SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
En TT is truequote:
quote:
nee boem kaboem boem is hoogstaande literatuurquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En TT is true
Helaas weer een 'waar' TT
Ga toch fietsen.quote:
Bij de laatste post, zie je een knopje [open nieuw deel] Die aanklikken, TT aanpassen (let op nummer wordt automatisch opgehoogd) en openen.quote:
Ik bedoelde hoe wist je dat ik die TT hadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij de laatste post, zie je een knopje [open nieuw deel] Die aanklikken, TT aanpassen (let op nummer wordt automatisch opgehoogd) en openen.
Was wel een samenvatting van de laatste tien post van het daarvoor gaande topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:37 schreef Esses het volgende:
[..]
nee boem kaboem boem is hoogstaande literatuur
Wist niet dat je die had. Maar je moet gewoon openen ipv 3 minuten te wachten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:39 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe wist je dat ik die TT had
Een kaper is een kapitein die met toestemming van de vorst (de kapersbrief) schepen van de vijand mocht aanvallen en kapen. Vandaar ook de naam kapen. Het woord kapen is weer een afleiding van het Latijnse capere, wat nemen/pakken betekent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij de laatste post, zie je een knopje [open nieuw deel] Die aanklikken, TT aanpassen (let op nummer wordt automatisch opgehoogd) en openen.
Dan had je om 00:34 kunnen openen. En Esses, het was geen 3 minuten, jij opende om 00:35quote:
Weer een pareltje van D_Kquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kaper is een kapitein die met toestemming van de vorst (de kapersbrief) schepen van de vijand mocht aanvallen en kapen. Vandaar ook de naam kapen. Het woord kapen is weer een afleiding van het Latijnse capere, wat nemen/pakken betekent.
Ik zit boordevol nutteloze feiten!quote:
Nutteloos, misschien, maar ze maken mij wel regelmatig aan het lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit boordevol nutteloze feiten!
Pareltje?quote:
Ja, ik vind van wel, D_K duikt overal op FOK! op met de meest idiote nietszeggende feiten in een topic dat ik er om moet lachenquote:
Jij haalt kaas bij de KFC?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Npu MM als je er 1 met een blauw ook ziet lopen dan is het met de groetjes van mij. Kutvolk
QFMIVD.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Npu MM als je er 1 met een blauw ook ziet lopen dan is het met de groetjes van mij. Kutvolk
quote:
Kon het niet latenquote:
Oui.quote:
NOu ik kijk nog even op de bank het KB verkiezingsdebat af. Trusten!quote:
Weltrusten voor zo dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:34 schreef Esses het volgende:
[..]
NOu ik kijk nog even op de bank het KB verkiezingsdebat af. Trusten!
Standaard in de achterbakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:38 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeet jullie zwembandjes niet. Het is een beetje nat buiten.
quote:#SGP #Verkrachtingstip: laat je gewoon anaal nemen. Geen zwangerschapsrisico en geloof me, het is BEST lekker.
Ik vraag het nog een keer, kan zijn dat ik het gemist heb. Kun jij geen grijs kenteken rijden met je bedrijfje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag na m'n werk bij een Ford dealer geweest en de Mondeo en de S-Max ff met elkaar vergeleken qua ruimte
Dat kan inderdaad, maar dan mag ik privé maar 500km per jaar rijden, dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vraag het nog een keer, kan zijn dat ik het gemist heb. Kun jij geen grijs kenteken rijden met je bedrijfje?
Wat is dat voor bullshit... Een collega van mij heeft ook een bedrijf aan huis en rijdt elke dag met zijn auto op en neer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar dan mag ik privé maar 500km per jaar rijden, dat schiet niet op.
Mijn oude Nissan begint echt "op" te raken en heb dus een ruim alternatief nodig.
Dan zal die denk ik zakelijke kilometers maken. En dat moet je allemaal in je administratie vastleggen. Rittenstaten etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dat voor bullshit... Een collega van mij heeft ook een bedrijf aan huis en rijdt elke dag met zijn auto op en neer.
Auto van de zaak lijkt me wat anders dan grijs kenteken, maar vooruit. Ik zou daar toch eens induiken als ik jou was. Er zijn legio lui die "prive" grijs rijden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, lees maar eens: http://www.kvk.nl/ondernemen/belastingen/auto-van-de-zaak/
Dat geldt echter alleen als het een bestelauto betreftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Auto van de zaak lijkt me wat anders dan grijs kenteken, maar vooruit. Ik zou daar toch eens induiken als ik jou was. Er zijn legio lui die "prive" grijs rijden.
Had je niet direct als VOF afgesloten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat geldt echter alleen als het een bestelauto betreft
http://www.loonwijzer.nl/home/eigenbaaswijzer/grijs-kenteken
Ik doe het privé, dus mag je zakelijk 19 cent per kilometer rijk rekenen.
Nu is de firma nog een eenmansbedrijfje, in oktober gaat dat een VOF worden.
Zaak dus om goed te kijken naar de belastingvoordelen. Want die zijn er als je als als particulier je eigen auto zakelijk gaat gebruiken.
Whut? Rave moet holmaatjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
In de FP![]()
Korps Mariniers zoekt meer fitte mannen
Heuj die infodagen lijken me wel vetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
In de FP![]()
Korps Mariniers zoekt meer fitte mannen
Je bent zelf vet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Heuj die infodagen lijken me wel vet
quote:
cond.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Had je niet direct als VOF afgesloten?
gecondoleerdquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:03 schreef Vortix het volgende:
Gisteren teruggekomen van de intro oefening VTO INF. De toon is gezet hoor
Ben ook wel benieuwd iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:03 schreef Vortix het volgende:
Gisteren teruggekomen van de intro oefening VTO INF. De toon is gezet hoor
Beter dan 4 schuttersputtenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef Vortix het volgende:
Nja allemaal een stuk minder rustig aan en pocopoco dan de KMA, en een stuk meer niet goed is opnieuw [b](in de trant van vier ligsleuven moeten graven voordat 'ie goedgekeurd wordt)]/b] en een stuk meer fysiek aan de bak dan in Breda, waar men nogal van de fluwelen handschoen is...
Schuttersputtenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:34 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Beter dan 4 schuttersputten
Nog erger: Binnen recordtijd de perfecte schuttersput gegraven hebben, waarna je commandant zich opeens realiseert dat je op de verkeerde locatie zit en de hele groep de putten weer dicht kan gooien om te gaan verkassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Of ook leuk in de opleiding, een mangat graven waar 4 man in kunnen, in rotsige grond en vol met boomwortels. Binnen 4 uur. Dan dichtgooien omdat we naar de kazerne mochten om de hiba te gaan nemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:34 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Beter dan 4 schuttersputten
Nog erger: Binnen recordtijd de perfecte schuttersput gegraven hebben, waarna je commandant zich opeens realiseert dat je op de verkeerde locatie zit en de hele groep de putten weer dicht kan gooien om te gaan verkassen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:43 schreef BredeBradda het volgende:
Wat is 't verschil dan??
Ongeveer 2,5 meter diep en 3 meter breed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
Hahaha klinkt als een oefening defensief. Hebben wij ook over een aantal maandenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of ook leuk in de opleiding, een mangat graven waar 4 man in kunnen, in rotsige grond en vol met boomwortels. Binnen 4 uur. Dan dichtgooien omdat we naar de kazerne mochten om de hiba te gaan nemen
Nee, was gewoon een oefening in stukje psychisch handelen met de omstandighedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:34 schreef Vortix het volgende:
[..]
Hahaha klinkt als een oefening defensief. Hebben wij ook over een aantal maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
gecondoleerdquote:
Haha chill...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een oefening in stukje psychisch handelen met de omstandigheden
mentale training dus, leren omgaan met teleurstellingen.
Gecondoleerd.quote:
Slaap lekkerquote:
Ja.quote:
Haha. Hmm.. een film over een kleine schildpad genaamd Sammy: must seequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
Sam, ik heb vandaag gezien dat er een film over je is. Hell, blijkbaar al 2.
[ afbeelding ]
Ik zie hier wel een nieuwe schattige UI in voor Samquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
Sam, ik heb vandaag gezien dat er een film over je is. Hell, blijkbaar al 2.
[ afbeelding ]
En nog in 3D ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha. Hmm.. een film over een kleine schildpad genaamd Sammy: must see.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha. Hmm.. een film over een kleine schildpad genaamd Sammy: must see.
Dan ben ik dus als buitenstaander de man tussen de mietjes hier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
Feit is gewoon dat het merendeel van de kerels hier in de SC wel een hele stoere UI hebben, maar in werkelijkheid een heel klein (of groot, afhankelijk van hoe je het bekijkt) hartje en hoog knuffelgehalte blijken te hebben
Huh, wat bedoel jequote:
Whut? Gay!quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:05 schreef MaryMouse het volgende:
Feit is gewoon dat het merendeel van de kerels hier in de SC wel een hele stoere UI hebben, maar in werkelijkheid een heel klein (of groot, afhankelijk van hoe je het bekijkt) hartje en hoog knuffelgehalte blijken te hebben
Hehequote:Op zaterdag 1 september 2012 02:23 schreef MaryMouse het volgende:
Sam vind hem blijkbaar toch leuk, zie het bewijs van zijn gewijzigde UI
Neu, vrouiwquote:
Aangepast. No thnxquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:43 schreef Thaboel het volgende:
Ga je 1 biertje doen... Word nwt wakker bij een maat zijn zusje op de bank in bed...
Moi.quote:
Al terug? Denk je zegt het hier zo uit het niets... zeg je ook wel uit het niets dat je terug bent.quote:
en nu?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:18 schreef Esses het volgende:
De KMar laat de norm 1 opsporingsambtenaar op 100 oefende militairen los...
Rituele zelfdoding van de organisatie.quote:
oh okequote:Op zaterdag 1 september 2012 19:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Rituele zelfdoding van de organisatie.
Evenals de wijkteams...quote:
Amerikaanse groenten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:36 schreef Esses het volgende:
Pizza's, big american, c1000, 1 euro. Weet wel wat ik komende 4 dagen eet
Dat wordt nog lachen met in het buitenland oefenende militairen... De lokale politie zal dit nieuws lachend aanhoren. En de opgepakte militairen zullen met weemoed terugdenken...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:18 schreef Esses het volgende:
De KMar laat de norm 1 opsporingsambtenaar op 100 oefende militairen los...
Dont care, ze zijn lekker.quote:
Het is tekenend voor de huidige gang. MPZ is helemaal niet belangrijk meer. Beeld je eens in wat dit gaat betekenen joh...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat wordt nog lachen met in het buitenland oefenende militairen... De lokale politie zal dit nieuws lachend aanhoren. En de opgepakte militairen zullen met weemoed terugdenken...
Dat zeker, toch wel 4 verschillende, he?quote:
2 :pquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat zeker, toch wel 4 verschillende, he?
bbq chickenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:36 schreef Esses het volgende:
Pizza's, big american, c1000, 1 euro. Weet wel wat ik komende 4 dagen eet
ja hoi hier ben ik hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Al terug? Denk je zegt het hier zo uit het niets... zeg je ook wel uit het niets dat je terug bent.
Beercan chicken!quote:
Beercan met bier, verdampt, gaat in de kip?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Beercan chicken!
[ afbeelding ]
![]()
Yup. Blik halfvol en op de BBQ en dan voor anderhalf uur garen met indirect vuur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Beercan met bier, verdampt, gaat in de kip?
Ik vind het lekker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:35 schreef EllaN het volgende:
Is het ook lekker? Ik kook niet zo vaak met bier..
Wel nog ff een schep kruiden erbij pleuren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Yup. Blik halfvol en op de BBQ en dan voor anderhalf uur garen met indirect vuur.
Owja, en dit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel nog ff een schep kruiden erbij pleuren.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef paintmeester het volgende:
Net een stukje springen met de sterren gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen mijn duikbrevet gehaald, net even aan het zwembad gelegen en daarna in de eetzaal geweestquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:08 schreef AchJa het volgende:
Ruuuuussssst... zonder te spreken atm?
Zwaar leven man!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Vanmorgen mijn duikbrevet gehaald, net even aan het zwembad gelegen en daarna in de eetzaal geweest
PADI? Ik heb gehoord dat Bonaire mooi moet zijn om te duiken, misschien een idee als je tijd over hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Vanmorgen mijn duikbrevet gehaald, net even aan het zwembad gelegen en daarna in de eetzaal geweest
Harken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:47 schreef AchJa het volgende:
Ennuh Remco, streepjes zetten bij het Gouden Bal kan hard optellen...
Ervaringsdeskundige spreekt...![]()
Dan was het met recht met de bezem schrijven..quote:Op zondag 2 september 2012 00:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oa de 010 heeft me meer gekost dan de vaartoelage goed kon maken...
Nee NAUI, bijna hetzelfde, maar iets meer lessen in veiligheid. Bonaire ga ik inderdaad tijd voor krijgen, want die week dat we daar oefening hebben, krijgen we 1 dag vrij en dat is over 2 weken al. Zelfde geldt overigens voor Aruba later in de TTWquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
PADI? Ik heb gehoord dat Bonaire mooi moet zijn om te duiken, misschien een idee als je tijd over hebt.
Die streepjes lopen inderdaad hard op. Het marinepersoneel schrikt er gewoon van hoeveel ze moeten inkopen voor de Gouden Bal. Blijkbaar drinken wij veel meer dan voorgaande lichtingenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:47 schreef AchJa het volgende:
Ennuh Remco, streepjes zetten bij het Gouden Bal kan hard optellen...
Ervaringsdeskundige spreekt...![]()
Yup, 2003 volgens mij. Hakken billen de territoriale wateren uit... Afmeerbier, voor anker bier, vol gas bier, weet ik het waar ze overal bier voor verzonnen... Het paste mij iig prima.quote:Op zondag 2 september 2012 00:16 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dan was het met recht met de bezem schrijven..![]()
Dat was voor 2005/2006 denk? Nog voor het drankverbod op zee?
quote:Op zondag 2 september 2012 00:27 schreef 026Remco het volgende:
Die streepjes lopen inderdaad hard op. Het marinepersoneel schrikt er gewoon van hoeveel ze moeten inkopen voor de Gouden Bal. Blijkbaar drinken wij veel meer dan voorgaande lichtingen
Ligt er denk ik meer aan dat bij ons veel mensen op de kazerne blijven. Bijvoorbeeld op vrijdag is de weekafsluitborrel in de Gouden Bal. Daar blijft het dan meestal ook gezellig tot in de late uurtjes. Sommige mensen gaan niet eens weg daar om te eten, maar zuipen aan een stuk doorquote:
Geen idee wat dat is, maar ik ben dan ook niet van de marine hequote:Op zondag 2 september 2012 02:20 schreef Thaboel het volgende:
Bestaat het Horkenbal nog?
Enne op die mijnevegers liggen de fusten pils ook gewoon klaar hoorEn dat is na 2006 geweest.
Mogguh.quote:
Tja, ligt eraan hoe vaak je een "2 can rule" per week heb.quote:Op zondag 2 september 2012 02:20 schreef Thaboel het volgende:
Bestaat het Horkenbal nog?
Enne op die mijnevegers liggen de fusten pils ook gewoon klaar hoorEn dat is na 2006 geweest.
Horkenbal, wie het meest lelijke wijf erop kan scheuren heeft gewonnen.quote:Op zondag 2 september 2012 08:24 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar ik ben dan ook niet van de marine he
Tijd om te gaan slapen!
quote:
Dat ben ikquote:Op zondag 2 september 2012 16:21 schreef paintmeester het volgende:
Je volgende zusje gevonden?
[ afbeelding ]
Ik ben zelf pas 12 dus die meisje is te oud asahbi.quote:Op zondag 2 september 2012 17:11 schreef thesystem het volgende:
lekker tiener kontje prikken Thaboel?
Dat noemen we trollenjachtquote:[b]Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef
Horkenbal, wie het meest lelijke wijf erop kan scheuren heeft gewonnen.
quote:
Dat dan weer wel. Maar vanmiddag met het andere bezoek ook nog een wandeling gemaakt. Doe ik nooit op den zondag, ik zag dingen in onze wijk die ik anders nooit zie. Enige waar ik heenloop is naar de auto of het winkelcentrumquote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar jij was er ook een paar uur vroeger uit
quote:Op zondag 2 september 2012 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar vanmiddag met het andere bezoek ook nog een wandeling gemaakt. Doe ik nooit op den zondag, ik zag dingen in onze wijk die ik anders nooit zie. Enige waar ik heenloop is naar de auto of het winkelcentrum
Bar en boos jaquote:Op zondag 2 september 2012 19:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Eng hè die grote boze buitenwereld
Ahhh.quote:Op zondag 2 september 2012 19:53 schreef Pumatje het volgende:
zo lui, weer terug van een weekje bergen.
Eerste keer zonder tanks weer daar geweest :\
Van Wmr, tot Rit. ze liepen er allemaal sip bij :\
Ja, er is een plan om de Landmacht op te heffen.quote:
Maak me morgen maar wakker en zeg me dat ik een nare droom heb gehadquote:Op zondag 2 september 2012 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, er is een plan om de Landmacht op te heffen.
Zit in Thailand..?quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef 026Remco het volgende:
Overigens vrijdag weer een groot feest op Kokomo Beach. Elke maand wordt dat gehouden en de vorige viel precies in ons eerste weekend hier
Gaat weer om Plan G.quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Pumatje het volgende:
maar zonder gekheid. Dat is dus een concreter plan dan de afgelopen defensie bezuiniging verkenning met dat plan A tot en met J, waarbij er 1 de opheffing van de KL inhield.
ProDef heeft er wel een mening over.quote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef Pumatje het volgende:
Ah... ja dat fantastische plan.
Wat zijn de verwachtingen?
Doen! Maar eerst naar BigDikquote:Op zondag 2 september 2012 20:04 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Zit in Thailand..?
Ben er net van terug..
volgend jaar weer.
Ik zeg een Def meeting op Koh Chiang!
Curaçao.quote:Op zondag 2 september 2012 20:04 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Zit in Thailand..?
Ben er net van terug..
volgend jaar weer.
Ik zeg een Def meeting op Koh Chiang!
Geen Stijl: Laten we een vliegdekschip bouwentwitter:Koningin_NL twitterde op zondag 02-09-2012 om 21:14:24Hr. Ms. Beatrix. Help Ons eraan herinneren dat Wij schrijver dezes een lintje doen toekomen. http://t.co/a49crUjS #datvliegdekschipkomter reageer retweet
Nee Curacaoquote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak me morgen maar wakker en zeg me dat ik een nare droom heb gehad
Er is niks nieuws aan die herinneringsspeld, dus ik weet niet waar dat nieuws vandaan komt, maar dat is bij ons al vanaf het begin van het opwerktraject bekend...quote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ProDef heeft er wel een mening over.
[DEF] Defensie bezuinigingen 2012 #10
Oh, en militairen die 4 maanden in de West hebben gezeten krijgen voortaan een herinneringsspeld.
Morgen even aan je cdt vragen?quote:Op maandag 3 september 2012 01:12 schreef Esses het volgende:
Nieuwe smaca aanvragen, binnen lopen, foto maken post thuis en ophalen toch? Of eerste nog formulieren enzo? Hoe lang duurt.het?
1. Vrij.quote:
Dan toch nietquote:Op maandag 3 september 2012 01:35 schreef Esses het volgende:
[..]
1. Vrij.
2. Je denk dat ik mijn cdt hier lastig mee val?
Misschien bij de KL. Ik mag blij zijn als ik mijn cdt dit jaar nog twee weekjes mag zien.quote:Op maandag 3 september 2012 01:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan toch nietJe commandant is er toch voor je als jij iets te weten moet komen dat je niet weet?
Dan even bellen naar DCHR?quote:Op maandag 3 september 2012 01:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Misschien bij de KL. Ik mag blij zijn als ik mijn cdt dit jaar nog twee weekjes mag zien.
Even?quote:
Je bent weer in een zure bui moppie?quote:
Het eerste. Tenzij je de smaca kwijt bent, dan moet je eerste aangifte doen en de kaart laten blokeren. Ik had een nieuwe binnen 10 werkdagen.quote:Op maandag 3 september 2012 01:12 schreef Esses het volgende:
Nieuwe smaca aanvragen, binnen lopen, foto maken post thuis en ophalen toch? Of eerste nog formulieren enzo? Hoe lang duurt.het?
Geen enkele partij heeft het beste voor met defensie als het gaat om het budget. De SGP is alleen de minst beroerde keuze op dat gebied.quote:Op maandag 3 september 2012 11:11 schreef hoogvlieger het volgende:
Op naar den Haag om te horen wat alle partijen met defensie voorhebben. Voor de SP komt Van Bommel en voor GL Al Fassed dus dat zal wel weer lachen worden wat voor troep daar uit komt.
Aangifte hoeft niet meer, dat weet ik dan weer welquote:Op maandag 3 september 2012 06:21 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Het eerste. Tenzij je de smaca kwijt bent, dan moet je eerste aangifte doen en de kaart laten blokeren. Ik had een nieuwe binnen 10 werkdagen.
Ik regelde dat via het MBK, moet dat nog steeds?quote:Op maandag 3 september 2012 06:21 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Het eerste. Tenzij je de smaca kwijt bent, dan moet je eerste aangifte doen en de kaart laten blokeren. Ik had een nieuwe binnen 10 werkdagen.
Je moet nu een formulier invullen en bij wijkwachtmeester afgeven. Scheelt veel tijd.quote:Op maandag 3 september 2012 16:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik regelde dat via het MBK, moet dat nog steeds?
quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Je moet nu een formulier invullen en bij wijkwachtmeester afgeven. Scheelt veel tijd.
Dat is wederzijds hoorquote:
Wat?quote:
Zat er al lang aan te komen dat Chef "productie", Pieter Kunz" er mee zou kappen. Meest logische beslissing is het echter niet. Hij had enigzins nog wat feeling met de man/vrouw op de vloer. Die er nu aan komen om die plek in te nemen vertrouw ik al helemaal niet.quote:
Ik heb dan ook niet over jullie, maar over het MBK. Wij moesten onze clubkaarten daar al laten maken, en toen die van mij stuk was gegaan en toen een nieuwe moest ben ik daar geweest.quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is wederzijds hoor
Maar gaat erom dat wij geen administratief centrum zijn voor elke slungel die z'n pas kwijt raakt.
Hoho, wij doen niet ietsquote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet over jullie, maar over het MBK. Wij moesten onze clubkaarten daar al laten maken, en toen die van mij stuk was gegaan en toen een nieuwe moest ben ik daar geweest.
Ik vraag me af of dat nog steeds moet, omdat er tegenwoordig een ander clubbie aan de poort staat.
Maar jullie doen dus niets als iemand z'n pas kwijt is? Handig om te weten.
NU heel postNL nog het hek over.quote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zat er al lang aan te komen dat Chef "productie", Pieter Kunz" er mee zou kappen. Meest logische beslissing is het echter niet. Hij had enigzins nog wat feeling met de man/vrouw op de vloer. Die er nu aan komen om die plek in te nemen vertrouw ik al helemaal niet.
Lelukquote:
Mafkeesquote:
Nee.quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi hè? Die kalkpot op m'n kneiter
Kut KPU! Duidelijk verkeerde maat geleverd!quote:
Nee.quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik besnuffel hier enige jaloezie??
Nu ja, ik had ook naakt op de foto kunnen gaan met die kalkpot op m'n kneiterquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kut KPU! Duidelijk verkeerde maat geleverd!
Blij dat je dat niet hebt gedaanquote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, ik had ook naakt op de foto kunnen gaan met die kalkpot op m'n kneiter
Owja, KPU..quote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kut KPU! Duidelijk verkeerde maat geleverd!
Mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:01 schreef jankaas020 het volgende:
En dit:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ische_legertruc.html
Wie jat er nou zo'n ding?
Hoezo?quote:
quote:
Ik quote mezelf.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:03 schreef Lotusss het volgende:
Weer mezelf afgebeuld in de sportschool. Ik word nog eens sportief
Ik vat het maar op als een compliment.quote:
Waarom is het dan een quote als het een stuk uit jouw hand is?quote:
Zie je het scrolbalkje?quote:Op maandag 3 september 2012 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom is het dan een quote als het een stuk uit jouw hand is?
Die 15 extra regels passen niet in een normale post?quote:
Astjeblieft, hij is al weer heul wat langer. Jij je zin. Daargelaten dat het lettertype ook nu groter is. Maarja, tl;dr stukjes lezen op fok is een hobby. Vooral als je teringeinden moet scrollen. Maar hey, ik zal je matsen!quote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die 15 extra regels passen niet in een normale post?
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Astjeblieft, hij is al weer heul wat langer. Jij je zin. Daargelaten dat het lettertype ook nu groter is. Maarja, tl;dr stukjes lezen op fok is een hobby. Vooral als je teringeinden moet scrollen. Maar hey, ik zal je matsen!
Teringeinden scrollen NA een post al gelezen te hebbenquote:
Pas maar op dat dat niet weer een bloedbad wordtquote:Op maandag 3 september 2012 22:51 schreef BredeBradda het volgende:
Morgen hechtingen laten verwijderen
What's new?quote:
Nope, voorlopig is het de kleur groen die hier de klok slaatquote:Op maandag 3 september 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
What's new?
Hè Wijnand, ben je al bevoegd om mij aan te houden als ik de wet overtreed?
Eh, ben ik nu in de war? Jij wordt toch ook opgeleid tot KMar? (ik haal mensen hier wel eens door elkaar)quote:Op maandag 3 september 2012 23:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nope, voorlopig is het de kleur groen die hier de klok slaat
klopt als een busquote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij wordt toch ook opgeleid tot KMar?
Ik zag de ninja-editquote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
klopt als een busmaar voorlopig meer groen in de opleiding
De normale militaire training voor manschappen en onderofficieren word dan weer gewoon door kmar gegeven hoorquote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag de ninja-edit
Dus training voornamelijk door KL, KMar blauw heeft het natuurlijk gewoon te druk met het bewaken van de luchthavens
Ja, al sinds je geboorte.quote:Op maandag 3 september 2012 23:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nope, voorlopig is het de kleur groen die hier de klok slaat
Al dagen niet meer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, een van degenen die het meeste postte rond deze tijd heeft nog steeds een ban...
Indd. dat is al enige tijd opgeheven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, een van degenen die het meeste postte rond deze tijd heeft nog steeds een ban...
quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Indd. dat is al enige tijd opgeheven.
Er staat toch nog steeds een streepje door z'n naam..quote:
Kijk eens bij Sine Pari.quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
[..]
Er staat toch nog steeds een streepje door z'n naam..
-Amber-
Dat profiel heeft hij helemaal leeggemaakt zo te zien, dus dan zal hij wel niet van plan zijn om terug te komenquote:
En een moderator die dat aan de FA gemeld heeftquote:Op dinsdag 4 september 2012 02:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat profiel heeft hij helemaal leeggemaakt zo te zien, dus dan zal hij wel niet van plan zijn om terug te komen.
En dat allemaal vanwege een idiote FA die blijkbaar op de basisschool een onvoldoende had voor begrijpend lezen...
Vermissing van de pas moet je melden bij de KMAR d.m.v. aangifte de rest regelt de MBK (nu DBBO).quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet over jullie, maar over het MBK. Wij moesten onze clubkaarten daar al laten maken, en toen die van mij stuk was gegaan en toen een nieuwe moest ben ik daar geweest.
Ik vraag me af of dat nog steeds moet, omdat er tegenwoordig een ander clubbie aan de poort staat.
Maar jullie doen dus niets als iemand z'n pas kwijt is? Handig om te weten.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:25 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Vermissing van de pas moet je melden bij de KMAR d.m.v. aangifte de rest regelt de MBK (nu DBBO).
Iedereen werkt weer of zit op schoolquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:56 schreef paintmeester het volgende:
Slowchats zijn wel heel slow geworden....
Hier ookquote:Op maandag 3 september 2012 23:35 schreef Esses het volgende:
[..]
De normale militaire training voor manschappen en onderofficieren word dan weer gewoon door kmar gegeven hoor
Nope.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iedereen werkt weer of zit op school
Duidelijk. En, ben je er al achter dat je mag aanhouden?quote:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-19440656quote:"If the girls were dressed respectably, no-one would touch them," one of them said. "It's the way girls dress that makes guys come on to them. The girls came wanting it - even women in niqab."
One of his friends told me the boys were not to blame, and that there was a difference between women who wore loose niqabs and tight ones.
A woman who wore a tight niqab was up for it, he added.
Goedzo. Gehuild als een baby?quote:
Je moest 's weten, glas brak 5KM verderop nog.quote:
Dat is janken. Maar je bent ook nog klein :-Pquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je moest 's weten, glas brak 5KM verderop nog.
quote:samthegreat5 1545
MaryMouse 1435
Esses 1359
ErwinRommel 1239
-Amber- 876
Wijnand_Bierenstein 689
Thaboel 685
Nibb-it 616
BredeBradda 580
Cobra4 573
m.k 521
AchJa 309
jankaas020 264
Erasmo 244
paintmeester 239
Schild 214
hoogvlieger 182
Lotusss 179
Royyy 124
mahmoud030 89
EllaN 78
Sloggi 61
026Remco 50
yvonne 37
Im.Kant. 35
Bredesistah 33
TMartina 31
De_Kardinaal 21
Silent-hunter 17
Sine_Pari 16
Rave_NL 15
Tamashii 14
Vortix 12
Druid 10
Outpost76 10
Stroopwafels 10
Chuck-N0rr1s 10
jitzzzze 10
Moeraskat 6
trigt013 6
Mistress_X 5
Pumatje 5
Bart 4
Vinz0r 3
gerco94 2
thesystem 2
Longcat. 2
RonaldV 1
jaijai2 1
hey knuffelpindaquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Thaboel het volgende:
Sammie is al een tijdje niet langs geweest
Laatste post hier [DEF]SC#451 Waar barbie geen nieuw topic maaktquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Thaboel het volgende:
Scheelt maar een kleine 200 posts met de nr.1quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:26 schreef Esses het volgende:
De nieuwe postcounts van vorige maand, ik zei toch dat ik niet op 1 zou eindigen...
[..]
Hij lurkt nog gewoon hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Thaboel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |