Lancia Lybra is erg mooi inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Een Lybra![]()
En vind die nieuwe Thema ergens wel iets hebben![]()
Ik heb alles gezien, heb 'm bekeken in de showroom en vind het echt wel meevallenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:50 schreef Cybje het volgende:
[..]
Lancia Lybra is erg mooi inderdaad![]()
De Thema gaat nog wel, maar heb je bijvoorbeeld dat stuur gezien? Dat is echt lelijk, vergeleken met het stuur in de Ypsilon en Delta. Vooral die knoppen.
Sodeju. Gooi er een paar tientjes bovenop en je rijdt een BMW 330d die 1:14 doet, op diesel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:19 schreef Bananenvlaflip het volgende:
1:9 als je 80 rijdt misschien. Het door de fabriek opgegeven verbruik is gecombineerd 1 op 7,1. Als je dat haalt mag je dus al in je handjes wrijven. Je zit trouwens op 276 tot 316 euro mrb per kwartaal, afhankelijk van de provincie waar je woont. Je moet er dus wel erg gek van zijn om deze kosten er voor over te hebben.
Maar dan heb je geen Cadillac. En geen V8. Net wat minder bijzonder en leuk zo'n BMW dus ik snap het welquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sodeju. Gooi er een paar tientjes bovenop en je rijdt een BMW 330d die 1:14 doet, op diesel.
Verhouding tussen wat? Benzine en diesel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Dat is waar, maar de verhouding is wel behoorlijk zoek zeg, pffff. Je moet wel een echte liefhebber zijn voor zo'n kar.
Op marktplaats staat er wel 1quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]![]()
Overigens TS, je wilt er 1 op LPG-G3 zeg je?
http://www.gaspedaal.nl/Cadillac/STS/?brnst=LPG-G3&srt=pr
Succes daarmee. Er staan er momenteel 0 te koop met LPG-G3
De vergelijking is wat scheef ja, maar waar 't me vooral om gaat, is de vergelijking tussen een 'normale' benzine en zo'n bak. Niet alleen ga je qua verbruik grandioos betalen, maar de vaste lasten zijn ook torenhoog. Zo'n kar is voor het 'normale publiek' niet fatsoenlijk te betalen. Een heel andere categorie dan een Astra. Wat ik bedoel te vergelijken is dat je voor een behoorlijk dure, oude Amerikaanse V8 ook een 6-in-lijn diesel kan rijden van een bekend merk. Voor dezelfde kosten, maak je dan waarschijnlijk zo'n twee à drie keer zoveel kilometers.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:06 schreef H-D het volgende:
[..]
Verhouding tussen wat? Benzine en diesel?
Ik vind dat je het eigenlijk gewoon niet echt kan vergelijken. Je krijgt zo iets heel anders voor terug dan een 3 serie. Gewoon totaal ander soort auto. Da's net als dat je een XJ8 koopt ofzo.
Dat ben ik wel met je eens, de 1 geeft het uit in de kroeg de ander aan vakanties en de volgende weer aan een dure auto, alhoewel duur...de aanschaf is vrij laag en de auto die ik wil kopen is luxer dan een bmw.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Dat is waar, maar de verhouding is wel behoorlijk zoek zeg, pffff. Je moet wel een echte liefhebber zijn voor zo'n kar.
Ja die 164 bevalt ook wel goed maar ik heb liever een v8 motor, geen verkeerd woord over alfa romeo trouwens, goede ervaringen meequote:Op zaterdag 1 september 2012 10:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Oh je hebt een Ypsilon leuk!Ik heb ook een tijd Lancia gereden. Blijft toch een mooi merk.
[..]
Dat is zo'n mooie auto! Jammer dat je die weg doen. Heb zelf een 166.
Hmm ja ik weet niet vind je vergelijking te scheef eigenlijk. Ik bedoel ik moet ook ruim 200euro mrb per kwartaal betalen....quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De vergelijking is wat scheef ja, maar waar 't me vooral om gaat, is de vergelijking tussen een 'normale' benzine en zo'n bak. Niet alleen ga je qua verbruik grandioos betalen, maar de vaste lasten zijn ook torenhoog. Zo'n kar is voor het 'normale publiek' niet fatsoenlijk te betalen. Een heel andere categorie dan een Astra. Wat ik bedoel te vergelijken is dat je voor een behoorlijk dure, oude Amerikaanse V8 ook een 6-in-lijn diesel kan rijden van een bekend merk. Voor dezelfde kosten, maak je dan waarschijnlijk zo'n twee à drie keer zoveel kilometers.
Da's waar, ze kosten niet meer veel om aan te schaffen. Maar da's vooral omdat de running costs zo hoog zijn. En da's eigenlijk wel jammer, want van zulke auto's mogen er best meer rondrijden. Het is niet mijn soort auto, maar lijkt me best geinig om een jaartje in te cruisenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:47 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, de 1 geeft het uit in de kroeg de ander aan vakanties en de volgende weer aan een dure auto, alhoewel duur...de aanschaf is vrij laag en de auto die ik wil kopen is luxer dan een bmw.
Ik vind 200 euro mrb voor een doorsnee benzinebak ook duur. Alleen krijg jij daar nog het imago van 'robuust en betrouwbaar' voor terug, terwijl je bij een Seville een voorraadje elektronische problemen koopt waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:10 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ja ik weet niet vind je vergelijking te scheef eigenlijk. Ik bedoel ik moet ook ruim 200euro mrb per kwartaal betalen....
En daarbij zo'n STS is een auto uit één van de hoogste segmenten en een 3serie is meer midden. Dus je krijgt ook veel meer, dus logisch dan dat het ook een stuk duurder is.
Al snap ik ergens je punt wel. Alleen vind ik het niet helemaal eerlijk zegmaar![]()
Sinds wanneer heeft Alfa het imago van robuust en betrouwbaar?quote:Op zondag 2 september 2012 10:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's waar, ze kosten niet meer veel om aan te schaffen. Maar da's vooral omdat de running costs zo hoog zijn. En da's eigenlijk wel jammer, want van zulke auto's mogen er best meer rondrijden. Het is niet mijn soort auto, maar lijkt me best geinig om een jaartje in te cruisen
[..]
Ik vind 200 euro mrb voor een doorsnee benzinebak ook duur. Alleen krijg jij daar nog het imago van 'robuust en betrouwbaar' voor terug, terwijl je bij een Seville een voorraadje elektronische problemen koopt waarschijnlijk
Natuurlijk koop je een auto uit het topsegment. Maar bedenk je ook eens dat iemand die zo'n auto nieuw koopt, de boel meestal makkelijk kan betalen. Hoe ouder zo'n topper wordt, hoe impopulairder ook. Want: duur! Eigenlijk is dat ook gewoon zonde.
Nou vooruit omdat jij het bent is het je vergevenquote:Op zondag 2 september 2012 11:56 schreef Mikkie het volgende:
Oh crap, ik had even een Volvo in gedachten
Daarom dacht ik; 'dat kan je die jongen toch niet aandoen!'quote:Op zondag 2 september 2012 12:25 schreef Mikkie het volgende:
Pfoei! Thanks man! Het scheelde al weinig of ik had niet geslapen vannacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |