Ben ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:50 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je klinkt als een leuk en gezellig persoon
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yiquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Is Mordekaiser een aanrader? Ik heb nu Master Yi
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef Xetran het volgende:
Pfoe, eindelijk klaar met examens. weer malphite spelen
[..]
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yi
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinksquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.
Melee lijkt mij toch wel wat leuker en past ook meer bij mij.
Hecarim leek me trouwens ook erg goed, maar hij is zo duur qua IP
Ik had trouwens net een 11 killing spree, da's toch wel heel goed voor mijn doen
Okee dan, Mordekaiser it isquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:22 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinks
Er zijn er zoveelquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Okee dan, Mordekaiser it is
Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
Jax.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Okee dan, Mordekaiser it is
Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
wij (ik en mn rl vriend duoq) konden spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:08 schreef Xetran het volgende:
waarom zou ik zoiets willen kijken dan als toch niemand kan spelen?
Gewoon populaire top laners spelen. Shen, Irelia, Jax evt Riven. Dan heb je een goede basis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zal ik ook even naar kijken, thanks
Maar die is wel wat moeilijker toch?
Alle toernooien :quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef ems. het volgende:
Die crs vs tsm. Leuke afwisseling van champs enzo
En dat chaox zoveel kon doen werd mede mogelijk gemaakt omdat curse het blijkbaar belangrijker vindt om de maokai en nunu te killen ipv ryze en graves
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Niemand die Yi adoreert? Ik heb er als noob nu bijna elk potje tenminste een 10 killstreak mee, en dat als noob
Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.
Ik zie nog genoeg jungle yii's die 4x phantomdancer bouwen met een frozen mallet en 12 kills halen. Teminste, early game. Endgame verliezen ze alsnogquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.
Je vergeet Alistar. Permaban of instalock op alle toernooien die ik zie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Alle toernooien :
-nunu
-maokai
-gragas
-corki
-ezreal
-morgana
-shen
-blitzcrank
-Shyvana
-rumble
-Sona
-graves
-anivia
-ryze
Volgens mij heb ik ze ondertussen allemaal gehad.
Als het goed is wordt je zo rond spelers van je eigen summoner level ingedeeld ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?
Klopt zo ongeveer wel ja. Misschien mag Kog'maw er nog bijquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Alle toernooien :
-nunu
-maokai
-gragas
-corki
-ezreal
-morgana
-shen
-blitzcrank
-Shyvana
-rumble
-Sona
-graves
-anivia
-ryze
Volgens mij heb ik ze ondertussen allemaal gehad.
Daarom heb ik 'm niet erop gezet. Malphite en alistar zijn gewoon instant pick als ze niet gebanned zijn. Malphite alleen al geeft 55% winchancequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Je vergeet Alistar. Permaban of instalock op alle toernooien die ik zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |