Die waren derde in de Europacup 1 jaquote:
Als het goed is heb ik je toegevoegdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
CL hoe worden we nu boekenmatties? ik snap het niet
yayquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik je toegevoegd
Je hebt ook nog maar 6 boeken staanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
yaywe hebben niks in common!
nou ik ga eerst studeren (moet even van mezelf) en dan elke keer als ik even pauze neem voer ik een boek in!
Ik denk niet dat een boekenkast in je telefoon past.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Hoe heet die app?
Ik ben dan trouwens wel al een paar uur bezig om de boekenkast er in te krijgen
Kost wel meer dan een paar uurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een boekenkast in je telefoon past.
Inderdaad, er staat nog talloze dozen met boeken bij mijn ouders en de huidige boekenkast barst ook uit zijn voegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Hoe heet die app?
Ik ben dan trouwens wel al een paar uur bezig om de boekenkast er in te krijgen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een boekenkast in je telefoon past.
Ok goed, maar hoe heet hij nouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga ook niet alles met terugwerkende kracht in voeren
alleen alles wat je je nog uit het blote hoofd herinnerd want dan was het dus de moeite waard
goodreadsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok goed, maar hoe heet hij nou
Ik vind een echt boek toch fijnerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon een paar duizend epubs in mijn skydrive folder, overal met internet te openen en klaar.
Ik vind een echt boek voornamelijk duurder en zwaarderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een echt boek toch fijner
Ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een echt boek toch fijner
Mijn kast is bijna volquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ik lees ook liever een boek. Pagina's omslaan, de geur van oude boeken, het versleten uiterlijk als je hem vaker leest.
Verder staat een kast met boeken gewoon tof.
Kewlquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Oh HELL yeah! Goodreads op de foon heeft gewoon een barcode scanner. Nog een voordeel van echte boeken
Hang een kast opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer naar m'n eettafel
Dat is het ook, maar toch fijner. En aan een e-reader kan ik niet aan de bladzijden frummelen en die kan ik niet lekker op het strand laten liggen als ik de zee in ga en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind een echt boek voornamelijk duurder en zwaarder.
En je hebt aan een e-reader geen neuk als je naar de sauna gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar toch fijner. En aan een e-reader kan ik niet aan de bladzijden frummelen en die kan ik niet lekker op het strand laten liggen als ik de zee in ga en zo
Ja, maar mijn ruimte is beperkt dus er liggen nu meer boeken in dozen naast de boekenkast dan dat er daadwerkelijk in de boekenkast passenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ik lees ook liever een boek. Pagina's omslaan, de geur van oude boeken, het versleten uiterlijk als je hem vaker leest.
Verder staat een kast met boeken gewoon tof.
die van ons ookquote:
True maar ik ben nou ook weer niet zo'n fanatieke lezer tegenwoordig, soms heb ik een paar weken de geest en lees (voorbeeld) de hele Harry Potter serie in 1 keer achter elkaar. En soms vind ik gewoon niets boeiend en lees ik maanden niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar toch fijner. En aan een e-reader kan ik niet aan de bladzijden frummelen en die kan ik niet lekker op het strand laten liggen als ik de zee in ga en zo
Ik doe de boeken die ik heb gelezen en niet zo leuk vind bijna meteen weer weg. Ik bewaar alleen de boeken die ik echt tof vind en dus ook vaker lees. Dat zijn er nog heel veel, maar het scheelt toch ruimte.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar mijn ruimte is beperkt dus er liggen nu meer boeken in dozen naast de boekenkast dan dat er daadwerkelijk in de boekenkast passenVeel boeken die je één keer hebt gelezen en liggen te stoffen. Vandaar dat ik toch maar een e-reader heb gekocht
Wil niet zeggen dat ik geen 'echte' boeken meer koop, ga nog wel naar het Boekenfestijn enzo
Volgens mij zit je al de hele tijd te vissen naar de opmerking:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die van ons ook
ik kan ook wel even de kast op nieuw gaan organiseren ipv studeren
Dat is dan wel een redelijk verschil ja. Ik lees elke dag eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True maar ik ben nou ook weer niet zo'n fanatieke lezer tegenwoordig, soms heb ik een paar weken de geest en lees (voorbeeld) de hele Harry Potter serie in 1 keer achter elkaar. En soms vind ik gewoon niets boeiend en lees ik maanden niet.
Op vakantie wel weer aan een boek begonnen, maar sinds ik terug ben niet meer naar om gekeken.
Zo gek is dat niet hoor, ook anno 2012 niet. Maar volgens de platenmaatschappijen koopt niemand ooit meer ietsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren nog twee cd's gekocht. Ja GEKOCHT.
Comics nooooooooooooooooooooit zomaar weggooienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik heb nooit waarde gehecht aan boeken en herleeswaarde.
Heb nog wel een redelijk grote doos in de box liggen met boeken, maar voornamelijk Stephen King en een zooi comics waarvan ik nooit de moeite heb genomen om weg te flikkeren.
Zelfde met een paar honderd CD's liggen ook weg te rotten.
Ik koop geen CD's meer. Ik koop platenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet hoor, ook anno 2012 niet. Maar volgens de platenmaatschappijen koopt niemand ooit meer iets.
Mwah, het is ook weer geen topmateriaal hoor. Yoko Tsuno etcquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Comics nooooooooooooooooooooit zomaar weggooien
Hoax, er wordt geen, ik herhaal GEEN muziek meer verkochtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop geen CD's meer. Ik koop platen
Dat is ook gaaf ja. Van 't weekend is hier in de buurt een trödelmarkt, daar hebben ze ook altijd hele schappen vol met platenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop geen CD's meer. Ik koop platen
Toch zou ik, als je het toch weggooit, het eerst even laten nakijken door een comicnerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is ook weer geen topmateriaal hoor. Yoko Tsuno etc.
En wat star wars dingen, geen mint-condition Spiderman 1.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoax, er wordt geen, ik herhaal GEEN muziek meer verkocht.
het ligt niet in de weg, dus voorlopig ligt het er nog welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch zou ik, als je het toch weggooit, het eerst even laten nakijken door een comicnerd.
Dat zijn de oude platen. Ook leuk. Maar ik koop voornamelijk spliksplinternieuwe platen. Zoals de limited white edition van The Deafquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook gaaf ja. Van 't weekend is hier in de buurt een trödelmarkt, daar hebben ze ook altijd hele schappen vol met platen.
Ik vind oud leuker, maar ik heb ook meer met oudere muziekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn de oude platen. Ook leuk. Maar ik koop voornamelijk spliksplinternieuwe platen. Zoals de limited white edition van The Deaf
Die je uiteraard op je telefoon met simpele soundchip aansluit zodat je maar 30% van het bereik van de Beats gebruiktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Vinyl. Op mijn Beats by dr Dre klinkt alles 100 keer beter
.
geluid zoveel mogelijk vervormen onder de noemer van 'verbetering'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Vinyl. Op mijn Beats by dr Dre klinkt alles 100 keer beter
.
Nee man, mijn HTC heeft ook beats by dr drequote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die je uiteraard op je telefoon met simpele soundchip aansluit zodat je maar 30% van het bereik van de Beats gebruikt
kut HTCquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, mijn HTC heeft ook beats by dr dre.
Dat vind ik een redelijk bekrompen opmerking, tbh.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind oud leuker, maar ik heb ook meer met oudere muziek.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, mijn HTC heeft ook beats by dr dre.
heb ik ook hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True maar ik ben nou ook weer niet zo'n fanatieke lezer tegenwoordig, soms heb ik een paar weken de geest en lees (voorbeeld) de hele Harry Potter serie in 1 keer achter elkaar. En soms vind ik gewoon niets boeiend en lees ik maanden niet.
Op vakantie wel weer aan een boek begonnen, maar sinds ik terug ben niet meer naar om gekeken.
Ach, wat weten 'mensen' nouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo briljant dat mensen echt denken dat je daar evengoed geluid uit krijgt als bijv een Onkyo
nee want ik doe het toch nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij zit je al de hele tijd te vissen naar de opmerking:
He Rhub, ga eens studeren! Luie donder!
Dat ik oude platen leuker vind is bekrompen? Oké.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vind ik een redelijk bekrompen opmerking, tbh.
Je zegt dat je oude muziek leuker vindt. Die opmerking, zonder verdere context, vind ik vrij bekrompen ja. In beetje in de trant van 'vroeger was alles beter'.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik oude platen leuker vind is bekrompen? Oké.
Ik zeg dat ik oude muziek leuker vind omdat dat vaak, niet altijd, ook zo is. Naar mijn mening dus. Het is maar waar je over kan vallen, zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt dat je oude muziek leuker vindt. Die opmerking, zonder verdere context, vind ik vrij bekrompen ja. In beetje in de trant van 'vroeger was alles beter'.
En ik denk dan: dan luister je gewoon weg niet naar nieuwe muziek, of niet voldoende, want er is zoveel, dat kun je onmogelijk allemaal (of vrijwel allemaal) minder leuk vinden. Er komt zoveel muziek uit, vele malen meer dan dat er aan oude muziek te krijgen is, daar zit voor iedereen wat tussen. Tenzij je dus gewoon niet iets nieuws wil proberen. In beide gevallen vind ik dat redelijk bekrompen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik oude muziek leuker vind omdat dat vaak, niet altijd, ook zo is. Naar mijn mening dus. Het is maar waar je over kan vallen, zeg.
Ik ga vanavond met de barcode-scanner aan de gang.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
maakt niet uit, zo post samzz gewoon
zo alle noemenswaardige boeken die ik gelezen heb staan er in
en een paar minder noemenswaardige boeken die me te binnen schoten
Ik ben helemaal niet chagrijnig, maar je kan ook moeilijk doen zeg...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik denk dan: dan luister je gewoon weg niet naar nieuwe muziek, of niet voldoende, want er is zoveel, dat kun je onmogelijk allemaal (of vrijwel allemaal) minder leuk vinden. Er komt zoveel muziek uit, vele malen meer dan dat er aan oude muziek te krijgen is, daar zit voor iedereen wat tussen. Tenzij je dus gewoon niet iets nieuws wil proberen. In beide gevallen vind ik dat redelijk bekrompen.
En doe niet zo Godssjagrijnig.
En ik zeg alleen dat ik dat op die manier gezegd redelijk bekrompen vind klinken. Ligt wat mij betreft helemaal niet aan jou. Ik vind dat bij iedereen die eerst alle oude muziek op één hoop gooit en dan zegt dat ze dat leuker vinden dan nieuwe muziek. Wat mij betreft sluit je je dan enorm af, dat noem ik bekrompen. En daar reageer jij dan enorm bitchy op. Dat noem ik dan sjagrijnig reageren. Prima toch.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet chagrijnig, maar je kan ook moeilijk doen zeg...
Ik vind oude muziek op platen gewoon leuk, daar heb jij toch verder geen last van of zo? En als ik nieuwe muziek wel leuk vind, dan koop ik dat. Prima toch.
Ik bedoel het helemaal niet bitchy, jammer dat je het zo opvat. Zal ik de volgende keer dan wat hartjes en kusjes en zo posten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik zeg alleen dat ik dat op die manier gezegd redelijk bekrompen vind klinken. Ligt wat mij betreft helemaal niet aan jou. Ik vind dat bij iedereen die eerst alle oude muziek op één hoop gooit en dan zegt dat ze dat leuker vinden dan nieuwe muziek. Wat mij betreft sluit je je dan enorm af, dat noem ik bekrompen. En daar reageer jij dan enorm bitchy op. Dat noem ik dan sjagrijnig reageren. Prima toch.
nou je manier van posten komt vaak nou niet bepaald sympathiek overquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het helemaal niet bitchy, jammer dat je het zo opvat. Zal ik de volgende keer dan wat hartjes en kusjes en zo posten?
Ik gooi niet alle oude muziek op een hoop, er is genoeg oude muziek waar ik geen flikker aan vind.
Ben ik me niet van bewust.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou je manier van posten komt vaak nou niet bepaald sympathiek over
ik word wel kei hard voorbij gelezen door CLze heeft meer boeken gelezen
ik ga verdorie vanavond snel lezen om haar in te halen
nou dan weet je het nuquote:
kijk een smiley of pi daar zou kunnen helpenquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk een smiley of pi daar zou kunnen helpen
Hier ook.quote:
Heb je je eigen post al eens bekeken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk een smiley of pi daar zou kunnen helpen
goed verhaal. lekker kort(af).quote:
gaan we weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je je eigen post al eens bekeken?
klopt, ik ga er meteen een in edittenquote:
ze heeft gewoon een punt, dan is het ineens niet meer jouw gesprek?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gaan we weer
maar goed, dit is niet mijn bitch fight dus vier je karakter maar op iemand anders bot
ik ben hier wel vaker, en ik bemoei me gewoon met wat ik leesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
oh god kom je nu gewoon vanuit het andere topic om haar te verdedigen
ik hou er mee op omdat het niet mijn bedoeling was om hier in betrokken te raken, that's it
dat staat er ook
Dan vind ik dat Rhubje ook een punt heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een punt, dan is het ineens niet meer jouw gesprek?
ja baasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan vind ik dat Rhubje ook een punt heeft.
Dus ga je maar weer bezig houden met auto's
Heeft ie er ooit aangezeten dan? Ik lees ook nooit ietsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Ripley het volgende:
Zit rival nog steeds aan d etieten van Samzz dan?
bedoel je irl of in gedachten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Ripley het volgende:
Tering hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Ripley het volgende:
Hey thanksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering he.
Nee. Voor jouw informatie, ik heb een vriend en dat is niet rival.
Laat mij lekker jankie doen over die achterlijke opmerking van jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey thanksHoef je niet zo jankie over te doen hoor
als je moet bijhouden wie met wie date en hoe snel dat rouleert heb je geen leven meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeft ie er ooit aangezeten dan? Ik lees ook nooit iets. .
Mijn zegen heb je hoor. Rival zat aan de tieten van Samzzquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mij lekker jankie doen over die achterlijke opmerking van je.
Nee je hebt gelijkt. Ze komt totaal niet bitchy overquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ze heeft gewoon een punt, dan is het ineens niet meer jouw gesprek?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering he.
Nee. Voor jouw informatie, ik heb een vriend en dat is niet rival.
dat ontken ik dan ook nergens. beter lezen Tallyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijkt. Ze komt totaal niet bitchy over
[..]
Dit was de bedoeling, dat andere niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijkt. Ze komt totaal niet bitchy over
[..]
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Maar waarom is het nu opeens een issue, ik zeik hier al jaren iedereen af.
Gewoon, lekker de PMS een beetje aanporrenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Jij bent een man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Heatwave heeft gewoon chronische PMSquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent een man.
Als een vrouw eens zeikt is het meteen die tijd van de maand...
De ultieme emancipatiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heatwave heeft gewoon chronische PMS
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt oud hw.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt bent oud hw.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt oud hw.
Maar niet over wie er aanheeft gezeten, want dat is achterlijk! Tering!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Het gaat over de tieten van Samzz?!
En wie heeft er aan jouw tieten gezeten lately?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar niet over wie er aanheeft gezeten, want dat is achterlijk! Tering!
meen je dit? of is dit het openbare bericht en de waarheid stuur je via DM?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel gematigd de laatste tijd. je wordt oud hw.
je zegt ook wel rare dingen in vkz hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]. zeg dat even aan mijn medemodjes van VBL en nu VKZ
. Ik verzamel notes als pokemon
.
Je bent zo oud als waar je aan voelt wederomquote:
flikker op.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
meen je dit? of is dit het openbare bericht en de waarheid stuur je via DM?
niets zo gek als met je volle verstand op de SP stemmen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
je zegt ook wel rare dingen in vkz hoor.
In het tempo van Ash, of het tempo van Team Rocket?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]. zeg dat even aan mijn medemodjes van VBL en nu VKZ
. Ik verzamel notes als pokemon
.
Geen idee, nog nooit 1 aflevering gezienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In het tempo van Ash, of het tempo van Team Rocket?
eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets zo gek als met je volle verstand op de SPVVD stemmen.
Theezakjes dus, gezien je gematigdheidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent zo oud als waar je aan voelt wederom.
brox.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wie heeft er aan jouw tieten gezeten lately?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Theezakjes dus, gezien je gematigdheid
Ken ik die?quote:
'Loesoe'quote:
wat jij wilt. ik stuurde die dm naar jou toen omdat je als een mongool reageerde. en nu weer. nu ik erover nadenk heb je altijd al als een mongool gepost.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik hier naar luisteren of eerst ff afwachten of je in de DM wat anders zegt?
Denk het wel, hij heeft half singles wel eens aan de tieten gezetenquote:
Ah, dat zal dan voor en/of na mijn tijd geweest zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Denk het wel, hij heeft half singles wel eens aan de tieten gezeten
ik ben een mongoolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
wat jij wilt. ik stuurde die dm naar jou toen omdat je als een mongool reageerde. en nu weer. nu ik erover nadenk heb je altijd al als een mongool gepost.
daag rival.
, maar jij bent mannenschuwquote:
Zaphodquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik ken hem! maar niet omdat ie aan mijn tieten heeft gezeten maar omdat zijn naam uit de hitchhikersguide komt
henk van der meijden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb tegenwoordig een priveman
.
Met het licht uit zeker?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leugens. Ik heb tegenwoordig een priveman
.
Scherpquote:
Oew, ik heb juist veel zinnige dingen gedaan en weinig onzinnigsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
zo! ik heb toch maar een heleboel onzinnige dingen gedaan vandaag en bijna geen enkele zinnige!
dat is jammer
ja dat had ik de rest van de week al gedaan dus ik vond het wel goed genoegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, ik heb juist veel zinnige dingen gedaan en weinig onzinnigs
Oj dat klinkt smerig...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
wij eten linzenburgers
die zijn over
Heb je een goed recept voor me?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
wij eten linzenburgers
die zijn over
er komt nu niets meer uit want de vaatwasser staat gewoon uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:25 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het water uitzetten dan tijdelijk.
omg nu wil ik dat ook etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:26 schreef Tegan het volgende:
Owja, speaking of food.
Ik haal net dit uit een ander topic.
[ afbeelding ]
Must. Eat. Very. Soon..
Het kost wel drie uurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
omg nu wil ik dat ook etenmaar ik moet nog naar huis en heb heul geen tijd voor moeilijk vlees
I know rightquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kost wel drie uur.
http://nombelina.com/heerlijk-stoofvlees-met-aardappelpuree/
Jouw leven is ook 1 achtbaan he?quote:
Je bent oudquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef HeatWave het volgende:
OK, over spannende dingen gesproken, dit is echt het hardste onweer dat ik in NL heb meegemaakt, alles trilt.
Heb je alzheimer? Dit zeg je nu elke keerquote:
Niente airco?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Hier heeft het ook mooi geonweerdEn toen besloeg de voorruit van de auto. Want ik zag al zo veel in die zeikende regen.
Het dringt kennelijk niet goed door. Ik blijf het proberen. Omdat ik van je houquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je alzheimer? Dit zeg je nu elke keer.
* Barbusse geeft een goede bak espresso aan MissMSXquote:
Ik ben meer van de standaardkoffie, maar liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse geeft een goede bak espresso aan MissMSX
*aait over bolletje* Goedemorgen jijquote:
Leugensch!quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*aait over bolletje* Goedemorgen jij
Automatenkoffie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben meer van de standaardkoffie, maar lief
De neerslagkans voor beide dagen is op dit moment iig 20%quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
als het maar over is, ik ga dit weekend kamperen...
Watte?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Echt, hoe vaak ik vannacht wel niet afgemaakt ben..
Lauwe automatenkoffie!quote:
Nachtmerries..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Watte?
[..]
Lauwe automatenkoffie!
Neem je zwembandjes mee iigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
als het maar over is, ik ga dit weekend kamperen...
Aw...quote:
Uhuh. Heb ze gelukkig wat minder dan een tijd terug, maar ze blijven me pijnigen. Letterlijkquote:
Welkom in Nederland, elke 5 seconden dezelfde "artiest"in beeld,quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
Moet Carice nu ook nog gaan zingen?
Ik kan d'r niet uitstaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, elke 5 seconden dezelfde "artiest"in beeld,
Hey daar heb je Barry Atsma, Hey daar heb je Barry Atsma, Hey daar heb je Barry Atsma, Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma Hey daar heb je Barry Atsma.
Ik ook niet hoor, maar dat is de nederlandse "glamourscene" hele matige talenten (ok, uitzonderingen daargelaten) die zich in Nederland laten kronen tot koningen, en het domme schapen volk doet lekker mee.quote:
Dat doet ze toch al lang?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
Moet Carice nu ook nog gaan zingen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar dat is de nederlandse "glamourscene" hele matige talenten (ok, uitzonderingen daargelaten) die zich in Nederland laten kronen tot koningen, en het domme schapen volk doet lekker mee.
Anouk bijv, really? talentloos gedrocht. Kane... weet ik het...
Nu moet ik er naar luisteren op de radioquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu moet ik er naar luisteren op de radio
Nachtzuster. Doehoe iets aan de pijhijijnquote:
Ze blijven ook leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nachtzuster. Doehoe iets aan de pijhijijn
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Nick & Simon
Sorry, maar ik vind het leuke gozers
Dat komt omdat het van goede kwaliteit isquote:
quote:
Och arme..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als De zomer voorbij ofzo op tv is, lig ik steeds weer in een deuk om die Volendammers allemaal
Iedere gek heeft z'n gebrekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als De zomer voorbij ofzo op tv is, lig ik steeds weer in een deuk om die Volendammers allemaal
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat komt omdat het van goede kwaliteit is
Vroeger. Boudewijn de Grootquote:
Niet haten op Caricequote:
Mei hart is darrek ent foel of tewwows voor haarquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:36 schreef MissMSX het volgende:
Het kruidnootjesdeeg ligt ondertussen weer lekker te worden in de koelkast
Het is een experiment. Sucanat in plaats van suiker. ben benieuwdquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mei hart is darrek ent foel of tewwows voor haar
Nee, te druk bezig met Nick en Simonquote:
quote:
Simonquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, te druk bezig met Nick en Simon
Nooit iets van gezien of gelezen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet boek 5 nog kopen (en lezen)
Heb net a dance of dragons uit, briljantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet boek 5 nog kopen (en lezen)
Het is een flinke aanrader!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nooit iets van gezien of gelezen...
Ik ook niet, wil de serie wel proberen maar val steeds al na 5 minuten in slaap bij de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn genre...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, wil de serie wel proberen maar val steeds al na 5 minuten in slaap bij de eerste aflevering.
Zekers!quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt niet echt iets voor mij geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Intriges, geweld en veel naakt! Hoe kan dat nou niet
Dat dacht ik ook, tot ik het keek. Er zitten een paar bijzonder goede acteurs bij. En de seks is wat te veel naar mijn smaak, maar daar kan ik wel overheen kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt niet echt iets voor mij geloof ik
Maar wordt het ook uitgezonden op tv?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik het keek. Er zitten een paar bijzonder goede acteurs bij. En de seks is wat te veel naar mijn smaak, maar daar kan ik wel overheen kijken.
Zondag op RTLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wordt het ook uitgezonden op tv?
Geloof dat seizoen 1 al is uitgezonden ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Makkelijk in te vallen of moet ik wachten op de re-run van siezoen 1quote:
same herequote:
Geen idee, ik zag dat ze zondag beginnen op RTL dus dat is gewoon de eerste aflevering van seizoen 1.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Makkelijk in te vallen of moet ik wachten op de re-run van siezoen 1?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag dat ze zondag beginnen op RTL dus dat is gewoon de eerste aflevering van seizoen 1.
Te mindblowing.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geloof dat seizoen 1 al is uitgezonden ja.
Ik heb nooit zin om te wachten op de aflevering op tv, en ik kan de reclame niet handelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon downloaden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Makkelijk in te vallen of moet ik wachten op de re-run van siezoen 1?
Dan vergis ik mij. Ik heb hem vorig jaar al gekeken via de Amerikaanse zenders.quote:
Da mag ja heul nie!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon downloaden.
Dat doe ik eigenlijk nooit omdat ik daar te dom voor ben: lees: ik volg alle ontwikkelingen niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook gewoon downloaden.
En Lost danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit omdat ik daar te dom voor ben: lees: ik volg alle ontwikkelingen niet meer.
2008 belde.quote:
Je hebt ze wel even gewaarschuwd voor de tsunami he?quote:
Welke ontwikkelingen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit omdat ik daar te dom voor ben: lees: ik volg alle ontwikkelingen niet meer.
Een torrent client installeren is geen rocket surgery.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
wehequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een torrent client installeren is geen rocket surgery.
Geen idee. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar werkende linkjes zoeken is wat anders. En ik heb geen zin in dat gedoe dat je er bijna bent en dan opens je download met 99% blijft steken omdat iedereen offline isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een torrent client installeren is geen rocket surgery.
isohunt.comquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar werkende linkjes zoeken is wat anders. En ik heb geen zin in dat gedoe dat je er bijna bent en dan opens je download met 99% blijft steken omdat iedereen offline is
Oh jaquote:
eztvquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar werkende linkjes zoeken is wat anders. En ik heb geen zin in dat gedoe dat je er bijna bent en dan opens je download met 99% blijft steken omdat iedereen offline is
http://malaysiabay.org:6081/ , je ziet, oh 50 seeders, dan is hij snel binnen. Klik. En kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is nooit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al gezienquote:
Ja, ik bedoelde ook 3quote:
Wat snap je niet aan " Ik heb het ooit eens geprobeerd"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is nooit?
Typisch pheno weer
geen flauw idee hebben wat iets inhoud maar wel een moppermening er over hebben
zelfs ik snap downloaden
wat een vergaande conclusie weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan " Ik heb het ooit eens geprobeerd"
Ik weet dat je me liever weg ziet gaan hoor, dus dat mag je ook gewoon zeggen.
je zeikt altijd op me, dus lijkt me vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een vergaande conclusie weer
Ik zeg alleen dat het typisch is en als je dat zelf niet ziet mis je wat zelf reflectie
dit is de festival discussie all over again
en eens geprobeerd is net als: toen ik 13 was at ik eens een olijf en ik vond het niets
Op isohunt.com complete seizoen 1, 3440 seeders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://malaysiabay.org:6081/ , je ziet, oh 50 seeders, dan is hij snel binnen. Klik. En kijken.
Das nog wachten tot april 2013quote:
Ik gebruik isohunt eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op isohunt.com complete seizoen 1, 3440 seeders.
als je gaat oordelen alleen op die beelden en er dus zelf niets van weet ligt dat aan jou jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zeikt altijd op me, dus lijkt me vrij duidelijk.
Oh ja, dat festivalgedoe waarin ik alleen maar meldde wat ze op het journaal laten zien. Dan ligt het aan mijPrima!
quote:
Ik ook nauwelijks, voornamelijk voor ouder spul. Maar wat ik wel gebruik is een privetracker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik gebruik isohunt eigenlijk nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |