En dan 29, er uit zien als 43 en bij een melkveehouderijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:46 schreef Chai het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)rieke-uit-gelderland
Nog iemand hier die mijn nicht een brief geschreven had?
Ik voel me enigszins ongemakkelijk bij zo'n volledig anonieme moderator.quote:
Ze zoekt wel gewoon een man hoor, ze heeft elke ochtend en avond al uiers in d'r handen, hihihihihi.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan 29, er uit zien als 43 en bij een melkveehouderij
20, limboland (nu friesland), FOK!ken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:59 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik voel me enigszins ongemakkelijk bij zo'n volledig anonieme moderator.
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Wat doe je in het dagelijkse leven?
En ze krijgt waarschijnlijk ook veel brieven. Ik bedoel, zelfs die vrieskist van vorig jaar kreeg er veel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zoekt wel gewoon een man hoor, ze heeft elke ochtend en avond al uiers in d'r handen, hihihihihi.
Ja en af en toe die apperaten op haar eigen uiers zeker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zoekt wel gewoon een man hoor, ze heeft elke ochtend en avond al uiers in d'r handen, hihihihihi.
Ik verneem zojuist je oude username, dus nu ben ik opgewondenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
20, limboland (nu friesland), FOK!ken.
mijn laptop faalt nu, dus leef je maar uitquote:
Lithia is vaak wat enthousiastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja lekker, waarom krijg ik 2 notes voor 1 post?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik verneem zojuist je oude username, dus nu ben ik opgewonden.
Omdat je scheldt met kanker en met homo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zij gaat echt tekeer in da bedroom sowiesoquote:
Jij vindt het een belediging om iemand homo te noemenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je scheldt met kanker en met homo.
Ik bedoelde het goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je scheldt met kanker en met homo.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij gaat echt tekeer in da bedroom sowiesoecht zo'n vieze... die scheld en spuugt.
Het is allemaal geen ramp.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:03 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij vindt het een belediging om iemand homo te noemen?
Ik ben er al vaker genaaid op die manierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allemaal geen ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |