http://www.televizier.nl/ringquote:Wat is de Gouden Televizier-Ring?
De Gouden Televizier-Ring is de meest prestigieuze televisie-prijs van Nederland. De verkiezing wordt sinds 1964 door televisiegids Televizier georganiseerd. Dit jaar komen in aanmerking programma’s en presentatoren/presentatrices die tussen 1 augustus 2011 tot 1 augustus 2012 op de Nederlandse tv te zien zijn geweest.
Wanneer kan ik stemmen?
Stemmen in de eerste ronde van de verkiezing kan tot maandag 1 oktober 2012, 10 uur. Daarna sluit de stembus op Televizier.nl
Om welke categorieën gaat het?
Net als vorig jaar mag er weer gestemd worden in vijf categorieën:
Beste tv-programma van het jaar (Gouden Televizier-Ring)
TV-vrouw van het jaar (Zilveren Televizier-Ster: Vrouw)
TV-man van het jaar (Zilveren Televizier-Ster: Man)
Talent van het jaar (Televizier Talent Award)
Beste jeugdprogramma (Gouden Stuiver)
Wat gebeurt er met mijn stem?
De uitslag gaat na het sluiten van de eerste stemronde direct naar de notaris, waarna per categorie 3 genomineerden bekend worden gemaakt.
Wanneer is het Televizier-Ring Gala?
Het Gouden Televizier-Ring Gala vindt vrijdag 19 oktober plaats in het Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Tijdens de live-uitzending is het nog steeds mogelijk om te stemmen op de drie genomineerden voor de Gouden Televizier-Ring 2012.
Tijdens het gala wordt duidelijk wie er naar huis gaan met de Televizier Talent Award, de Gouden Stuiver, de Zilveren Televizier-Sterren en natuurlijk de hoofdprijs: de Gouden Televizier-Ring 2012.
Gaan we weer?quote:
Dat is ieder Nederlands programma wat dit jaar is uitgezonden en wat nog niet heeft gewonnen. Dus beetje onzinnig om nu een lijstje te posten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef Arcee het volgende:
Kun je alle genomineerden hier ook posten?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik vind zelf Golden Girls erg sterk. Is die ook genomineerd?
Ik ga mij niet aanmelden voor die onzin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mannelijke TV persoonlijkheid heb ik op Derksen gestemd, hopelijk wint hij dit jaar wel.
In eerste instantie is het aan het publiek om te nomineren. Per categorie blijven er 3 over voor op de live-uitzending.quote:
Dankequote:Op donderdag 20 september 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
Expeditie Robinson miste nog
Programma van Boomsma is Over de Streep.
die worden gewoon weer tweede op 1%quote:Op donderdag 20 september 2012 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Laat WIDM hem onderhand maar eens winnen....
ik gok eindelijk BZV, volgens mij zitten ze voor het eerst sinds jaren met uitzendingen rond de televizierringquote:Op donderdag 20 september 2012 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het The Voice op zich ook wel gunnen maar het zal wel Dr Deen ofzo worden
Ik vind het een aardige, oprechte, sympathieke gast.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef D. het volgende:
Ik snap ook niet wat Nederland met Ali B. heeft
quote:Jort Kelder maakt weer een special van Hoe Heurt Het Eigenlijk. Na de kerstspecial komt er op 19 oktober een speciale live uitzending vanaf het Gala van de Televizier-ring. Meteen na de bekendmaking van de winnaar komt Jort er met zijn programma in, meldt de Avro. Centrale vraag: Hoe heurt het eigenlijk in Hilversum?
“Tientallen prominente landgenoten, gehuld in galakledij, worden op deze tv-soirée door polderdandy Jort Kelder ontvangen, bevraagd en geplaagd”, meldt de omroep. “Bestaat er zoiets als tv-etiquette, wat zeg je wel en niet, en voldoen onze tv-sterren wel aan de strenge normen – anno 1939 – van onze etiquette-diva Amy Groskamp-Ten Have?
Want, laten we wel wezen: hoe heurt het eigenlijk als de dresscode black tie is? Een huursmoking met voorgebonden fantasiestrik en plastic lakschoenen, of toch maar een koningsblauwe outfit met zelfgestrikte vlinderdas? Mag het horloge om, moet de riem af? En voor de dames: hoe hoog mag de hak, hoe bloot de schouder? Delicate vraag voor de winnaars van de Ring: hoe zit het met de do’s en don’ts van ringen, sieraden en accessoires?”
Bron
Ik twijfel aan jouw mensenkennisquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige, oprechte, sympathieke gast.
Nou en. We kunnen niet allemaal dezelfde smaak hebben.quote:
Het heeft niets met smaak te makenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou en. We kunnen niet allemaal dezelfde smaak hebben.
Daarbij, ik ga inderdaad af op wat ik op tv zie, meer niet. Is gewoon mijn indruk.
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik zei het inderdaad verkeerd.
Ken jij Ali B dan persoonlijk?
Je snapt het duidelijk nietquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo min oordelen als ik?
Ieder z'n ding dus.
Ik vind dat persoonlijk nog minder erg dan Britt enig talent toe te dichtenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:07 schreef rubbereend het volgende:
wtf Kim Lian is al jaren op tv en nu ineens talent
Heeft hij wel verdiendquote:De in januari overleden Piet Römer krijgt vrijdag een speciaal eerbetoon in het Gouden Televizier-Ring Gala. Dat heeft de AVRO woensdag bekendgemaakt. Römer speelde in vele series, waarvan drie een Televizier-Ring wonnen: Stiefbeen en Zoon (1964), ’t Schaep met de vijf pooten (1970) en Baantjer (1997). “Als drievoudig ringwinnaar vinden we het heel bijzonder om nog een keer stil te staan bij zijn televisiesucces“, zegt gala-eindredacteur Gerben Bakker in een persbericht.
Collega’s van Piet Römer kijken terug op zijn bijzondere televisieleven. Voor één keer komen ze weer samen in de unieke Baantjer-kroeg, café Lowietje in de Amsterdamse Jordaan.
Bron
Jammer weer. Dan zou het de Gouden Televisierrekstok moeten zijn. Youri is van de Ringen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef Karina het volgende:
En de Gouden Televizierring wordt uitgereikt door..... tromgeroffel
Epke Zonderland
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Jammer weer. Dan zou het de Gouden Televisierrekstok moeten zijn. Youri is van de Ringen.
Chantal Janzen, dat was dikke pret. Notquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Een heel programma Reinout Oerrrrrrrrrlemans, dat wordt zwaar..... ik mis Chantal met haar opmerkingen nu al!
Beter dan Reinout!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chantal Janzen, dat was dikke pret. Not.
Ja zoooooooo raarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:35 schreef remcoP het volgende:
Lijkt me zo raar je eigen naam te moeten noemen.
Doet ie vaker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:35 schreef remcoP het volgende:
Lijkt me zo raar je eigen naam te moeten noemen.
Dacht dat ze daar altijd liveshows haddenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:39 schreef iFok. het volgende:
Wat raar, op RTL 4 heb je ook de mensen van de voice.
Dat hebben ze ook. Dit op Nederland 1 is niet live.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht dat ze daar altijd liveshows hadden
Hoe durf je zo te jokken tegen je partijgenoot;(quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook. Dit op Nederland 1 is niet live.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:45 schreef remcoP het volgende:
[..]
Hadden vorig jaar geen seizoen volgens mij.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben voor Checkpoint, want Klaas van Kruistum.
Maar helaas, klokhuisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben voor Checkpoint, want Klaas van Kruistum.
Nee, dat zijn stengelsquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Stuiver naar het Klokhuis. ZEER voorspelbaar weer...
Opvalland genoeg wel eerste keer blijkbaar... omdat t jeugdjournaal dr dit jaar niet bij zat.
Eerste keer in 12 jaar toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Opvalland genoeg wel eerste keer blijkbaar... omdat t jeugdjournaal dr dit jaar niet bij zat.
Vorige keer was 1999, dat viel mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Ja, want je wint altijd als je al twaalf keer genomineerd bent geweest?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Da's al jaren zo gegaan volgens mij hoor. Steeds was t Klokhuis + jeugdjournaal plus nog een derde... en dan ging ie naar het jeugdjournaal.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:58 schreef Bayswater het volgende:
Doe mij maar een ode aan Sylvia Kristel
Gaat zo een overval plegen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef Marcoss het volgende:
Wtf heeft van Koningsbrugge op z'n hoofd?
Is ie ook toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef Jivis het volgende:
Matthijs komt altijd zo arrogant over als hij niet DWDD presenteert.
Volgens mij zei Matthijs in DWDD dat ze idd samen naar het gala zouden gaanquote:
Samen op de achterbankquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Volgens mij zei Matthijs in DWDD dat ze idd samen naar het gala zouden gaan
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef remcoP het volgende:
Peter R met een talkshow.![]()
"Beantwoord mijn vraag eens!"
Nee, dat was Frisoquote:
ik vermoed van welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef iFok. het volgende:
Jeroen heeft een haartransplantatie gedaan?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Paul het volgende:
Als Jeroen wint gooi ik mijn tv uit het raam
Deal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Paul het volgende:
Als Jeroen wint gooi ik mijn tv uit het raam
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Alsjeblieft niet die irritante Matthijs
Sorry, maar dit een Noord Afrikaans uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Specularium het volgende:
Hehe, Matthijs verliest van een Turk.
Vanaf de nekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:13 schreef Tem het volgende:
Armand mag de boel ook wel eens bijpunten.
Komt ie niet gewoon uit Osdorp?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sorry, maar dit een Noord Afrikaans uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |