SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 30-08-2012 12:26:34 ]![]()
Goed gelukt toch?
Even aan GotC: gewoon lekker je advies blijven posten. Niemand is verplicht om er wel of niet iets mee te doen. Ik vind dit soort dingen wel altijd interessant en moet zeggen dat ik heel veel geleerd heb en goede tips gehad heb van dit forum. Ook al ben ik voornamelijk een meelezer.![]()
GotC geeft vaak goed advies, net als anderen inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed gelukt toch?
Even aan GotC: gewoon lekker je advies blijven posten. Niemand is verplicht om er wel of niet iets mee te doen. Ik vind dit soort dingen wel altijd interessant en moet zeggen dat ik heel veel geleerd heb en goede tips gehad heb van dit forum. Ook al ben ik voornamelijk een meelezer.. Ik kan helaas niet veel typen anders had ik dat wel gedaan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Nog even mezelf herhalen.
Jilian ok. Maar doe geen situps (Google planks en side-planks). En afvallen.. Geen diëtist! lees om het gezeur heen in het fitness en bodybuild topic. Simpel omschreven is het je onderhoud uitrekenen en daar een paar honderd kcal onder zitten. Op trainingsdagen gewoon precies op onderhoud (die kcal loop je er af)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, da's duidelijk, jij bent meer van het scrollen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
GotC geeft vaak goed advies, net als anderen inderdaad. Ik kan helaas niet veel typen anders had ik dat wel gedaan.
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, da's duidelijk, jij bent meer van het scrollen!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Lukt het allemaal verder?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
die tevens nat zijn en maar door blijven gaan.![]()
Maar hoe reken je je onderhoud uit? Ik heb werkelijk geen idee wat ik op een dag verbruik..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Jilian ok. Maar doe geen situps (Google planks en side-planks). En afvallen.. Geen diëtist! lees om het gezeur heen in het fitness en bodybuild topic. Simpel omschreven is het je onderhoud uitrekenen en daar een paar honderd kcal onder zitten. Op trainingsdagen gewoon precies op onderhoud (die kcal loop je er af)![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
die tevens nat zijn en maar door blijven gaan.kap nah![]()
Nee joh, sportpaarden eten sportpaardenbrok!
Waarom gaat het hier steeds over paarden? Jaja, ik weet het mijn schuld....![]()
Onderbouw je shizzle eens?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Jilian ok. Maar doe geen situps (Google planks en side-planks). En afvallen.. Geen diëtist! lees om het gezeur heen in het fitness en bodybuild topic. Simpel omschreven is het je onderhoud uitrekenen en daar een paar honderd kcal onder zitten. Op trainingsdagen gewoon precies op onderhoud (die kcal loop je er af)
Ik wil GotC achtige teksten met plaatjes, bronvermelding, en een mening waar passie en oprechte empatie uit knalt.![]()
We hebben hier een boel pk's met z'n allen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee joh, sportpaarden eten sportpaardenbrok!
Waarom gaat het hier steeds over paarden? Jaja, ik weet het mijn schuld....![]()
Ja hier op de oprit 181!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hebben hier een boel pk's met z'n allen.![]()
Sorry, maar een topic vol relatieve leken verkiezen boven een diëtist die een 4 jarige HBO opleiding heeft gedaan? Als je verantwoord af wil vallen, zou ik dat dus juist niet doen.
In dat bodybuildtopic zitten vast mensen die wel iets weten, maar vaak is het toch een klok - klepel verhaal.
En allemaal gedoe met onderhoud uitrekenen en weet ik wat voor dingen meer... Daar heb je toch helemaal geen zin in? Laten we alsjeblieft nog een beetje genieten van wat we eten, gewoon omdat het kwalitatief goed voedsel is. Kcal's tellen etc, daar word je echt diep en diep ongelukkig van... Geloof mij maar.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kcal's tellen is zoeken in de marges, gewoon opletten wat je eet. Eet mager, kleinere porties, gedoseerd en drink veel koud water, kopje groene thee voor de vochtafdrijving.
Dat is prima te doen zonder rekenmachine.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ooh kijk nouWas ik nou ook maar weer op Koh Samui!! Ik wil ook!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb gelukkig nooit hoeven nadenken over het op gewicht blijven, maar mijn vrouw moet dat wel en daardoor hebben wij qua eetpatroon het zo ontwikkeld dat we ons zelf bijvoorbeeld hebben aangeleerd om fruit als tussendoortje te nemen, in plaats van koek en snoep. En qua maaltijden houdt mijn vrouw van veel salades, dus maakt ze dat ook wel vaak. Wij eten ook niet elke dag vlees bijvoorbeeld, maar een peer keer per week.
Gister weer eens een tempoloopje gedaan. Wilde eens zien hoe het was om in de zon en met vrij veel warmte 5 km op mijn 10 km tempo te lopen. Het viel me alles mee, ik voel aan mijn spieren wel dat ik wat gedaan heb.
