SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 27-01-2013 22:07:11 ]
Cim bom bom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:44 schreef GGMM het volgende:
Oh, en als iemand TT-suggesties heeft, graag
Geen idee wat er staat, maar ik kies die onderste, die klinkt het grappist.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Cim bom bom.
En buyuk Galatasaray
Sampion cim bom bom
o.i.d.
Dat Galatasaray de kampioen is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat er staat, maar ik kies die onderste, die klinkt het grappist.
Niemand geeft een fok.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat Galatasaray de kampioen is.. De Fenerbahçe-supporters gaan tegensputteren.
.
Foto's van jou met je BJK-sjaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa dag ik ben voor Besiktas, wat is dit dan????
Zal ik morgen posten danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto's van jou met je BJK-sjaal..
FOK! pakt de 'Ş' niet. "Sampiyon", dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
"Şampiyon cimbom bom" dan.
Hahaha nee manquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahaha nee man
Maar vrienden van mij zijn besiktas fans, dus dan was ik snel even langs gegaan om een sjaal te lenen
Zal even kijken danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik doe alsof ik dit niet heb gelezen en verwacht alsnog foto's..
.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ediz Bahtiyaroğlu van Eskişehirspor is vandaag op 26-jarige leeftijd bezweken aan een hartaanval. Allah rahmet eylesin.
Gisteren, spijtig om te horen. Voornamelijk ook na het lezen van zijn laatste tweets.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ediz Bahtiyaroğlu van Eskişehirspor is vandaag op 26-jarige leeftijd bezweken aan een hartaanval. Allah rahmet eylesin.
Wow, super jong nog.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar blijven de foto's?quote:
Nou en? Turkije moet ook leren te winnen tegen zulke landen. Dat heeft Turkije vaak genoeg de kop gekost.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef xminator het volgende:
Het is maar estland.
Plus:
Het is maar turkije.
Aaaaach aaach.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:28 schreef zarGon het volgende:
Konden ze niet zo scoren tegen Nederland?! Had ik het van dichtbij meegemaakt.
Maar goed; hurray!
twitter:TheRealEboue twitterde op zondag 30-09-2012 om 23:54:54Why do I look so black in the new #FiFa13 reageer retweet
Is wel een fake account... Maar de meeste domme gs-supporters zullen dat vast niet begrijpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:53 schreef zarGon het volgende:
twitter:TheRealEboue twitterde op zondag 30-09-2012 om 23:54:54Why do I look so black in the new #FiFa13 reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Is wel een fake account... Maar de meeste domme gs-supporters zullen dat vast niet begrijpen.
twitter:TheRealEboue twitterde op woensdag 22-08-2012 om 10:41:57I need to take a shit ! Sorry guys, I would be tweeting you guys from the toilet reageer retweet
Dat lees ik ook overal ja. Maar het gaat erom dat GS de drie punten binnen heeft gehaald. Europa league is zo verzekerd. En hopelijk gaat GS door naar de achtste finales van de CLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |