wehequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een torrent client installeren is geen rocket surgery.
Geen idee. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar werkende linkjes zoeken is wat anders. En ik heb geen zin in dat gedoe dat je er bijna bent en dan opens je download met 99% blijft steken omdat iedereen offline isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een torrent client installeren is geen rocket surgery.
isohunt.comquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar werkende linkjes zoeken is wat anders. En ik heb geen zin in dat gedoe dat je er bijna bent en dan opens je download met 99% blijft steken omdat iedereen offline is
Oh jaquote:
eztvquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar werkende linkjes zoeken is wat anders. En ik heb geen zin in dat gedoe dat je er bijna bent en dan opens je download met 99% blijft steken omdat iedereen offline is
http://malaysiabay.org:6081/ , je ziet, oh 50 seeders, dan is hij snel binnen. Klik. En kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is nooit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al gezienquote:
Ja, ik bedoelde ook 3quote:
Wat snap je niet aan " Ik heb het ooit eens geprobeerd"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is nooit?
Typisch pheno weer
geen flauw idee hebben wat iets inhoud maar wel een moppermening er over hebben
zelfs ik snap downloaden
wat een vergaande conclusie weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan " Ik heb het ooit eens geprobeerd"
Ik weet dat je me liever weg ziet gaan hoor, dus dat mag je ook gewoon zeggen.
je zeikt altijd op me, dus lijkt me vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een vergaande conclusie weer
Ik zeg alleen dat het typisch is en als je dat zelf niet ziet mis je wat zelf reflectie
dit is de festival discussie all over again
en eens geprobeerd is net als: toen ik 13 was at ik eens een olijf en ik vond het niets
Op isohunt.com complete seizoen 1, 3440 seeders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://malaysiabay.org:6081/ , je ziet, oh 50 seeders, dan is hij snel binnen. Klik. En kijken.
Das nog wachten tot april 2013quote:
Ik gebruik isohunt eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op isohunt.com complete seizoen 1, 3440 seeders.
als je gaat oordelen alleen op die beelden en er dus zelf niets van weet ligt dat aan jou jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zeikt altijd op me, dus lijkt me vrij duidelijk.
Oh ja, dat festivalgedoe waarin ik alleen maar meldde wat ze op het journaal laten zien. Dan ligt het aan mijPrima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |