quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Shmona.
Moet ik altijd aan Michael Jackson denken.
Aantal leuke poules. Spreekt meer aan dan de vorige edities naar mijn bescheiden mening.quote:
toch 2 leuke wedstrijden erbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groep F:
PSV Eindhoven
Napoli
Dnipro Dnipropetrovsk
AIK
Waar kan ik nu al kaarten kopen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV - Napoli wordt 7-5. Allebei kunnen nog beter zwemmen dan verdedigen.
Enige gevaar is dat er ook een 4-8 in zit. Die zie ik liever niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waar kan ik nu al kaarten kopen?
Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groep F:
PSV Eindhoven
Napoli
Dnipro Dnipropetrovsk
AIK
Tenzij je de finale weet te halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef mrstylo het volgende:
PSV speelt maar 1 keer uit tijdens EL wedstrijden en dat is tegen PEC.
Ik had alleen over groep wedstrijden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tenzij je de finale weet te halen
Blijft te bizar voor woorden dat de Russen langer de tijd hebben om spelers te kopen... Maargoed, alleen als ze komen voor Engelaar of Manolev de deur open zetten. Anders doorverwijzen naar de winter, aangezien we zelf geen vervangers meer kunnen halen.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 13:58:13Advocaat benadrukt dat Russische transfermarkt nog twee weken open is. reageer retweet
Bij een goed bedrag kun je altijd praten natuurlijk. Moet zelfs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Lemming22 het volgende:
Blijft te bizar voor woorden dat de Russen langer de tijd hebben om spelers te kopen... Maargoed, alleen als ze komen voor Engelaar of Manolev de deur open zetten. Anders doorverwijzen naar de winter, aangezien we zelf geen vervangers meer kunnen halen.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 13:58:13Advocaat benadrukt dat Russische transfermarkt nog twee weken open is. reageer retweet
Napoli en AIK is leuk, alleen jammer dat je weer enorm moet reizen maarja die kans was sowieso wel grootquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:44 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan Real Madrid voor de duizendste keer.
Helaas wel ja. Beter/eerlijker was het geweest als de Russische transfermarkt vanavond ook op slot ging.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Bij een goed bedrag kun je altijd praten natuurlijk. Moet zelfs.
Als PSV dien je ten alle tijde de poule te overleven, kom op zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nadeel aan die lange reizen is dat je de poulefase wel MOET overleven om winst te maken in Europa.
Ben ik met je eens, maar je kan het slecht treffen met bijvoorbeeld een Liverpool in de poulequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als PSV dien je ten alle tijde de poule te overleven, kom op zeg
iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
gister zag ik hem lachen toen hij naar Engelaar liep dacht pfiew hij heeft toch emoties..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |