SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 27-01-2013 22:07:11 ]
Cim bom bom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef GGMM het volgende:
Oh, en als iemand TT-suggesties heeft, graag
Geen idee wat er staat, maar ik kies die onderste, die klinkt het grappist.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Cim bom bom.
En buyuk Galatasaray
Sampion cim bom bom
o.i.d.
Dat Galatasaray de kampioen is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat er staat, maar ik kies die onderste, die klinkt het grappist.
Niemand geeft een fok.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat Galatasaray de kampioen is.. De Fenerbahçe-supporters gaan tegensputteren.
.
Foto's van jou met je BJK-sjaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa dag ik ben voor Besiktas, wat is dit dan????
Zal ik morgen posten danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto's van jou met je BJK-sjaal..
FOK! pakt de 'Ş' niet. "Sampiyon", dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
"Şampiyon cimbom bom" dan.
Hahaha nee manquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahaha nee man
Maar vrienden van mij zijn besiktas fans, dus dan was ik snel even langs gegaan om een sjaal te lenen
Zal even kijken danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik doe alsof ik dit niet heb gelezen en verwacht alsnog foto's..
.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ediz Bahtiyaroğlu van Eskişehirspor is vandaag op 26-jarige leeftijd bezweken aan een hartaanval. Allah rahmet eylesin.
Gisteren, spijtig om te horen. Voornamelijk ook na het lezen van zijn laatste tweets.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ediz Bahtiyaroğlu van Eskişehirspor is vandaag op 26-jarige leeftijd bezweken aan een hartaanval. Allah rahmet eylesin.
Wow, super jong nog.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar blijven de foto's?quote:
Nou en? Turkije moet ook leren te winnen tegen zulke landen. Dat heeft Turkije vaak genoeg de kop gekost.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef xminator het volgende:
Het is maar estland.
Plus:
Het is maar turkije.
Aaaaach aaach.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef zarGon het volgende:
Konden ze niet zo scoren tegen Nederland?! Had ik het van dichtbij meegemaakt.
Maar goed; hurray!
twitter:TheRealEboue twitterde op zondag 30-09-2012 om 23:54:54Why do I look so black in the new #FiFa13 reageer retweet
Is wel een fake account... Maar de meeste domme gs-supporters zullen dat vast niet begrijpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:53 schreef zarGon het volgende:
twitter:TheRealEboue twitterde op zondag 30-09-2012 om 23:54:54Why do I look so black in the new #FiFa13 reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Is wel een fake account... Maar de meeste domme gs-supporters zullen dat vast niet begrijpen.
twitter:TheRealEboue twitterde op woensdag 22-08-2012 om 10:41:57I need to take a shit ! Sorry guys, I would be tweeting you guys from the toilet reageer retweet
Dat lees ik ook overal ja. Maar het gaat erom dat GS de drie punten binnen heeft gehaald. Europa league is zo verzekerd. En hopelijk gaat GS door naar de achtste finales van de CLquote:
*Meld.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meldt het ff als die kabouter er in komt.
De kleine kabouter komt er in.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meldt het ff als die kabouter er in komt.
Iddquote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zijn er alleen maar streams die om de twee seconden vast lopen
weerquote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een slecht weer, of is dat ruis op mijn stream?
Jij bent echt een geluksvogel.quote:
Die doet nu Barcelona.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:23 schreef YazooW het volgende:
Nu hebben we eigenlijk Sierd de Vos commentaar nodig
Dat dacht ik meteen al, vandaar dat ze zo boos waren.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die doet nu Barcelona.
Het lijkt wel of hij spuugde.
Zo ff kijken.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nice weather they said. No fighting they said.
Heb je al een b-h doorgeknipt ook?quote:
Ja. Viel tegen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al een b-h doorgeknipt ook?
Fypquote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Wel een mooie oorlogsfeer in het stadion.
Niet zo mooi als een uitvak gevuld met Heerenveensupporters.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Wel een mooie voetbalsfeer in het stadion.
Met het programma:quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
In beeld komen ook verrassend veel reclames zomaar in beeld vliegen. Zometeen komt Gerard Joling uit dat LigTV logo.
Afgekeken van het uitshirt van Barcelona.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zijn de shirtjes van Galas zo lelijk? Slaat echt nergens op.
Die van Fener is nog mooi.
Dat komt allemaal maar door een Hooliganquote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo mooi als een uitvak gevuld met Heerenveensupporters.
Is illegaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef YazooW het volgende:
Zenden ze Turks voetbal gewoon uit op het open net? Waarom die shitload aan reclame heel de tijd?
? Hij is er net in/quote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef danos het volgende:
Sneijder moet iig hele wedstrijd spelen, of mogen ze in Turkije meer wissels
Zo is dat in Turkije. Krijgen ze veel geld voor.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef YazooW het volgende:
Zenden ze Turks voetbal gewoon uit op het open net? Waarom die shitload aan reclame heel de tijd?
Maar ze betalen er toch wel extra voor net zoals wij hier doen voor Eredivisie Live?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo is dat in Turkije. Krijgen ze veel geld voor.
Ja. Eredivisie Live heeft toch ook reclame.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar ze betalen er toch wel extra voor net zoals wij hier doen voor Eredivisie Live?
Sja al zolang niet gespeeld.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo is dat in Turkije. Krijgen ze veel geld voor.
Die gaat nog heel vak diep, een hele actieve spits, lijkt me het ideale maatje voorin voor Wesley.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/achtergr(...)ure-en-Granqvist.htm
gast, de zender LIGTV gooit de hele tijd reclame in beeld, niet de stream.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Uitzenden via internet en dus ook bekijken via internet.
Ik heb het niet over de reclame's rondom die illegale streams.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:36 schreef xminator het volgende:
[..], dit zijn gewoon particulieren die het uitzenden en geld genereren met die reclames.
Mensen die opgepakt worden hiermee krijgen een geldboete + straf. Dus zijn helemaal niet de normale zaken.
de teringquote:Op zondag 27 januari 2013 19:36 schreef xminator het volgende:
[..], dit zijn gewoon particulieren die het uitzenden en geld genereren met die reclames.
Mensen die opgepakt worden hiermee krijgen een geldboete + straf. Dus zijn helemaal niet de normale zaken.
Ik kijk beide.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
Messi heeft er trouwens al weer 2 gemaakt in de 1e helft.
Dat had dit topic net even nodig, bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
Messi heeft er trouwens al weer 2 gemaakt in de 1e helft.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef danos het volgende:
Wel 100% passes completed so far, Yo is trotsss!
Oh, ik dacht dat je het daarover hadquote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de reclame's rondom die illegale streams.
Ik weet niet of je kijkt via LigTV maar al die reclames die uit alle hoeken je scherm opduiken zijn behoorlijk opvallend.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het daarover had.
Jij bent de reclames van Ligtv natuurlijk gewend, en kijkt er gewoon overheen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het daarover had.
Rodney kijkt liever bij de lokale Donerboer op de amsterdamsestraatweg.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ma Sneijder ook op de foto volgens mij.
Hij hoopt op deze manier in contact met Yolanthe te komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je wel toestemming dit plaatje te plaatsen? Er zitten copyrights op he!
ja, zeker welquote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij hoopt op deze manier in contact met Yolanthe te komen.
Het lijkt alsof iemand de keeper in zijn maag heeft geschoten.quote:
Gelukkig is Sneijder nogal groot en sterk, dit is echt voetbal dat bij hem past.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze schoppen wel naar alles wat beweegt he?
en in een Citroën, dat kwam net ook langs.quote:
Ach kom op man, dat doet toch iedereen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij begint al redelijk op een galatasaray-speler te lijken met zulke acties.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef danos het volgende:
Wes moetwel ff zo'n vlassig turkensnorretje laten staan.
je hebt alleen wat reclame van LIGTV gemistquote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Zouden ze op de NOS en RTL deze wedstrijd nog gaan bespreken en wat beelden laten zien? ik kreeg net visite en kon het laatste half uur niet meer zien
metsjfiksingquote:Op zondag 27 januari 2013 19:57 schreef danos het volgende:
De corruptie druipt er wel vanaf bij de arbitrage
Wesgodquote:
+ een shitload aan andere Turkse zenders.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
22 euro extra voor LIGTV bij Ziggo, ziek veel.
Maar je krijgt wel allemaal turkse zenders erbijquote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
22 euro extra voor LIGTV bij Ziggo, ziek veel.
AZ jeugdopleidingquote:
Stylo heeft het vast ookquote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel allemaal turkse zenders erbij
LIGTV maakt dat pakket nou prijzig, zonder ligtv zou dat pakket 5 euro kosten ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
+ een shitload aan andere Turkse zenders.
Als ze LIGTV nou zouden loskoppelen van dat pakket en er 2 euro per maand voor zouden vragen
Hoeveel betalen ze in Turkije voor LIGTV?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef xminator het volgende:
[..]
LIGTV maakt dat pakket nou prijzig, zonder ligtv zou dat pakket 5 euro kosten ofzo.
KromLIG TVquote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoeveel betalen ze in Turkije voor LIGTV?
Rond de 30 euro per maand geloof ik + een hele hoop extra zenders erbij.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoeveel betalen ze in Turkije voor LIGTV?
Kick 'n rush, vermakelijk maar kk slecht.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Stiggie het volgende:
Net pingpong voetbal.... niks opbouwend maar zo snel mogelijk met de bal naar voren om vervolgens als tegenstander weer keihard naar de andere kant te rennen. Zo ging t maar door. Beetje elkaar trappen en beuken. Ego voetbal, hij kreeg ook vrij weinig de bal.
Klopt ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef xminator het volgende:
[..]
LIGTV maakt dat pakket nou prijzig, zonder ligtv zou dat pakket 5 euro kosten ofzo.
Echt ziek en dom dat ze de uitzendrechten niet verkopen.
Vermakelijk was het zeker, volgende week kijk ik weer.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kick 'n rush, vermakelijk maar kk slecht.
Nope.quote:
Zaterdag 2 februari tegen Bursaspor om 18:00 uurquote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef danos het volgende:
Nou leuk hoor, tegen wie moeten 'we' volgende week?
Ze zijn ook alleen maar door omdat ze in een makkelijke poule zaten.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Stiggie het volgende:
Ze gaan iig niet ver komen in de CL met dit soort voetbal
Drogba is ook niet meer de snelste? 34 al die pik en zit nu in China dus die komt ff cashen lol. Zie ze alleen naar voren en naar achter rennen de hele tijdquote:
Touré schijnt ook al binnen te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Drogba is ook niet meer de snelste? 34 al die pik en zit nu in China dus die komt ff cashen lol. Zie ze alleen naar voren en naar achter rennen de hele tijd
Ben benieuwd hoe het gaat. Ga volgende week wel weer kijken.
Ik wacht wel tot hij erin staat. Turkse competitie zonder Sneijder kijken gaat mij iets te ver.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:00 schreef Stiggie het volgende:
*check. Wedstrijd begint nu
Ff potje oorlog kijken
Ik ben het hiermee eens!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef Bilge het volgende:
Galatasaraywaardige spelers: Muslera, Eboue, Semih, Danny, Ujfalusi, Selçuk, Sneijder, Umut en Drogba. Wisselspelers: Burak, Emre Çolak, Elmander, Melo, Engin en Altintop. Amrabat, Aydin en Sabri zouden niet eens wissel mogen staan.
Verder klopt dit wel zo een beetje, ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef Bilge het volgende:
Galatasaraywaardige spelers: Muslera, Eboue, Semih, Danny Dany, Ujfalusi, Selçuk, Sneijder, Umut en Drogba. Wisselspelers: Burak, Emre Çolak, Elmander, Melo, Engin en Altintop. Amrabat, Aydin en Sabri zouden niet eens wissel mogen staan.
Sivasspor heeft vandaag met 2-0 gewonnen van Trabzonspor... Hm.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Mercan het volgende:
Fenerbahce thuis verloren van Sivasspor 1-2
Hehe, die aflevering had ik bekeken. Yolanthe heeft al meteen verzoeken gekregen om in Turkse soaps te spelen.quote:
LigTV heeft de rechten tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga denk ik even kijken de eerste helft, snap alleen niet dat Sport1 dit niet koopt, zo duur kunnen die rechten toch niet zijn?
Ja zit bij turks uitgebreid pakket. Alleen super duur natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaat dat dan in nederland?
jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
is dit het volkslied van turkije ofzo... ik ken echt niks van die competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |