SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
zelluf!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:49 schreef Schild het volgende:
[..]
Hou deze praat ff op de slaapkamer ja.
quote:
Ik ben er nogquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
ER en zijn horde klonen liggen te studeren...
Fout!!. Nog steeds wakker, maar ik ga zo pitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat betekent: "Ik ben om 1600 in slaap gepleurd en werd net wakker van de honger..."
Truste alvast!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fout!!. Nog steeds wakker, maar ik ga zo pitten.
Danke, ik ben moe, weet je. Laatste tijd zo moe. Niet te geloven...quote:
Ga dan eens naar een dokterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Danke, ik ben moe, weet je. Laatste tijd zo moe. Niet te geloven...
Slaap tegenwoordig goed 10 uur per dag.
T'is een fase.quote:
Weet je? Ik heb daar geen zin meer in, ik ken mijzelf, de arts kent mij niet.quote:
Zit ie dan al in de overgang?quote:
quote:
Wattes?quote:
Ondanks je uitputtende baan: ga eens sporten als het kan! Geeft je meer energie dan dat je denkt hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Danke, ik ben moe, weet je. Laatste tijd zo moe. Niet te geloven...
Slaap tegenwoordig goed 10 uur per dag.
Regel Dat. (dat bedoelt hij ermeequote:
Van sporten word je toch juist moe?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ondanks je uitputtende baan: ga eens sporten als het kan! Geeft je meer energie dan dat je denkt hoor.
En je vitamientjes eten.
Maar omdat je je spieren traint (waaronder je hart) gaan dingen ook minder moeite kosten = energie besparing = minder inkak momenten en uiteindelijk zal je ook beter slapen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Van sporten word je toch juist moe?
Dat klopt wel, na 't sporten ga ik meestal gelijk slapenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar omdat je je spieren traint (waaronder je hart) gaan dingen ook minder moeite kosten = energie besparing = minder inkak momenten en uiteindelijk zal je ook beter slapen.
In het verleden ging ik juist 's ochtends voor het werk een stuk hardlopen, dan thuis onder de frisse douche en lekker wakker naar kantoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:59 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat klopt wel, na 't sporten ga ik meestal gelijk slapen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het verleden ging ik juist 's ochtends voor het werk een stuk hardlopen, dan thuis onder de frisse douche en lekker wakker naar kantoor
Dat ligt dan ook volledig aan je baan/school situatiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]Hoe vroeg sta je dan wel niet op.
Ik moet 8:30 op school zijn dus sta ik rond 6:50 op. Om daarvoor nog te kunnen hardlopen moet ik 5:30 op staan ofzo
Sporten...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ondanks je uitputtende baan: ga eens sporten als het kan! Geeft je meer energie dan dat je denkt hoor.
En je vitamientjes eten.
6 uur opstaan, 3/4 uur hardlopen, 7 uur douchen + ontbijten, 7:30 naar werk 8:00 beginnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]Hoe vroeg sta je dan wel niet op.
Ik moet 8:30 op school zijn dus sta ik rond 6:50 op. Om daarvoor nog te kunnen hardlopen moet ik 5:30 op staan ofzo
LUAquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef BredeBradda het volgende:
Volgend jaar moet ik nog een uur eerder opstaan ookDan zou ik 4:30 me bed uit moeten. Wel chill met alle vogels enzo.
Bereden wapen he. Wij zeggen ook bij een verbeterd Christie loopwerk dat er vast infanteristen bij op zitten.quote:
Hoe flik je datquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
6 uur opstaan, 3/4 uur hardlopen, 7 uur douchen + ontbijten, 7:30 naar werk 8:00 beginnen.
40 minuten voor iets wat je in 5 minuten gedaan kan hebben. Je lijkt wel een meisjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hoe flik je datBij mij gaat het zo:
6:50 - wekker uitzetten en 10 minuten in m'n bed niks doen![]()
7:00 - aankleden en deo doen enzo![]()
7:10 - wat eten en ff FOK! checken![]()
7:20 - tanden poetsen
7:30 - wassen en haar doen
7:40 - tas inpakken voor school
7:50 - vertrekken voor school
Douchen doe ik meestal de avond van te voren, ik douche ook sws niet elke dag, 4x in de week elke keer na 't sporten.
Tijd voor defensie voor je, dan zullen we die tijdbalk ff anders indelen. Mijn god...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
6:50 - wekker uitzetten en 10 minuten in m'n bed niks doen![]()
7:00 - aankleden en deo doen enzo![]()
7:10 - wat eten en ff FOK! checken![]()
7:20 - tanden poetsen
7:30 - wassen en haar doen
7:40 - tas inpakken voor school
7:50 - vertrekken voor school
Douchen doe ik meestal de avond van te voren, ik douche ook sws niet elke dag, 4x in de week elke keer na 't sporten.
Lijkt er meer opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
6:50 - wekker uitzetten
6.51 - douchen, aankleden, tandenpoetsen en deo doen enzo![]()
7:00 - wat eten
7:05 - tas inpakken voor school
7:10 - vertrekken voor school
tasinpakken doe ik meestal de avond van te voren.
Ik doe 't graag rustig aan in de morgenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40 minuten voor iets wat je in 5 minuten gedaan kan hebben. Je lijkt wel een meisje
Het moet wel klaargemaakt worden he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan er onderweg niet meer gegeten worden...
Ik ook hoor, in het weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik doe 't graag rustig aan in de morgen![]()
Although, als ik bijv. 5 voor 8 wakker wordt kan ik wel fixen dat ik ben aangekleed met nat haar op de fiets zit en een half stuk brood in me mond heb
Kan je ook de avond ervoor doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het moet wel klaargemaakt worden he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |