Ik ben het hiermee eens!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef Bilge het volgende:
Galatasaraywaardige spelers: Muslera, Eboue, Semih, Danny, Ujfalusi, Selçuk, Sneijder, Umut en Drogba. Wisselspelers: Burak, Emre Çolak, Elmander, Melo, Engin en Altintop. Amrabat, Aydin en Sabri zouden niet eens wissel mogen staan.
Verder klopt dit wel zo een beetje, ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:29 schreef Bilge het volgende:
Galatasaraywaardige spelers: Muslera, Eboue, Semih, Danny Dany, Ujfalusi, Selçuk, Sneijder, Umut en Drogba. Wisselspelers: Burak, Emre Çolak, Elmander, Melo, Engin en Altintop. Amrabat, Aydin en Sabri zouden niet eens wissel mogen staan.
Sivasspor heeft vandaag met 2-0 gewonnen van Trabzonspor... Hm.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Mercan het volgende:
Fenerbahce thuis verloren van Sivasspor 1-2
Hehe, die aflevering had ik bekeken. Yolanthe heeft al meteen verzoeken gekregen om in Turkse soaps te spelen.quote:
LigTV heeft de rechten tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga denk ik even kijken de eerste helft, snap alleen niet dat Sport1 dit niet koopt, zo duur kunnen die rechten toch niet zijn?
Ja zit bij turks uitgebreid pakket. Alleen super duur natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaat dat dan in nederland?
jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
is dit het volkslied van turkije ofzo... ik ken echt niks van die competitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |