abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:25:17 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116178380
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:28 schreef lunapuella het volgende:
Zondag weer! :D
Oeh, dan al? Leuk!! *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:27:47 #277
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116178431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is eigenlijk de status nu, zijn de opnames al klaar en alle stelletjes al gevormd? Of waar zitten ze ergens? :P
In feite wel ja! Maar voor de kijkers niet... Yvon komt de brieven brengen en dan zien wij welke 5 boeren doorgaan. Zoiets is het :)
pi_116178864
Werd tijd! Nice..
pi_116179555
Dat wordt weer smullen! c_/

Ik weet al niet meer welke boeren er waren, maar dat zien we zondag wel weer. Er was toch ook een homoboer?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:27:07 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116179757
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

In feite wel ja! Maar voor de kijkers niet... Yvon komt de brieven brengen en dan zien wij welke 5 boeren doorgaan. Zoiets is het :)
Ja! En er zit altijd minstens één boer bij die vet teleurgesteld is. Hoopt op duizenden lekkere wijven, en dan komt Yvon binnen met 'Hallo, ik heb goed nieuws en slecht nieuws! Het slechte nieuws is dat je niet door bent. :'( Het goede nieuws is dat je wel reacties hebt gekregen! :D Hier zijn ze. Twee brieven. En...één e-mail.'

En die boer: :% En dan begint zo'n ader op zijn voorhoofd wat op te zwellen en moet ie als een (haha -->) boer met kiespijn toch gaan acteren dat hij 'blij is met elke reactie', en 'het hoeft er moar eeen te zenne'. :')
(Terwijl je 'm ziet denken: *KAK*, daar gaat m'n laatste kans om ooit nog een appetijtelijk chickie te neuken zonder daar grof voor te betalen! :( )
Gourmetten of steengrillen?
pi_116179812
Ik denk trouwens dat die ene boer uit N-H de meeste brieven krijgt (joh!), maar dat er ook sowieso elk seizoen meer vrouwen in de pen klimmen, geen idee waarom.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:40:48 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116180066
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk trouwens dat die ene boer uit N-H de meeste brieven krijgt (joh!), maar dat er ook sowieso elk seizoen meer vrouwen in de pen klimmen, geen idee waarom.
Op een of andere manier zijn er een hoop mensen die er op kicken op TV te komen, en als het zo moet, dan maar zo....
Het valt bij allerlei RLS-achtige programma's ook op dat het regelmatig de zelfde DB'tjes zijn die in beeld komen.

Ik zou juist niet reageren omdat het op TV zou komen, maar als ik iemand echt leuk zou vinden dan zou ik wellicht na de inzendtermijn een brief sturen, of wel op tijd inzenden en dan melden dat hij me niet voor het programma moet kiezen, want ik vind hem wel leuk maar op TV komen niet :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116180140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op een of andere manier zijn er een hoop mensen die er op kicken op TV te komen, en als het zo moet, dan maar zo....
Het valt bij allerlei RLS-achtige programma's ook op dat het regelmatig de zelfde DB'tjes zijn die in beeld komen.

Ik zou juist niet reageren omdat het op TV zou komen, maar als ik iemand echt leuk zou vinden dan zou ik wellicht na de inzendtermijn een brief sturen, of wel op tijd inzenden en dan melden dat hij me niet voor het programma moet kiezen, want ik vind hem wel leuk maar op TV komen niet :')
Oh zo had ik het nog niet bekeken, althans niet bij dit programma, maar meer dat het programma populair blijft en misschien meer vrouwen de drempel over durven. Ze hebben immers het programma al vaker gezien, zoveelste seizoen.
pi_116181197
Het heeft heel veel verschillende redenen, denk ik.

- Programma is bekender, dus meer mensen kijken naar de voorstelrondes, dus meer potentiële briefschrijvers.
- Wat Leandra zegt, mensen willen graag op tv komen bij kijkcijferkanon.
- En wat Pisces29 zegt, mensen durven ineens de drempel over doordat ze gezien hebben dat het een redelijk integer programma is en ze niet belachelijk gemaakt zullen worden (door de redactie dan in elk geval...).
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:33:01 #285
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_116181433
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:23 schreef lunapuella het volgende:
Het heeft heel veel verschillende redenen, denk ik.

- Programma is bekender, dus meer mensen kijken naar de voorstelrondes, dus meer potentiële briefschrijvers.
- Wat Leandra zegt, mensen willen graag op tv komen bij kijkcijferkanon.
- En wat Pisces29 zegt, mensen durven ineens de drempel over doordat ze gezien hebben dat het een redelijk integer programma is en ze niet belachelijk gemaakt zullen worden (door de redactie dan in elk geval...).
Annemarie is het denk ik niet eens met je laatste punt.

Gr gr roodbont of zwartbont.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 11:41:36 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116181672
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Annemarie is het denk ik niet eens met je laatste punt.

Gr gr roodbont of zwartbont.
Ik denk dat een hoop mensen ook niet voor deelname aan zo'n programma doorhebben hoe dat op internet bekeken wordt....
Dat zie je met een hoop RLS'en ook, ze hebben op voorhand geen flauw benul wat (of dat) er over gepost wordt, dat merken ze achteraf pas.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116181745
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja! En er zit altijd minstens één boer bij die vet teleurgesteld is. Hoopt op duizenden lekkere wijven, en dan komt Yvon binnen met 'Hallo, ik heb goed nieuws en slecht nieuws! Het slechte nieuws is dat je niet door bent. :'( Het goede nieuws is dat je wel reacties hebt gekregen! :D Hier zijn ze. Twee brieven. En...één e-mail.'

En die boer: :% En dan begint zo'n ader op zijn voorhoofd wat op te zwellen en moet ie als een (haha -->) boer met kiespijn toch gaan acteren dat hij 'blij is met elke reactie', en 'het hoeft er moar eeen te zenne'. :')
(Terwijl je 'm ziet denken: *KAK*, daar gaat m'n laatste kans om ooit nog een appetijtelijk chickie te neuken zonder daar grof voor te betalen! :( )
Het mooiste vind ik altijd als Yvon de boer gaat vragen hoeveel brieven hij verwacht te hebben gekregen. Dan probeert de boer het wat laag in te schatten om niet af te gaan en zegt bijvoorbeeld tien brieven. Dan komt Yvon met: JE HEBT DRIE BRIEVEN GEKREGEN!!!
_O-!
En dan zie je dat teleurgestelde gezichtje van de boer in kwestie. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116181850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:41 schreef Leandra het volgende:

Dat zie je met een hoop RLS'en ook, ze hebben op voorhand geen flauw benul wat (of dat) er over gepost wordt, dat merken ze achteraf pas.
De types die daar aan meedoen weten toch wel hoe of wat, geen normaal mens geeft zich voor zoiets op, enkel de aandachtsgeile hoertjes _O-
pi_116183151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:28 schreef lunapuella het volgende:
Zondag weer! :D
*O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_116183535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O- Oh, wat kun jij het toch altijd treffend beschrijven!
pi_116188282
quote:
Record voor boer Henk

Boer Henk uit Obdam is nu al populair. Het is maar goed dat Yvon Jaspers zondag een bestelbusje heeft om alle postzakken rond te brengen...

De 25-jarige melkveehouder werd na de oproepuitzending van Boer zoekt Vrouw in mei door miljoenen kijkers in het hart gesloten. Onder hen ook honderden dames die een amoureus avontuurtje met Henk wel zien zitten.

In seizoen 5 scoorde boer Frank 1029 brieven. Henk gaat daar volgens de KRO dik overheen. Gelukkig heeft hij hulptroepen klaarstaan om zich door de stapels brieven en pakketten heen te werken.
Ik heb er weer zin in! *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_116188363
*O* Yeah, boer Henk gaat er over heen!
pi_116188587
1683 is het totaal aantal brieven verstuurd. Dus niet alleen aan Henk he!
know'm sayin?
word? word.
pi_116188662
Wie zegt dat dan?
pi_116188702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie zegt dat dan?
Was net op 3fm bij het boernaal ( :')) in een KRO programma.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:43:34 #296
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_116191879
quote:
Heel slecht, in de beschrijving staat tracker hahaha het is tractor of trekker ;(
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_116192259
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef alors het volgende:
1683 is het totaal aantal brieven verstuurd. Dus niet alleen aan Henk he!
Ik zet in op 1250 (minstens!) voor Henk. De rest is ook minimaal dit seizoen :) Contrast is iets groter dan andere jaren, dacht ik, denk ik :P

En thanks voor de update ChatGirl! ^O^
pi_116192964
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zet in op 1250 (minstens!) voor Henk. De rest is ook minimaal dit seizoen :) Contrast is iets groter dan andere jaren, dacht ik, denk ik :P

En thanks voor de update ChatGirl! ^O^
Ik denk ook ongeveer 1200 voor Henk, 400 verdeeld onder de andere vier die doorgaan, en 83 voor de rest. :P
  ESF Reporter donderdag 30 augustus 2012 @ 19:31:33 #299
87554 Cee
Welluk?
pi_116199050
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is eigenlijk de status nu, zijn de opnames al klaar en alle stelletjes al gevormd? Of waar zitten ze ergens? :P
Als de timing net is als vorige keer :') dan is de eerste aflevering tussen de logeerpartij en de periode waarin de boerkes op vakantie gaan met hun geitjes.
pi_116199125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Cee het volgende:

[..]

Als de timing net is als vorige keer :') dan is de eerste aflevering tussen de logeerpartij en de periode waarin de boerkes op vakantie gaan met hun geitjes.
Oeh, toch nog iemand die antwoord geeft! Grazie :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')