Kan me niet voorstellen dat ze ineens zoveel werk hebbenquote:
Of een levenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze ineens zoveel werk hebben. Ik ben zelfs bezig om mijn fobo te heropenen. Heb een paar beste plaatjes
.
me neitherquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar maak ik mij niet zo'n zorgen om.
iets met center ofso? tussen haakjes zoals imgquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe zet je in je fobo iets in het midden?
Werkt niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iets met center ofso? tussen haakjes zoals img
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meh.quote:
Wat heb jij nu weer voor ava?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:11 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn fobo is nu al enorm goed, en ik ben pas net bezig.
Mooi hè? Ik wijd mijn hele fobo aan haar. Shay Mariaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor ava?
Ik heb een introdag vandaag maar ik zit nog in de tram. Ben jij weer aan het "werk"?quote:
Oh leukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een introdag vandaag maar ik zit nog in de tram. Ben jij weer aan het "werk"?
Kan je eens die grote mond van je waarmaken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:22 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en ze hebben me schijnbaar ingeroosterd voor Amsterdam.
Dafuq?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:22 schreef wolvendagen het volgende:
Amsterdam.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:22 schreef wolvendagen het volgende:
Kroegentocht op donderdagmiddagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh leukga je doen dan vandaag? Kano'en?
Ja, hard aan het werk weer
Klinkt zeer aangenaam.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
WD, bij de Zara moet je echt niet gaan werkenZulks een crappy salaris.
[..]
Kroegentocht op donderdagmiddag![]()
Kan ergerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
WD, bij de Zara moet je echt niet gaan werkenZulks een crappy salaris.
[..]
Kroegentocht op donderdagmiddag![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:22 schreef wolvendagen het volgende:
deze tekst en Amsterdam samenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je eens die grote mond van je waarmaken.
Ideaal, toch? Kun je voor het avondeten alweer thuis zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ergermaar wel gek in de middag lol
Zou liever na het avondeten kroegentocht doen tho.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ideaal, toch? Kun je voor het avondeten alweer thuis zijn.
Ik zou het liever allebei niet hebben. Gewoon lekker naar een plaats gaan waar het altijd loco is daar blijven i.p.v. dat struinen van kroeg naar kroeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou liever na het avondeten kroegentocht doen tho.
TOuchee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou het liever allebei niet hebben. Gewoon lekker naar een plaats gaan waar het altijd loco is daar blijven i.p.v. dat struinen van kroeg naar kroeg.
Geniet ervan. Vergeet er geen cocktailsaus bij te eten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:04 schreef Salatrel het volgende:
moeders die vrij zijn en dan bellen of ze even koffie mogen komen drinken en dan gelijk kibbeling voor de lunch meenemen
Dat eerste is wel fijn toch? Of is dat van Zara nu sowieso aan je neus voorbij gegaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:21 schreef wolvendagen het volgende:
Mooi. Ik kan zelf aangeven welke dag(en) ik niet wil werken en die ruil. Alleen nog steeds niet betaald.
Rotzooi gemaakt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:14 schreef Allure_ het volgende:
kutzooi, ik word gestalkt door allemaal pizza tenten
wat is dit¿quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:14 schreef Allure_ het volgende:
kutzooi, ik word gestalkt door allemaal pizza tenten
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:19 schreef Fascination het volgende:
Komt omdat Allure een Samurai Pizza Cat is.
Je kunt die nummers toch blokkeren, freule.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zo'n kaolo domme vrienden he. Hadden ze vannacht 4x dezelfde bestelling geplaatst met mijn telefoon bij 4 verschillende tenten en ook nog eens op random adressen. Zo van dan hoeven we niet zo lang te wachten. Nadat de eerste bestelling kwam zijn we 'm allemaal gesmeerd.
En nu bellen die andere mij de hele tijd.
Oei, dat is strafbaar. Ik zou maar opnemen voordat ze de autoriteiten erbij halen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zo'n kaolo domme vrienden he. Hadden ze vannacht 4x dezelfde bestelling geplaatst met mijn telefoon bij 4 verschillende tenten en ook nog eens op random adressen. Zo van dan hoeven we niet zo lang te wachten. Nadat de eerste bestelling kwam zijn we 'm allemaal gesmeerd.
En nu bellen die andere mij de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |