Kick 'n rush, vermakelijk maar kk slecht.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Stiggie het volgende:
Net pingpong voetbal.... niks opbouwend maar zo snel mogelijk met de bal naar voren om vervolgens als tegenstander weer keihard naar de andere kant te rennen. Zo ging t maar door. Beetje elkaar trappen en beuken. Ego voetbal, hij kreeg ook vrij weinig de bal.
Klopt ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef xminator het volgende:
[..]
LIGTV maakt dat pakket nou prijzig, zonder ligtv zou dat pakket 5 euro kosten ofzo.
Echt ziek en dom dat ze de uitzendrechten niet verkopen.
Vermakelijk was het zeker, volgende week kijk ik weer.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kick 'n rush, vermakelijk maar kk slecht.
Nope.quote:
Zaterdag 2 februari tegen Bursaspor om 18:00 uurquote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef danos het volgende:
Nou leuk hoor, tegen wie moeten 'we' volgende week?
Ze zijn ook alleen maar door omdat ze in een makkelijke poule zaten.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Stiggie het volgende:
Ze gaan iig niet ver komen in de CL met dit soort voetbal
Drogba is ook niet meer de snelste? 34 al die pik en zit nu in China dus die komt ff cashen lol. Zie ze alleen naar voren en naar achter rennen de hele tijdquote:
Touré schijnt ook al binnen te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Drogba is ook niet meer de snelste? 34 al die pik en zit nu in China dus die komt ff cashen lol. Zie ze alleen naar voren en naar achter rennen de hele tijd
Ben benieuwd hoe het gaat. Ga volgende week wel weer kijken.
Ik wacht wel tot hij erin staat. Turkse competitie zonder Sneijder kijken gaat mij iets te ver.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:00 schreef Stiggie het volgende:
*check. Wedstrijd begint nu
Ff potje oorlog kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |