SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
zelluf!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:49 schreef Schild het volgende:
[..]
Hou deze praat ff op de slaapkamer ja.
quote:
Ik ben er nogquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
ER en zijn horde klonen liggen te studeren...
Fout!!. Nog steeds wakker, maar ik ga zo pitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat betekent: "Ik ben om 1600 in slaap gepleurd en werd net wakker van de honger..."
Truste alvast!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fout!!. Nog steeds wakker, maar ik ga zo pitten.
Danke, ik ben moe, weet je. Laatste tijd zo moe. Niet te geloven...quote:
Ga dan eens naar een dokterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Danke, ik ben moe, weet je. Laatste tijd zo moe. Niet te geloven...
Slaap tegenwoordig goed 10 uur per dag.
T'is een fase.quote:
Weet je? Ik heb daar geen zin meer in, ik ken mijzelf, de arts kent mij niet.quote:
Zit ie dan al in de overgang?quote:
quote:
Wattes?quote:
Ondanks je uitputtende baan: ga eens sporten als het kan! Geeft je meer energie dan dat je denkt hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Danke, ik ben moe, weet je. Laatste tijd zo moe. Niet te geloven...
Slaap tegenwoordig goed 10 uur per dag.
Regel Dat. (dat bedoelt hij ermeequote:
Van sporten word je toch juist moe?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ondanks je uitputtende baan: ga eens sporten als het kan! Geeft je meer energie dan dat je denkt hoor.
En je vitamientjes eten.
Maar omdat je je spieren traint (waaronder je hart) gaan dingen ook minder moeite kosten = energie besparing = minder inkak momenten en uiteindelijk zal je ook beter slapen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Van sporten word je toch juist moe?
Dat klopt wel, na 't sporten ga ik meestal gelijk slapenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar omdat je je spieren traint (waaronder je hart) gaan dingen ook minder moeite kosten = energie besparing = minder inkak momenten en uiteindelijk zal je ook beter slapen.
In het verleden ging ik juist 's ochtends voor het werk een stuk hardlopen, dan thuis onder de frisse douche en lekker wakker naar kantoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:59 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat klopt wel, na 't sporten ga ik meestal gelijk slapen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het verleden ging ik juist 's ochtends voor het werk een stuk hardlopen, dan thuis onder de frisse douche en lekker wakker naar kantoor
Dat ligt dan ook volledig aan je baan/school situatiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]Hoe vroeg sta je dan wel niet op.
Ik moet 8:30 op school zijn dus sta ik rond 6:50 op. Om daarvoor nog te kunnen hardlopen moet ik 5:30 op staan ofzo
Sporten...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ondanks je uitputtende baan: ga eens sporten als het kan! Geeft je meer energie dan dat je denkt hoor.
En je vitamientjes eten.
6 uur opstaan, 3/4 uur hardlopen, 7 uur douchen + ontbijten, 7:30 naar werk 8:00 beginnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]Hoe vroeg sta je dan wel niet op.
Ik moet 8:30 op school zijn dus sta ik rond 6:50 op. Om daarvoor nog te kunnen hardlopen moet ik 5:30 op staan ofzo
LUAquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef BredeBradda het volgende:
Volgend jaar moet ik nog een uur eerder opstaan ookDan zou ik 4:30 me bed uit moeten. Wel chill met alle vogels enzo.
Bereden wapen he. Wij zeggen ook bij een verbeterd Christie loopwerk dat er vast infanteristen bij op zitten.quote:
Hoe flik je datquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
6 uur opstaan, 3/4 uur hardlopen, 7 uur douchen + ontbijten, 7:30 naar werk 8:00 beginnen.
40 minuten voor iets wat je in 5 minuten gedaan kan hebben. Je lijkt wel een meisjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hoe flik je datBij mij gaat het zo:
6:50 - wekker uitzetten en 10 minuten in m'n bed niks doen![]()
7:00 - aankleden en deo doen enzo![]()
7:10 - wat eten en ff FOK! checken![]()
7:20 - tanden poetsen
7:30 - wassen en haar doen
7:40 - tas inpakken voor school
7:50 - vertrekken voor school
Douchen doe ik meestal de avond van te voren, ik douche ook sws niet elke dag, 4x in de week elke keer na 't sporten.
Tijd voor defensie voor je, dan zullen we die tijdbalk ff anders indelen. Mijn god...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
6:50 - wekker uitzetten en 10 minuten in m'n bed niks doen![]()
7:00 - aankleden en deo doen enzo![]()
7:10 - wat eten en ff FOK! checken![]()
7:20 - tanden poetsen
7:30 - wassen en haar doen
7:40 - tas inpakken voor school
7:50 - vertrekken voor school
Douchen doe ik meestal de avond van te voren, ik douche ook sws niet elke dag, 4x in de week elke keer na 't sporten.
Lijkt er meer opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
6:50 - wekker uitzetten
6.51 - douchen, aankleden, tandenpoetsen en deo doen enzo![]()
7:00 - wat eten
7:05 - tas inpakken voor school
7:10 - vertrekken voor school
tasinpakken doe ik meestal de avond van te voren.
Ik doe 't graag rustig aan in de morgenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40 minuten voor iets wat je in 5 minuten gedaan kan hebben. Je lijkt wel een meisje
Het moet wel klaargemaakt worden he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan er onderweg niet meer gegeten worden...
Ik ook hoor, in het weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik doe 't graag rustig aan in de morgen![]()
Although, als ik bijv. 5 voor 8 wakker wordt kan ik wel fixen dat ik ben aangekleed met nat haar op de fiets zit en een half stuk brood in me mond heb
Kan je ook de avond ervoor doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het moet wel klaargemaakt worden he.
Zou kunnen. Maar ik kijk 's ochtends ff waar ik zin in heb voor die dag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je ook de avond ervoor doen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:15 schreef paintmeester het volgende:
Opstaan + wassen knippen scheren + aankleden = 10 a 15 min.
Koffie en ochtendpeuk= 5 a 10 minuten....max 20 minuten, want de koffie en de peuk zijn een must.
Tijd om je schema aan te passen bredeluilak.
ditoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik kijk 's ochtends ff waar ik zin in heb voor die dag.
En inderdaad ik vergeet helemaal de ochtend peuk
De heerlijke smaak van een cameltje wegspoelen met een mok koffie die zo sterk is dat je er brood van kan bakkenquote:
Oeh Camelrokerts in de meerderheid vanavond.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef paintmeester het volgende:
[..]
De heerlijke smaak van een cameltje wegspoelen met een mok koffie die zo sterk is dat je er brood van kan bakken
Jij rook zeker van die nieuwerwetse sigaretten waar je zo'n bolletje in de filter kapot maakt en daan een menthol sigaret rookt...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oeh Camelrokerts in de meerderheid vanavond.
Ik ben het nog steeds niet eens met de verandering van het pakje. Vroeger stond op de achterkant zo'n arabisch paleis. Kon je nog een grapje mee uithalen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oeh Camelrokerts in de meerderheid vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Als je pas om 8:50 opstaat, ben je al 20 minuten te laat voor schoolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:29 schreef BredeBradda het volgende:
Ik ga morgen DEF-style proberen
8:50 opstaan, kijken wanneer ik kan vertrekken ( wat ik natuurlijk niet doe )
Lang leve 1e 2 uur vrijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je pas om 8:50 opstaat, ben je al 20 minuten te laat voor school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds niet eens met de verandering van het pakje. Vroeger stond op de achterkant zo'n arabisch paleis. Kon je nog een grapje mee uithalen.
[ afbeelding ]Nieuwe pakje van 4.70 ziet er ook niet uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Waar ga jij schuilen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nieuwe pakje van 4.70 ziet er ook niet uit...
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef Thaboel het volgende:
Ondanks dat het een dromedaris is. Ik zou het paleis ingaan
Overdag, want het is bloed en bloedheet.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef Thaboel het volgende:
Ondanks dat het een dromedaris is. Ik zou het paleis ingaan
Bij mij gaan ze zelfs al uit terwijl ik aan het paffen ben. Ik overweeg serieus om weer shag te gaan roken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Thaboel het volgende:
Maar inderdaad de pakjes zien er niet meer uit. En dat hinderlijke dat ze uitgaan als je ze ff zit te praten ofzo... Als ik dat had gewilt was ik wel shag gaan roken.
Zag laatst camel shag liggen, rookte hiervoor wel eens javaanse jongens ook goed te doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze zelfs al uit terwijl ik aan het paffen ben. Ik overweeg serieus om weer shag te gaan roken.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:38 schreef paintmeester het volgende:
Ik zat te overdenken en ging de bear gryls mode in....
Same. Alleen in de winter, koude handjes en dan draaien.. Kut werk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze zelfs al uit terwijl ik aan het paffen ben. Ik overweeg serieus om weer shag te gaan roken.
Ik heb wel eens een zware van Nelle van C4 gebietst.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zag laatst camel shag liggen, rookte hiervoor wel eens javaanse jongens ook goed te doen
In de warmte al een x-aantal shaggies draaien en gedraaid in je pakkie doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Same. Alleen in de winter, koude handjes en dan draaien.. Kut werk.
Camelshag is zeer goed te doen! Maar zoek een vast adresje om je shag te halen dan! Anders krijg je steeds oude, droge zooi...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zag laatst camel shag liggen, rookte hiervoor wel eens javaanse jongens ook goed te doen
Terwijl jij zat te chillen in het paleis had ik de de kameel al geslacht, de lichaamssappen opgedronken en van het kadaver een shelter gemaakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en deze op zak?
[ afbeelding ]
Tja ook een optie. Ik ga dan toch voor de Camel of de Javaanse boys 3kwart.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de warmte al een x-aantal shaggies draaien en gedraaid in je pakkie doen
Javaanse jongens heeft zon lekkere scherpe smaakquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja ook een optie. Ik ga dan toch voor de Camel of de Javaanse boys 3kwart.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Terwijl jij zat te chillen in het paleis had ik de de kameel al geslacht, de lichaamssappen opgedronken en van het kadaver een shelter gemaakt.
Ik ga beiden dan maar eens uitproberen. Ik rookte shag op de middelbare school en toen waren Drum en van Nelle de meest voorkomende brands. De meisjes rookte drum, de jongens van Nelle.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja ook een optie. Ik ga dan toch voor de Camel of de Javaanse boys 3kwart.
Roken op schoolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga beiden dan maar eens uitproberen. Ik rookte shag op de middelbare school en toen waren Drum en van Nelle de meest voorkomende brands. De meisjes rookte drum, de jongens van Nelle.
Zware van Nelle doe ik alvast in bed...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:21 schreef paintmeester het volgende:
[..]
De heerlijke smaak van een cameltje wegspoelen met een mok koffie die zo sterk is dat je er brood van kan bakken
Altijd standaard op het balkon.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zware van Nelle doe ik alvast in bed...
quote:
Oh wacht, ik mocht niet roken op de legering....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:48 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Altijd standaard op het balkon.
Van Nelle opzich goed te doen, die biets ik altijd als me camel op is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga beiden dan maar eens uitproberen. Ik rookte shag op de middelbare school en toen waren Drum en van Nelle de meest voorkomende brands. De meisjes rookte drum, de jongens van Nelle.
Tijdens het klaverjassen in de pauzes...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gewoon in de kantine. In de klassen mocht niet meer
Wekker uit, omdraaien en rokenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zware van Nelle doe ik alvast in bed...
Er gelde een rookverbod door het hele gebouw, waar werd het meeste gepaft? De Longroomquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht, ik mocht niet roken op de legering....
En een aardrijkskundeleraar die gewoon met peuk in de mond een kaartje meelegdequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tijdens het klaverjassen in de pauzes...
Onderweg in de auto ook altijd lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoiets ja.... Shag ligt alleen naast de wekker, dus eerst omdraaien als het zo uitkomt.
En wat vond je ervan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:54 schreef Nibb-it het volgende:
Net deze gezien: http://www.imdb.com/title/tt1533013/
Wij hadden idd nog een paar leraren die ook tijdens de les gewoon zaten te roken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En een aardrijkskundeleraar die gewoon met peuk in de mond een kaartje meelegde
Ik rook niet meer in de auto. Scheelt heel wat brandgaatjes in kleren en bekledingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Onderweg in de auto ook altijd lekker
Lijkt mij geen leuke filmquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:54 schreef Nibb-it het volgende:
Goh... Verrassend...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:53 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Er gelde een rookverbod door het hele gebouw, waar werd het meeste gepaft? De Longroom
Niet mijn ding.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:54 schreef Nibb-it het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:59 schreef paintmeester het volgende:
Moet drie kwartier in die auto karren, ff roken om de tijd door te komen
Ja, Okee. Ik hoef dat niet dagelijks.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:59 schreef paintmeester het volgende:
Moet drie kwartier in die auto karren, ff roken om de tijd door te komen
Wel lekker met raam open hoor, ook ff die frisse neus doet et hemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb wat afgepaft in de leasebakken van mij, maar nu met eigen auto, niet meer.
Die wil hier niet meer posten?quote:
Mijn auto is 1 grote asbak....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb wat afgepaft in de leasebakken van mij, maar nu met eigen auto, niet meer.
Streepje door z'n naam.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die wil hier niet meer posten?
Ik tikte vaak mijn peuk buiten het raam af, en dan kwam soms zo'n brandende kegel de auto weer binnen waaien en kwam op de achterbank terechtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wel lekker met raam open hoor, ook ff die frisse neus doet et hem
Je gaat cold turkey van 1 uur naar 15 min? Je mag 5 minuten bijtellen voor een ochtendpeuk btwquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:02 schreef BredeBradda het volgende:
Okeuh, wekker op 8:50, mijn streef is 9:05 ready 2 leave.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Je gaat cold turkey van 1 uur naar 15 min? Je mag 5 minuten bijtellen voor een ochtendpeuk btw
Heb ik nu weer een rel gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog steeds? Wat staat er voor een crewbash dan?
Ik rook nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Je gaat cold turkey van 1 uur naar 15 min? Je mag 5 minuten bijtellen voor een ochtendpeuk btw
al dat gerook hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Heb ik nu weer een rel gemist
Dat komt nog wel als je de dienst ingaatquote:
Blijkbaar langer dan voor een verkapte (en verkeerd gelezen/begrepen) doodsverwensing.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog steeds? Wat staat er voor een crewbash dan?
Laatste wat ik meekreeg was die doodsbedreiging en een mufkut die daarna de SC bevuildequote:
Roken is slecht voor je gezondheidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als je de dienst ingaat
Geen 5 min bijtelling dus.
Ach, ban van de rel die je gemist had (die kermis met Yvonne)... (ik ook trouwens)... Voor zover ik weet heb je daarna niets meer gemist.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Heb ik nu weer een rel gemist
Daarna geen rel meer, alleen wat kloontjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mag, ban van de rel die je gemist had (die kermis met Yvonne)... (ik ook trouwens)... Voor zover ik weet heb je daarna niets meer gemist.
Straks ga je me nog vertellen dat je geen bier drinktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Roken is slecht voor je gezondheid![]()
En het is vies
Wel een keer een biertje op ja, maar of het nou zo lekker isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat je geen bier drinkt
Volgens mij hing je ergens rond op het Rembrandtplein.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef Thaboel het volgende:
Rel met yvon? Was ik zeker op vakantie?
Die voelde zich in haar kuif gepikt door eoa opmerking en ging zich ermee bemoeien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef Thaboel het volgende:
Rel met yvon? Was ik zeker op vakantie?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wel een keer een biertje op ja, maar of het nou zo lekker is
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat je geen bier drinkt
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wel een keer een biertje op ja, maar of het nou zo lekker is
Met gezellige menschen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Niet veel dat prettiger is dan in een Amsterdamse kroeg zitten, Belgische biertjes te drinken en gewoon te mogen roken anno 2012
Na 1 33cl Heineken had ik 't wel gezienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]Niet veel dat prettiger is dan in een Amsterdamse kroeg zitten, Belgische biertjes te drinken en gewoon te mogen roken anno 2012
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Na 1 33cl Heineken had ik 't wel gezien
Op de keuring moet je zeker binnen 12 minuten de coopertest bier zuipen doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]inderdaad
[..]en dat wil bij defensie
En daarna over de wallen lopen, en als ze je wat willen verkopen je smartcard laten zien en zeggen dat je van de politie bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blik...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Na 1 33cl Heineken had ik 't wel gezien
Nee was een flesjequote:
2400 meters wegtikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:18 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Op de keuring moet je zeker binnen 12 minuten de coopertest bier zuipen doen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:19 schreef paintmeester het volgende:
[..]
En daarna over de wallen lopen, en als ze je wat willen verkopen je smartcard laten zien en zeggen dat je van de politie bent.
What?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:20 schreef AchJa het volgende:
Handgranaat 33CL met trekonsteking...
Weet ik niet, stond op het flesjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit daar WEER 33 cl in dan?
Flesje is toch maar 30 cl?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit daar WEER 33 cl in dan?
quote:
Voor 60 cent per flesje aan de tap hoe je niet naar die 3 centiliter te kijkenquote:
Werkgever gehad waar je een blikje heineken gewoon uit de frisdrank automaat voor niets kon trekkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Voor 60 cent per flesje aan de tap hoe je niet naar die 3 centiliter te kijken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werkgever gehad waar je een blikje heineken gewoon uit de frisdrank automaat voor niets kon trekken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef paintmeester het volgende:
[..]dan kom ik zelfs in me weekend werken
Op een ochtend kwamen we op kantoor was er door een manager een papiertje op de automaat gehangen dat het management het zeer waardeerd dat Heineken gewaardeerd wordt, maar dat de laatste week het verbruik bovengemiddeld ligt, dus of diegene die voor thuisgebruik blikjes trok er mee wilde ophouden. Anders zouden ze genoodzaakt zijn om webcams op te hangen om de normale einde werktijddrinker te kunnen garanderen dat ze hun pilsje kregenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef paintmeester het volgende:
[..]dan kom ik zelfs in me weekend werken
Dit jaar besloten. Kost teveel geld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
Sinds wanneer is de EVO ingekort naar 24 weken i.p.v. 30
Volgens mij al een tijdje maar is de functie opleiding verlengdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
Sinds wanneer is de EVO ingekort naar 24 weken i.p.v. 30
Krijg je een FO na de EVO?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgens mij al een tijdje maar is de functie opleiding verlengd
Hangt ervan af wat je gaat doen, gros gaat gewoon meedraaien in het ojp van de bataljons en verder is het learning on the job.quote:
wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:35 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je gaat doen, gros gaat gewoon meedraaien in het ojp van de bataljons en verder is het learning on the job.
Maar een paar delen van het korps krijg je echt een langdurige fo
Enige dat ik weet is dat je na de EVO Marn 1 ALG bent, en dan bergtraining/wintertraining/jungletraining etc. krijgt. Voor de rest nog niet verder in verdieptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:36 schreef Thaboel het volgende:
En je bent na 12 weken toch ook marn2? Zoiets dacht ik gelezen te hebben.
Het jaarplan zeg maar, alle oefeningen die dat jaa op het programma staanquote:
Dank.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Het jaarplan zeg maar, alle oefeningen die dat jaa op het programma staan
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik zoek ook mijn eigen bed op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:
eenschquote:
haar waxen en sprayenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:08 schreef BredeBradda het volgende:
noohh 9:06:20
maar in DEF hoef ik me haar niet te waxen en te sprayen
Wax = andere vorm van gel.quote:
Ik weet wat wax en spray is, maar daar je tijd mee verdoen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wax = andere vorm van gel.
Haarspray = zodat 't niet wordt verpest door wind/regen![]()
Maar in DEF ben je toch kaal
't moet wel goed zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet wat wax en spray is, maar daar je tijd mee verdoen?
meisjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:39 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
't moet wel goed zitten natuurlijk.
dan is bijna elke gozer een meisjequote:
Thanks for the reminderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
Haarspray? Weet je zeker dat je geen kapper wil worden?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
Haarspray? Weet je zeker dat je geen kapper wil worden?
Bredeluilak heeft dus gefaald. Sta je als een wijf een uur je haar te doenquote:
Dat, en het kritieke punt is al vrij snel bereikt...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:48 schreef paintmeester het volgende:
Zowiezo... Haar
Als mijn haarlijn het kritieke punt heeft bereikt gaat er gewoon een scheermes over mijn schedel.
Was 907 klaar ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Bredeluilak heeft dus gefaald. Sta je als een wijf een uur je haar te doen
quote:
Hijs vet.quote:
Al gezien Thaboel?quote:
Nope, gewoon kut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed gemaakt
Nou ja, dan heb ik in elk geval 2 minuten + van jouw kostbare tijd verspiltquote:
Jij mijn filmpje al gekeken? Dat is wel kwalitiet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb ik in elk geval 2 minuten + van jouw kostbare tijd verspilt
Nog niet, doe ik zo wel ff. Ben nu auto's aan het bekijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij mijn filmpje al gekeken? Dat is wel kwalitiet.
Geloof me nou maar. Dit is een welkome pauze.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog niet, doe ik zo wel ff. Ben nu auto's aan het bekijken.
Wel geinigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geloof me nou maar. Dit is een welkome pauze.
quote:
Wat?! Jij komt met die call me maybe taaiaaperij op de proppen.quote:
Bedoel dat ik sammie die shit wel zie doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat?! Jij komt met die call me maybe taaiaaperij op de proppen.
Zeg dat dan trut!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bedoel dat ik sammie die shit wel zie doen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zeg dat dan trut!![]()
Maar idd, sammie met zo'n Lama knuffel in z'n hand: "here's my penis, so touch it maybe."
Bang in een hoekje, bang dat Esses hem weer gaat afbranden.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:13 schreef paintmeester het volgende:
Heeft sam geen ban?, te lui om te checken.
Ja, straks bloembollen halen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]net gechecked
Edit: laatste bezoek: 1 uur, 15 minuten geleden.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, straks bloembollen halen hoor
Nog reparaties moeten uitvoeren?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef AchJa het volgende:
Zo, weer 2 jaar APK op het ouwe brik.
Ze asbak leeghalen waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog reparaties moeten uitvoeren?
Is geen afkeurpunt...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ze asbak leeghalen waarschijnlijk
Netjes voor zo een ouwe Benzquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is geen afkeurpunt...![]()
Nah, zelf twee nieuwe bandjes erom gelegd, dat was het...
I know. Maar ik ga geen auto keuren als het er een grafbende is daarbinnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is geen afkeurpunt...![]()
Nah, zelf twee nieuwe bandjes erom gelegd, dat was het...
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebruikelijk voor zo een ouwe Benz
je hebt het maar te moetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
I know. Maar ik ga geen auto keuren als het er een grafbende is daarbinnen
APK vent stond me nogal appelig aan te kijken mbt km-stand... In twee jaar tijd 130K erbij...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
I know. Maar ik ga geen auto keuren als het er een grafbende is daarbinnen
Hoeveel heeft jou trouwe bak al aan kilometers gevroten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
APK vent stond me nogal appelig aan te kijken mbt km-stand... In twee jaar tijd 130K erbij...
Je moet heulemaal niksquote:
Nah, is gewoon een dienst die je kan weigeren hoorquote:
Staat nu op 290K... maar ja... 35 jaar oud...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeveel heeft jou trouwe bak al aan kilometers gevroten?
Als jij er senang mee bent, who cares?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staat nu op 290K... maar ja... 35 jaar oud...
Ding moet gekeurd worden, dus dan moet die arts dat maar doen, simpel zat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah, is gewoon een dienst die je kan weigeren hoor
Gaat over een auto hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ding moet gekeurd worden, dus dan moet die arts dat maar doen, simpel zat.
Waar hebben we het over snuggere Tinus? Auto's! Juistemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gaat over een auto he![]()
En ik zou een varkensstal toch echt niet ingaan.
Ik heb nog nooit een arts een auto zien keuren Tinusquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar hebben we het over snuggere Tinus? Auto's! Juistem
Keurings sjaak is voor mij de artsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een arts een auto zien keuren Tinus!
Dan ben je te emotioneel betrokken bij je wagenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Keurings sjaak is voor mij de arts
Een auto kan je vrouw/vriendin/lotgenoot zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan ben je te emotioneel betrokken bij je wagen
Dit is volgens mij standaard de norm bij LMB, althans, in mijn tijd welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:04 schreef BredeBradda het volgende:
Weer met m'n stomme kop een wed gelegd die ik wss niet ga halen![]()
3KM in 12 min lope, heb al een week niet meer getrained
Norm ligt nu op 2700.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit is volgens mij standaard de norm bij LMB, althans, in mijn tijd wel
Menigeen het gemiddelde van mijn school ligt denk ik op 2300 ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:09 schreef Thaboel het volgende:
Gast die 2700m loop je gewoon op karakter. Niks trainen. Begin met roken, leer bier te drinken en je bent geschikt a mattie!
ga je niet vergelijken met anderen, doe gewoon jouw ding.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Menigeen het gemiddelde van mijn school ligt denk ik op 2300 ofzo
Boek die shit alsof je net die tv gesteelt heb a mattie! Denk in dat de zemmel politie achter je aan zit!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:13 schreef BredeBradda het volgende:
2700 loop ik ook nog wel, 3000 daarentegen denk ik niet
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Boek die shit alsof je net die tv gesteelt heb a mattie! Denk in dat de zemmel politie achter je aan zit!
Ze zeggen toch dat ze de beste zijn? Laat ze dat nu maar eens waarmaken danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:41 schreef Thaboel het volgende:
TUUUUURLIJK! 3e jaar op rij Ajax-Real...
Spelen jullie cl ? Nee hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat ze de beste zijn? Laat ze dat nu maar eens waarmaken dan
Nee, maar volgens mij zitten de ajax supporters nu wel weer te janken van dat ze zo een zware loting hebbenquote:
SNOR!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:11 schreef Thaboel het volgende:
Ja leuk. Maar al 3 jaar achterelkaar Real loten... Vrij kut hoor.
Alles gaat erafquote:
Snoeien!quote:
Movember komt naar je dit jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef Thaboel het volgende:
Lijk net gunther met alleen een snor
WAAR?!!!!!quote:
Voor mij op tafelquote:
ETA 5minuten! TOT ZO!quote:
Regent wel godvergeten hard trouwens...quote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Regent wel godvergeten hard trouwens...
Waar verkregen trouwens? Ik zoek een adresjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben
[ afbeelding ]
Oh, en donder en bliksem ook hier.
C1000quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar verkregen trouwens? Ik zoek een adresje
Mind goes BOOOOOOOMquote:
Hey berenpak meneerquote:
quote:
Jij zou sammie tijdens zijn date gaan vergezellen in een berenpak. Alweer vergeten?quote:
Iek een juutquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Thaboel het volgende:
Studenten... Even vergeten dat het intro week van de UvA is.
een 20tal stoer kijkende jochies. Heb al ruzie met ze.quote:
Agressief hoor!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een 20tal stoer kijkende jochies. Heb al ruzie met ze.
Morgen is het al weer vrijdag, dan liggen al die feuten met hun luiers aan op hun kamersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een 20tal stoer kijkende jochies. Heb al ruzie met ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |