hoe danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt die nummers toch blokkeren, freule.
time is money, bitchquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zo'n kaolo domme vrienden he. Hadden ze vannacht 4x dezelfde bestelling geplaatst met mijn telefoon bij 4 verschillende tenten en ook nog eens op random adressen. Zo van dan hoeven we niet zo lang te wachten. Nadat de eerste bestelling kwam zijn we 'm allemaal gesmeerd.
En nu bellen die andere mij de hele tijd.
Dan moet ze of de agent verwennen of ze komt in de cel bij d'r prisonboi. Dus dat zal niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:22 schreef YOLO het volgende:
[..]
Oei, dat is strafbaar. Ik zou maar opnemen voordat ze de autoriteiten erbij halen.
Hij kent Ally duidelijk niet. Nu issie er geweestquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet ze of de agent verwennen of ze komt in de cel bij d'r prisonboi. Dus dat zal niet veel uitmaken.
Zeg dan wat voor telefoon je hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik kan alleen alle oproepen blokkeren
AL die vieze striemen overal door die cellulitesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef wise het volgende:
fuck
[ afbeelding ]
Photoshoot (Lelijke) stelletjes
Zullen die tot haar navel hangen?quote:
Ja, afvallen helpt niet meer, lichaam is voorgoed verpest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AL die vieze striemen overal door die cellulites
Immense koeieuiers
vraag het vaselinequote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen die tot haar navel hangen?
Ja ranzig, complete speelonken spelen haar lichaam parten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, afvallen helpt niet meer, lichaam is voorgoed verpest.
Waarom heb je een foto van Allure als UI?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, afvallen helpt niet meer, lichaam is voorgoed verpest.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
vraag het vaseline
waar is die eigenlijk¿
Waarom jij juist niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef YOLO het volgende:
[..]
Waarom heb je een foto van Allure als UI?
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef YOLO het volgende:
[..]
Luur heeft een subtieler neusje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef YOLO het volgende:
[..]
Is de ban al voorbij?quote:
Ban.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
vraag het vaseline
waar is die eigenlijk¿
quote:
Panzermausvibe van deze post.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Luur heeft een subtieler neusje.
Kan ik inkomen iddquote:
yoloquote:
ehquote:
Heb je ook bij die grote pizzatent besteld? Die midden op Stratumseind ligt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:34 schreef Allure_ het volgende:
ik doe ff appje downloaden waarmee ik hopelijk kan blocken
straks krijg ik allemaal turkse maffia op m'n dak
Nee zij zijn slim, want hun telefoon is daar niet voor gebruikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zo'n kaolo domme vrienden he. Hadden ze vannacht 4x dezelfde bestelling geplaatst met mijn telefoon bij 4 verschillende tenten en ook nog eens op random adressen. Zo van dan hoeven we niet zo lang te wachten. Nadat de eerste bestelling kwam zijn we 'm allemaal gesmeerd.
En nu bellen die andere mij de hele tijd.
Weet ik veel, ik heb niet besteldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb je ook bij die grote pizzatent besteld? Die midden op Stratumseind ligt.
Ik vind het wel humor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb niet besteld. De boys hebben allemaal hun favoriete pizza turken.
Ben je weer aan het socializen met jongens die denken een kans bij je te hebben?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb niet besteld. De boys hebben allemaal hun favoriete pizza turken.
Ik vond het ook heel grappig, maar ik wist niet dat het met mijn telefoon wasquote:
Nee, gewoon beetje free haze regelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ben je weer aan het socializen met jongens die denken een kans bij je te hebben?
Hebben ze wel de gedokt voor jouw pizza i.v.m. het beltegoed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel grappig, maar ik wist niet dat het met mijn telefoon was.
geen neuk gegevenquote:
Nee, ik had mee betaald want ik had al andere dingen van hun gekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben ze wel de gedokt voor jouw pizza i.v.m. het beltegoed?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
want ik had al andere dingen van hun gekregen.
daarmee gaan "dealen"/ruilenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Drinken en/of rookwaar bijvoorbeeld.
Op je 29e nog thuis wonenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef Chai het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)rieke-uit-gelderland
Nog iemand hier die mijn nicht een brief geschreven had?
Ik zou het niet zo noemen. Als die haar drankjes en peuken aanbieden dan is het toch geen deal als ze vervolgens haar pizza zelf betaald?quote:
Zondag weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef Chai het volgende:
Ja, heel raar. Er geldt in 1 keer een beleid hier in brabant en limburg waarbij je niet zo makkelijk meer aan alles kunt komen.quote:
Die gaat er een paar honderd krijgen denk ik.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik altijd als Yvon de boer gaat vragen hoeveel brieven hij verwacht te hebben gekregen. Dan probeert de boer het wat laag in te schatten om niet af te gaan en zegt bijvoorbeeld tien brieven. Dan komt Yvon met: JE HEBT DRIE BRIEVEN GEKREGEN!!!!
En dan zie je dat teleurgestelde gezichtje van de boer in kwestie.
owh, dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Er geldt in 1 keer een beleid hier in brabant en limburg waarbij je niet zo makkelijk meer aan alles kunt komen.
is die 28¿ dacht veel ouderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef Chai het volgende:
Lijkt me wel grappig als zo'n kneusje uit dat programma dat doet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:52 schreef YOLO het volgende:
Yvon Jaspers.
Als er één persoon is die ik snoeihard in het gezicht wil slaan is zij het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je penis, toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:52 schreef YOLO het volgende:
Yvon Jaspers.
Als er één persoon is die ik snoeihard in het gezicht wil slaan is zij het.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat moet je dan, kankerhomo?
quote:
[..]
quote:
Ik zou dat wel doen. Ze komt altijd schijnheilig over, maar volgens mij is ze een kinky bitch.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen. Ze komt altijd schijnheilig over, maar volgens mij is ze een kinky bitch.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen. Ze komt altijd schijnheilig over, maar volgens mij is ze een kinky bitch.
[..]
En dan 29, er uit zien als 43 en bij een melkveehouderijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef Chai het volgende:
Ik voel me enigszins ongemakkelijk bij zo'n volledig anonieme moderator.quote:
Ze zoekt wel gewoon een man hoor, ze heeft elke ochtend en avond al uiers in d'r handen, hihihihihi.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan 29, er uit zien als 43 en bij een melkveehouderij
20, limboland (nu friesland), FOK!ken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:59 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik voel me enigszins ongemakkelijk bij zo'n volledig anonieme moderator.
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Wat doe je in het dagelijkse leven?
En ze krijgt waarschijnlijk ook veel brieven. Ik bedoel, zelfs die vrieskist van vorig jaar kreeg er veel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zoekt wel gewoon een man hoor, ze heeft elke ochtend en avond al uiers in d'r handen, hihihihihi.
Ja en af en toe die apperaten op haar eigen uiers zeker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zoekt wel gewoon een man hoor, ze heeft elke ochtend en avond al uiers in d'r handen, hihihihihi.
Ik verneem zojuist je oude username, dus nu ben ik opgewondenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
20, limboland (nu friesland), FOK!ken.
mijn laptop faalt nu, dus leef je maar uitquote:
Lithia is vaak wat enthousiastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja lekker, waarom krijg ik 2 notes voor 1 post?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik verneem zojuist je oude username, dus nu ben ik opgewonden.
Omdat je scheldt met kanker en met homo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zij gaat echt tekeer in da bedroom sowiesoquote:
Jij vindt het een belediging om iemand homo te noemenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je scheldt met kanker en met homo.
Ik bedoelde het goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je scheldt met kanker en met homo.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij gaat echt tekeer in da bedroom sowiesoecht zo'n vieze... die scheld en spuugt.
Het is allemaal geen ramp.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:03 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij vindt het een belediging om iemand homo te noemen?
Ik ben er al vaker genaaid op die manierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allemaal geen ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |