Die waren derde in de Europacup 1 jaquote:
Als het goed is heb ik je toegevoegdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
CL hoe worden we nu boekenmatties? ik snap het niet
yayquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik je toegevoegd
Je hebt ook nog maar 6 boeken staanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
yaywe hebben niks in common!
nou ik ga eerst studeren (moet even van mezelf) en dan elke keer als ik even pauze neem voer ik een boek in!
Ik denk niet dat een boekenkast in je telefoon past.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Hoe heet die app?
Ik ben dan trouwens wel al een paar uur bezig om de boekenkast er in te krijgen
Kost wel meer dan een paar uurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een boekenkast in je telefoon past.
Inderdaad, er staat nog talloze dozen met boeken bij mijn ouders en de huidige boekenkast barst ook uit zijn voegen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Hoe heet die app?
Ik ben dan trouwens wel al een paar uur bezig om de boekenkast er in te krijgen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een boekenkast in je telefoon past.
Ok goed, maar hoe heet hij nouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga ook niet alles met terugwerkende kracht in voeren
alleen alles wat je je nog uit het blote hoofd herinnerd want dan was het dus de moeite waard
goodreadsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok goed, maar hoe heet hij nou
Ik vind een echt boek toch fijnerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon een paar duizend epubs in mijn skydrive folder, overal met internet te openen en klaar.
Ik vind een echt boek voornamelijk duurder en zwaarderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een echt boek toch fijner
Ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind een echt boek toch fijner
Mijn kast is bijna volquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ik lees ook liever een boek. Pagina's omslaan, de geur van oude boeken, het versleten uiterlijk als je hem vaker leest.
Verder staat een kast met boeken gewoon tof.
Kewlquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Oh HELL yeah! Goodreads op de foon heeft gewoon een barcode scanner. Nog een voordeel van echte boeken
Hang een kast opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer naar m'n eettafel
Dat is het ook, maar toch fijner. En aan een e-reader kan ik niet aan de bladzijden frummelen en die kan ik niet lekker op het strand laten liggen als ik de zee in ga en zoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind een echt boek voornamelijk duurder en zwaarder.
En je hebt aan een e-reader geen neuk als je naar de sauna gaat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar toch fijner. En aan een e-reader kan ik niet aan de bladzijden frummelen en die kan ik niet lekker op het strand laten liggen als ik de zee in ga en zo
Ja, maar mijn ruimte is beperkt dus er liggen nu meer boeken in dozen naast de boekenkast dan dat er daadwerkelijk in de boekenkast passenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ik lees ook liever een boek. Pagina's omslaan, de geur van oude boeken, het versleten uiterlijk als je hem vaker leest.
Verder staat een kast met boeken gewoon tof.
die van ons ookquote:
True maar ik ben nou ook weer niet zo'n fanatieke lezer tegenwoordig, soms heb ik een paar weken de geest en lees (voorbeeld) de hele Harry Potter serie in 1 keer achter elkaar. En soms vind ik gewoon niets boeiend en lees ik maanden niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar toch fijner. En aan een e-reader kan ik niet aan de bladzijden frummelen en die kan ik niet lekker op het strand laten liggen als ik de zee in ga en zo
Ik doe de boeken die ik heb gelezen en niet zo leuk vind bijna meteen weer weg. Ik bewaar alleen de boeken die ik echt tof vind en dus ook vaker lees. Dat zijn er nog heel veel, maar het scheelt toch ruimte.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar mijn ruimte is beperkt dus er liggen nu meer boeken in dozen naast de boekenkast dan dat er daadwerkelijk in de boekenkast passenVeel boeken die je één keer hebt gelezen en liggen te stoffen. Vandaar dat ik toch maar een e-reader heb gekocht
Wil niet zeggen dat ik geen 'echte' boeken meer koop, ga nog wel naar het Boekenfestijn enzo
Volgens mij zit je al de hele tijd te vissen naar de opmerking:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die van ons ook
ik kan ook wel even de kast op nieuw gaan organiseren ipv studeren
Dat is dan wel een redelijk verschil ja. Ik lees elke dag eigenlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True maar ik ben nou ook weer niet zo'n fanatieke lezer tegenwoordig, soms heb ik een paar weken de geest en lees (voorbeeld) de hele Harry Potter serie in 1 keer achter elkaar. En soms vind ik gewoon niets boeiend en lees ik maanden niet.
Op vakantie wel weer aan een boek begonnen, maar sinds ik terug ben niet meer naar om gekeken.
Zo gek is dat niet hoor, ook anno 2012 niet. Maar volgens de platenmaatschappijen koopt niemand ooit meer ietsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren nog twee cd's gekocht. Ja GEKOCHT.
Comics nooooooooooooooooooooit zomaar weggooienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik heb nooit waarde gehecht aan boeken en herleeswaarde.
Heb nog wel een redelijk grote doos in de box liggen met boeken, maar voornamelijk Stephen King en een zooi comics waarvan ik nooit de moeite heb genomen om weg te flikkeren.
Zelfde met een paar honderd CD's liggen ook weg te rotten.
Ik koop geen CD's meer. Ik koop platenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet hoor, ook anno 2012 niet. Maar volgens de platenmaatschappijen koopt niemand ooit meer iets.
Mwah, het is ook weer geen topmateriaal hoor. Yoko Tsuno etcquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Comics nooooooooooooooooooooit zomaar weggooien
Hoax, er wordt geen, ik herhaal GEEN muziek meer verkochtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop geen CD's meer. Ik koop platen
Dat is ook gaaf ja. Van 't weekend is hier in de buurt een trödelmarkt, daar hebben ze ook altijd hele schappen vol met platenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop geen CD's meer. Ik koop platen
Toch zou ik, als je het toch weggooit, het eerst even laten nakijken door een comicnerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is ook weer geen topmateriaal hoor. Yoko Tsuno etc.
En wat star wars dingen, geen mint-condition Spiderman 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |