Kan me niet voorstellen dat ze ineens zoveel werk hebbenquote:
Of een levenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze ineens zoveel werk hebben. Ik ben zelfs bezig om mijn fobo te heropenen. Heb een paar beste plaatjes
.
me neitherquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar maak ik mij niet zo'n zorgen om.
iets met center ofso? tussen haakjes zoals imgquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe zet je in je fobo iets in het midden?
Werkt niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iets met center ofso? tussen haakjes zoals img
Oke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meh.quote:
Wat heb jij nu weer voor ava?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:11 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn fobo is nu al enorm goed, en ik ben pas net bezig.
Mooi hè? Ik wijd mijn hele fobo aan haar. Shay Mariaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij nu weer voor ava?
Ik heb een introdag vandaag maar ik zit nog in de tram. Ben jij weer aan het "werk"?quote:
Oh leukquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een introdag vandaag maar ik zit nog in de tram. Ben jij weer aan het "werk"?
Kan je eens die grote mond van je waarmaken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:22 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en ze hebben me schijnbaar ingeroosterd voor Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |