hoe danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt die nummers toch blokkeren, freule.
time is money, bitchquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zo'n kaolo domme vrienden he. Hadden ze vannacht 4x dezelfde bestelling geplaatst met mijn telefoon bij 4 verschillende tenten en ook nog eens op random adressen. Zo van dan hoeven we niet zo lang te wachten. Nadat de eerste bestelling kwam zijn we 'm allemaal gesmeerd.
En nu bellen die andere mij de hele tijd.
Dan moet ze of de agent verwennen of ze komt in de cel bij d'r prisonboi. Dus dat zal niet veel uitmaken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:22 schreef YOLO het volgende:
[..]
Oei, dat is strafbaar. Ik zou maar opnemen voordat ze de autoriteiten erbij halen.
Hij kent Ally duidelijk niet. Nu issie er geweestquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet ze of de agent verwennen of ze komt in de cel bij d'r prisonboi. Dus dat zal niet veel uitmaken.
Zeg dan wat voor telefoon je hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik kan alleen alle oproepen blokkeren
AL die vieze striemen overal door die cellulitesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:27 schreef wise het volgende:
fuck
[ afbeelding ]
Photoshoot (Lelijke) stelletjes
Zullen die tot haar navel hangen?quote:
Ja, afvallen helpt niet meer, lichaam is voorgoed verpest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AL die vieze striemen overal door die cellulites
Immense koeieuiers
vraag het vaselinequote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen die tot haar navel hangen?
Ja ranzig, complete speelonken spelen haar lichaam parten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, afvallen helpt niet meer, lichaam is voorgoed verpest.
Waarom heb je een foto van Allure als UI?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, afvallen helpt niet meer, lichaam is voorgoed verpest.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
vraag het vaseline
waar is die eigenlijk¿
Waarom jij juist niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef YOLO het volgende:
[..]
Waarom heb je een foto van Allure als UI?
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef YOLO het volgende:
[..]
Luur heeft een subtieler neusje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef YOLO het volgende:
[..]
Is de ban al voorbij?quote:
Ban.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
vraag het vaseline
waar is die eigenlijk¿
quote:
Panzermausvibe van deze post.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Luur heeft een subtieler neusje.
Kan ik inkomen iddquote:
yoloquote:
ehquote:
Heb je ook bij die grote pizzatent besteld? Die midden op Stratumseind ligt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:34 schreef Allure_ het volgende:
ik doe ff appje downloaden waarmee ik hopelijk kan blocken
straks krijg ik allemaal turkse maffia op m'n dak
Nee zij zijn slim, want hun telefoon is daar niet voor gebruikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:20 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zo'n kaolo domme vrienden he. Hadden ze vannacht 4x dezelfde bestelling geplaatst met mijn telefoon bij 4 verschillende tenten en ook nog eens op random adressen. Zo van dan hoeven we niet zo lang te wachten. Nadat de eerste bestelling kwam zijn we 'm allemaal gesmeerd.
En nu bellen die andere mij de hele tijd.
Weet ik veel, ik heb niet besteldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb je ook bij die grote pizzatent besteld? Die midden op Stratumseind ligt.
Ik vind het wel humor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb niet besteld. De boys hebben allemaal hun favoriete pizza turken.
Ben je weer aan het socializen met jongens die denken een kans bij je te hebben?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb niet besteld. De boys hebben allemaal hun favoriete pizza turken.
Ik vond het ook heel grappig, maar ik wist niet dat het met mijn telefoon wasquote:
Nee, gewoon beetje free haze regelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ben je weer aan het socializen met jongens die denken een kans bij je te hebben?
Hebben ze wel de gedokt voor jouw pizza i.v.m. het beltegoed?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel grappig, maar ik wist niet dat het met mijn telefoon was.
geen neuk gegevenquote:
Nee, ik had mee betaald want ik had al andere dingen van hun gekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben ze wel de gedokt voor jouw pizza i.v.m. het beltegoed?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
want ik had al andere dingen van hun gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |