Wij zijn allen paupers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
99 is voor paupers, 100 is de shit!
Ze moeten duidelijk nog aan elkaar wennen maar naarmate de wedstrijd vorderde begon Narsingh Matavz steeds beter te vinden en werd Matavz een paar keer erg gevaarlijk na een voorzet van Narsingh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Net even de samenvatting gezien. Precies 0 aanvallen over rechts. Mag ik er van uit gaan dat Narsingh Matavz niet of nauwelijks heeft bediend?
In watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij zijn allen paupers.
Kan iemand de tt veranderen?
Wij zijn allen paupers.quote:
Ben blij dat ik geen nieuwe uit en thuisshirt heb gekocht... 100 jaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:32 schreef mrstylo het volgende:
We krijgen ook nieuwe uit shirt binnenkort denk ik.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel heel bijzonderquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Net even na een samenvatting gezocht, negers te vinden.
Genoeg negers hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Net even na een samenvatting gezocht, negers te vinden.
de verwachting is dat er een speciaal uit-shirt komt voor het eeuwfeest volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:32 schreef mrstylo het volgende:
We krijgen ook nieuwe uit shirt binnenkort denk ik.![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik youtube zoeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Genoeg negers hier.
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10402
En vergeet niet de kwaal die achter Narsingh stond: Manolev. Narsingh heeft ook meer ruimte met Hutchinson achter zich. Het was wel zo dat veel voorzetten van Narsingh uit de kluts bij een medespeler terecht kwamen, maar op zich maak ik me daar niet zorgen over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze moeten duidelijk nog aan elkaar wennen maar naarmate de wedstrijd vorderde begon Narsingh Matavz steeds beter te vinden en werd Matavz een paar keer erg gevaarlijk na een voorzet van Narsingh.
Watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Toch moet Willems niet meer in de EL spelen.. Pas als Pieters terug is.. of Zanka op niveau.
Anders heb je niks ter vervanging. tja.. Ritzmaier
omdat je bang bent voor een blessure?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef 3M1N3M het volgende:
Toch moet Willems niet meer in de EL spelen.. Pas als Pieters terug is.. of Zanka op niveau.
Anders heb je niks ter vervanging. tja.. Ritzmaier
Droom die uitkomt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat je bang bent voor een blessure?lekker angsthazen instelling. Desnoods kan Bouma daar ook nog ballen
Ik kan hier alleen maar dit op doen:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Nou in wedstrijden zoals gister.. hij krijgt snel een ''dipje''
en tegen AZ moet dan Ritzmaier spelen, of Derijck daar en Bouma LB.
Ik zou eerder wachten tot Pieters terug is voordat je Willems in al gespeelde wedstrijden inzet.
ok.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen maar dit op doen:!!!!!!!
ja inderdaad, dat slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen maar dit op doen:!!!!!!!
Nice.quote:
Inderdaad, jammer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Newcastle of BMG was wel top geweest.
Hopen op Levante dan.quote:
Idd. Die had ik niet zien staan.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Shmona.
Moet ik altijd aan Michael Jackson denken.
Aantal leuke poules. Spreekt meer aan dan de vorige edities naar mijn bescheiden mening.quote:
toch 2 leuke wedstrijden erbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groep F:
PSV Eindhoven
Napoli
Dnipro Dnipropetrovsk
AIK
Waar kan ik nu al kaarten kopen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV - Napoli wordt 7-5. Allebei kunnen nog beter zwemmen dan verdedigen.
Enige gevaar is dat er ook een 4-8 in zit. Die zie ik liever niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waar kan ik nu al kaarten kopen?
Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groep F:
PSV Eindhoven
Napoli
Dnipro Dnipropetrovsk
AIK
Tenzij je de finale weet te halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef mrstylo het volgende:
PSV speelt maar 1 keer uit tijdens EL wedstrijden en dat is tegen PEC.
Ik had alleen over groep wedstrijden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tenzij je de finale weet te halen
Blijft te bizar voor woorden dat de Russen langer de tijd hebben om spelers te kopen... Maargoed, alleen als ze komen voor Engelaar of Manolev de deur open zetten. Anders doorverwijzen naar de winter, aangezien we zelf geen vervangers meer kunnen halen.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 13:58:13Advocaat benadrukt dat Russische transfermarkt nog twee weken open is. reageer retweet
Bij een goed bedrag kun je altijd praten natuurlijk. Moet zelfs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Lemming22 het volgende:
Blijft te bizar voor woorden dat de Russen langer de tijd hebben om spelers te kopen... Maargoed, alleen als ze komen voor Engelaar of Manolev de deur open zetten. Anders doorverwijzen naar de winter, aangezien we zelf geen vervangers meer kunnen halen.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 13:58:13Advocaat benadrukt dat Russische transfermarkt nog twee weken open is. reageer retweet
Napoli en AIK is leuk, alleen jammer dat je weer enorm moet reizen maarja die kans was sowieso wel grootquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan Real Madrid voor de duizendste keer.
Helaas wel ja. Beter/eerlijker was het geweest als de Russische transfermarkt vanavond ook op slot ging.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Bij een goed bedrag kun je altijd praten natuurlijk. Moet zelfs.
Als PSV dien je ten alle tijde de poule te overleven, kom op zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nadeel aan die lange reizen is dat je de poulefase wel MOET overleven om winst te maken in Europa.
Ben ik met je eens, maar je kan het slecht treffen met bijvoorbeeld een Liverpool in de poulequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als PSV dien je ten alle tijde de poule te overleven, kom op zeg
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
gister zag ik hem lachen toen hij naar Engelaar liep dacht pfiew hij heeft toch emoties..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diana_Spencerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aimo_Diana
Hij leeft nog gewoon hoor.
Ik denk dat we dat wel begrepen. Maar waarom moet die als topic titel gelden in dit topic?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diana_Spencer
Niet weten wie ik bedoelMaar heb al heel mijn leven een verjaardag op deze dag dus ik wist wel dat PSV ook 'jarig' is.
omgquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diana_Spencer
Niet weten wie ik bedoelMaar heb al heel mijn leven een verjaardag op deze dag dus ik wist wel dat PSV ook 'jarig' is.
De winterstop lijkt onze grootste vijand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Wel eens lekker zo een rustige laatste transferdag.
al ligt het wel dichter bij Rusland dan bij Polenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Moet te doen zijn. Dacht dat Dnjepr ergens in een erg ver, onbegaanbaar oord lag waar je alleen met paard en wagen kon komen maar dat valt mee. Oekraine ligt naast Polen.
Het is eerder de vraag of er iemand zo gek is om Manolev te kopen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef mrstylo het volgende:
Stilte voor de storm of kan Brands ook niet verkopen?
zelfs de zaakwaarnemer kan Manolev niet slijten....... en Vukovic kan gewoon niks. Engelaar is onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
Donderdag 6 december SSC Napoli - PSV 19.00 uur
Zondag 9 december PSV - FC Twente ERE
Dat was vroeger toch ook? Toen PSV daar tegen moest, in zo'n weiland landen met het vliegtuig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Moet te doen zijn. Dacht dat Dnjepr ergens in een erg ver, onbegaanbaar oord lag waar je alleen met paard en wagen kon komen maar dat valt mee. Oekraine ligt naast Polen.
Tering bijna alle toppers thuis terwijl PSV het altijd moeilijk UIT heeft na winterstopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
Donderdag 20 september FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV 19.00 uur (lokale tijd)
Zondag 23 september PSV - Feyenoord
Donderdag 4 oktober PSV - SSC Napoli 21.05 uur
Zondag 7 oktober PSV - NAC Breda ERE
Donderdag 25 oktober PSV - AIK Solna 21.05 uur
Zondag 28 oktober PEC Zwolle - PSV ERE
Donderdag 8 november AIK Solna - PSV 19.00 uur
Zondag 11 november PSV - SC Heerenveen ERE
Donderdag 22 november PSV – FC Dnipro Dnipropetrovsk 21.05 uur
Zondag 25 november PSV - Vitesse ERE
Donderdag 6 december SSC Napoli - PSV 19.00 uur
Zondag 9 december PSV - FC Twente ERE
Forum Opties | |