In feite wel ja! Maar voor de kijkers niet... Yvon komt de brieven brengen en dan zien wij welke 5 boeren doorgaan. Zoiets is hetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is eigenlijk de status nu, zijn de opnames al klaar en alle stelletjes al gevormd? Of waar zitten ze ergens?
Ja! En er zit altijd minstens één boer bij die vet teleurgesteld is. Hoopt op duizenden lekkere wijven, en dan komt Yvon binnen met 'Hallo, ik heb goed nieuws en slecht nieuws! Het slechte nieuws is dat je niet door bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In feite wel ja! Maar voor de kijkers niet... Yvon komt de brieven brengen en dan zien wij welke 5 boeren doorgaan. Zoiets is het
Op een of andere manier zijn er een hoop mensen die er op kicken op TV te komen, en als het zo moet, dan maar zo....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk trouwens dat die ene boer uit N-H de meeste brieven krijgt (joh!), maar dat er ook sowieso elk seizoen meer vrouwen in de pen klimmen, geen idee waarom.
Oh zo had ik het nog niet bekeken, althans niet bij dit programma, maar meer dat het programma populair blijft en misschien meer vrouwen de drempel over durven. Ze hebben immers het programma al vaker gezien, zoveelste seizoen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een of andere manier zijn er een hoop mensen die er op kicken op TV te komen, en als het zo moet, dan maar zo....
Het valt bij allerlei RLS-achtige programma's ook op dat het regelmatig de zelfde DB'tjes zijn die in beeld komen.
Ik zou juist niet reageren omdat het op TV zou komen, maar als ik iemand echt leuk zou vinden dan zou ik wellicht na de inzendtermijn een brief sturen, of wel op tijd inzenden en dan melden dat hij me niet voor het programma moet kiezen, want ik vind hem wel leuk maar op TV komen niet
Annemarie is het denk ik niet eens met je laatste punt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:23 schreef lunapuella het volgende:
Het heeft heel veel verschillende redenen, denk ik.
- Programma is bekender, dus meer mensen kijken naar de voorstelrondes, dus meer potentiële briefschrijvers.
- Wat Leandra zegt, mensen willen graag op tv komen bij kijkcijferkanon.
- En wat Pisces29 zegt, mensen durven ineens de drempel over doordat ze gezien hebben dat het een redelijk integer programma is en ze niet belachelijk gemaakt zullen worden (door de redactie dan in elk geval...).
Ik denk dat een hoop mensen ook niet voor deelname aan zo'n programma doorhebben hoe dat op internet bekeken wordt....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Annemarie is het denk ik niet eens met je laatste punt.
Gr gr roodbont of zwartbont.
Het mooiste vind ik altijd als Yvon de boer gaat vragen hoeveel brieven hij verwacht te hebben gekregen. Dan probeert de boer het wat laag in te schatten om niet af te gaan en zegt bijvoorbeeld tien brieven. Dan komt Yvon met: JE HEBT DRIE BRIEVEN GEKREGEN!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja! En er zit altijd minstens één boer bij die vet teleurgesteld is. Hoopt op duizenden lekkere wijven, en dan komt Yvon binnen met 'Hallo, ik heb goed nieuws en slecht nieuws! Het slechte nieuws is dat je niet door bent.Het goede nieuws is dat je wel reacties hebt gekregen!
Hier zijn ze. Twee brieven. En...één e-mail.'
En die boer:En dan begint zo'n ader op zijn voorhoofd wat op te zwellen en moet ie als een (haha -->) boer met kiespijn toch gaan acteren dat hij 'blij is met elke reactie', en 'het hoeft er moar eeen te zenne'.
(Terwijl je 'm ziet denken: *KAK*, daar gaat m'n laatste kans om ooit nog een appetijtelijk chickie te neuken zonder daar grof voor te betalen!)
De types die daar aan meedoen weten toch wel hoe of wat, geen normaal mens geeft zich voor zoiets op, enkel de aandachtsgeile hoertjesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:41 schreef Leandra het volgende:
Dat zie je met een hoop RLS'en ook, ze hebben op voorhand geen flauw benul wat (of dat) er over gepost wordt, dat merken ze achteraf pas.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja! En er zit altijd minstens één boer bij die vet teleurgesteld is. Hoopt op duizenden lekkere wijven, en dan komt Yvon binnen met 'Hallo, ik heb goed nieuws en slecht nieuws! Het slechte nieuws is dat je niet door bent.Het goede nieuws is dat je wel reacties hebt gekregen!
Hier zijn ze. Twee brieven. En...één e-mail.'
En die boer:En dan begint zo'n ader op zijn voorhoofd wat op te zwellen en moet ie als een (haha -->) boer met kiespijn toch gaan acteren dat hij 'blij is met elke reactie', en 'het hoeft er moar eeen te zenne'.
(Terwijl je 'm ziet denken: *KAK*, daar gaat m'n laatste kans om ooit nog een appetijtelijk chickie te neuken zonder daar grof voor te betalen!)
Ik heb er weer zin in!quote:Record voor boer Henk
Boer Henk uit Obdam is nu al populair. Het is maar goed dat Yvon Jaspers zondag een bestelbusje heeft om alle postzakken rond te brengen...
De 25-jarige melkveehouder werd na de oproepuitzending van Boer zoekt Vrouw in mei door miljoenen kijkers in het hart gesloten. Onder hen ook honderden dames die een amoureus avontuurtje met Henk wel zien zitten.
In seizoen 5 scoorde boer Frank 1029 brieven. Henk gaat daar volgens de KRO dik overheen. Gelukkig heeft hij hulptroepen klaarstaan om zich door de stapels brieven en pakketten heen te werken.
Heel slecht, in de beschrijving staat tracker hahaha het is tractor of trekkerquote:
Ik zet in op 1250 (minstens!) voor Henk. De rest is ook minimaal dit seizoenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef alors het volgende:
1683 is het totaal aantal brieven verstuurd. Dus niet alleen aan Henk he!
Ik denk ook ongeveer 1200 voor Henk, 400 verdeeld onder de andere vier die doorgaan, en 83 voor de rest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zet in op 1250 (minstens!) voor Henk. De rest is ook minimaal dit seizoenContrast is iets groter dan andere jaren, dacht ik, denk ik
En thanks voor de update ChatGirl!![]()
Als de timing net is als vorige keerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is eigenlijk de status nu, zijn de opnames al klaar en alle stelletjes al gevormd? Of waar zitten ze ergens?
Oeh, toch nog iemand die antwoord geeft! Graziequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Als de timing net is als vorige keerdan is de eerste aflevering tussen de logeerpartij en de periode waarin de boerkes op vakantie gaan met hun geitjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |