is de vergelijking tussen een 'normale' benzine en zo'n bak. Niet alleen ga je qua verbruik grandioos betalen, maar de vaste lasten zijn ook torenhoog. Zo'n kar is voor het 'normale publiek' niet fatsoenlijk te betalen. Een heel andere categorie dan een Astra. Wat ik bedoel te vergelijken is dat je voor een behoorlijk dure, oude Amerikaanse V8 ook een 6-in-lijn diesel kan rijden van een bekend merk. Voor dezelfde kosten, maak je dan waarschijnlijk zo'n twee à drie keer zoveel kilometers.
Hmm ja ik weet niet vind je vergelijking te scheef eigenlijk. Ik bedoel ik moet ook ruim 200euro mrb per kwartaal betalen....
En daarbij zo'n STS is een auto uit één van de hoogste segmenten en een 3serie is meer midden. Dus je krijgt ook veel meer, dus logisch dan dat het ook een stuk duurder is.

Al snap ik ergens je punt wel. Alleen vind ik het niet helemaal eerlijk zegmaar :P

[ Bericht 6% gewijzigd door H-D op 01-09-2012 15:20:00 ]
  zondag 2 september 2012 @ 10:06:09 #44
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116297017
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:47 schreef vaginabeheerder het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens, de 1 geeft het uit in de kroeg de ander aan vakanties en de volgende weer aan een dure auto, alhoewel duur...de aanschaf is vrij laag en de auto die ik wil kopen is luxer dan een bmw.
Da's waar, ze kosten niet meer veel om aan te schaffen. Maar da's vooral omdat de running costs zo hoog zijn. En da's eigenlijk wel jammer, want van zulke auto's mogen er best meer rondrijden. Het is niet mijn soort auto, maar lijkt me best geinig om een jaartje in te cruisen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:10 schreef H-D het volgende:

[..]

Hmm ja ik weet niet vind je vergelijking te scheef eigenlijk. Ik bedoel ik moet ook ruim 200euro mrb per kwartaal betalen....
En daarbij zo'n STS is een auto uit één van de hoogste segmenten en een 3serie is meer midden. Dus je krijgt ook veel meer, dus logisch dan dat het ook een stuk duurder is.

Al snap ik ergens je punt wel. Alleen vind ik het niet helemaal eerlijk zegmaar :P
Ik vind 200 euro mrb voor een doorsnee benzinebak ook duur. Alleen krijg jij daar nog het imago van 'robuust en betrouwbaar' voor terug, terwijl je bij een Seville een voorraadje elektronische problemen koopt waarschijnlijk :P

Natuurlijk koop je een auto uit het topsegment. Maar bedenk je ook eens dat iemand die zo'n auto nieuw koopt, de boel meestal makkelijk kan betalen. Hoe ouder zo'n topper wordt, hoe impopulairder ook. Want: duur! Eigenlijk is dat ook gewoon zonde.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116298832
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:06 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Da's waar, ze kosten niet meer veel om aan te schaffen. Maar da's vooral omdat de running costs zo hoog zijn. En da's eigenlijk wel jammer, want van zulke auto's mogen er best meer rondrijden. Het is niet mijn soort auto, maar lijkt me best geinig om een jaartje in te cruisen :)

[..]

Ik vind 200 euro mrb voor een doorsnee benzinebak ook duur. Alleen krijg jij daar nog het imago van 'robuust en betrouwbaar' voor terug, terwijl je bij een Seville een voorraadje elektronische problemen koopt waarschijnlijk :P

Natuurlijk koop je een auto uit het topsegment. Maar bedenk je ook eens dat iemand die zo'n auto nieuw koopt, de boel meestal makkelijk kan betalen. Hoe ouder zo'n topper wordt, hoe impopulairder ook. Want: duur! Eigenlijk is dat ook gewoon zonde.
Sinds wanneer heeft Alfa het imago van robuust en betrouwbaar? :P

Niet dat ik prolemen heb met Italiaanse techniek maar de meeste mensen beginnen er gelijk over te blaten :P
  zondag 2 september 2012 @ 11:56:49 #46
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116298844
Oh crap, ik had even een Volvo in gedachten :D
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116299045
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:56 schreef Mikkie het volgende:
Oh crap, ik had even een Volvo in gedachten :D
Nou vooruit omdat jij het bent is het je vergeven :P
  zondag 2 september 2012 @ 12:25:53 #48
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116299587
Pfoei! Thanks man! Het scheelde al weinig of ik had niet geslapen vannacht :D
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116299638
quote:
12s.gif Op zondag 2 september 2012 12:25 schreef Mikkie het volgende:
Pfoei! Thanks man! Het scheelde al weinig of ik had niet geslapen vannacht :D
Daarom dacht ik; 'dat kan je die jongen toch niet aandoen!' :D
  zondag 2 september 2012 @ 12:27:56 #50
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116299652
* boks ouwe!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')