Distance 5.39 km
Duration 22m:02s
Avg Speed 4:05 min/km
Calories 313 kcal
Heart Rate 151 / 161
http://www.endomondo.com/workouts/86731345<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor sommige mensen is dat niet voldoende en erg moeilijk om de boel dan te beheersen. En soms helpt het als je je bewust bent wat je eigenlijk naar binnen werkt en hoeveel je daarvan daadwerkelijk nodig hebt. Een ander heeft dat helemaal niet nodig en kan dat 'van nature' zeg maar..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:13 schreef Yuki het volgende:
Sorry, maar een topic vol relatieve leken verkiezen boven een diëtist die een 4 jarige HBO opleiding heeft gedaan? Als je verantwoord af wil vallen, zou ik dat dus juist niet doen.
In dat bodybuildtopic zitten vast mensen die wel iets weten, maar vaak is het toch een klok - klepel verhaal.
En allemaal gedoe met onderhoud uitrekenen en weet ik wat voor dingen meer... Daar heb je toch helemaal geen zin in? Laten we alsjeblieft nog een beetje genieten van wat we eten, gewoon omdat het kwalitatief goed voedsel is. Kcal's tellen etc, daar word je echt diep en diep ongelukkig van... Geloof mij maar.
Maar waar iedereen die wil afvallen iig mee kan beginnen: alleen maar verse en onbewerkte producten eten, pakjes en zakjes laten staan! Echt, dat scheelt zó veel overbodige suikers, zout en andere troep!Beste tip die ik iemand kan geven die zijn/haar eetpatroon wil veranderen
(weten jullie vast al lang, maar je staat er van te kijken hoe weinig benul mensen daar van hebben..)
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:14 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb een tijdje calorieën geteld. Daarna weet je waar je mis zit en is het niet zo nodig meer.same here. Al moet ik nog steeds oppassen dat ik niet óf te weinig óf juist te veel ga eten. Zelfs als je gezonde dingen eet: te veel maakt nog steeds dik, te weinig werkt snaaien in de hand. Althans, zo werkt het bij mij ben ik na 32 jaar achter
![]()
![]()
En vooral heel veel kennis opdoen. Niet alleen het aantal kcal zijn belangrijk maar ook de voedingswaarden ( koolhydraten, suikers, verzadigde en onverzadigde vetten)![]()
![]()
Gisteren meegedaan met Rock & run, best leuk om eens te doen. Zoek de gele schoenen om mij te vinden
Meer foto's hier
https://www.facebook.com/(...)5235920164070&type=1
[ Bericht 8% gewijzigd door LoganMCV op 30-08-2012 09:29:56 ]![]()
Zie de rest van de foto's.. verzamelen bij Panama, dat is een club in Amsterdam, waar een Dj draait en wat mascotte achtige dingen ronddansen en gek doen, warming up met DJ en een opgepompte instructrice (volgens mij veel te high-impact..ik verwacht meer blessures van de warming up dan van het lopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
wat was er trouwens 'rock' aan de 'run'??) , veel gek uitgedoste mensen en na afloop een gratis biertje en nog een feestje in Panama voor wie daar zin in heeft.
Een beetje het "verhippen" van hardlopen proberen ze.![]()
Omdat ik toch mijn hartslagsensor al om had heb ik tijdens het heen en terug fietsen ook eens endo aangezet..
Het heen en weer fietsen koste meer calorieën dan de 6 km loopbest verrassend dat een half uurtje normaal fietsen meer doet dan een half uurtje hardlopen (volgens endo dan)
![]()
http://www.1percentedge.com/ifcalc/ geen dank.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar hoe reken je je onderhoud uit? Ik heb werkelijk geen idee wat ik op een dag verbruik..
@Yuki, je onderhoud uitrekenen is wel degelijk van belang. Naast sporten, slapen is eten een belangrijke pijler van trouble free hardlopen (sporten). Dat jij het niet wilt doen is wat anders, maar het is zeker nuttig om een keertje te tellen zodat je een indicatie hebt wat/hoeveel je moet eten op een dag. Ik heb gezegd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Terugkomende op die discussie mbt workouts..
Tov Jillian is er met dit natuurlijk ook weinig mis.
en relatief gezien zijn situps best een aanslag op je rug/nek, maar ik zie er niet zoveel problemen in..
Mbt afvallen, ik ben gestopt met snacken, geminderd met eten en meer sporten, dat was alles wat nodig was om af te vallen (beter nog: in vorm te komen) maar ik heb echt geen zin om calorieën te tellen, en al die (wat voor mij voelt als) onzin.
Ik wil gewoon eten waar ik zin in heb.. als ik daar zin in heb.
Natuurlijk let ik er wel op.. maar wil ook een beetje vrijheid.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Dankjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.1percentedge.com/ifcalc/ geen dank.
@Yuki, je onderhoud uitrekenen is wel degelijk van belang. Naast sporten, slapen is eten een belangrijke pijler van trouble free hardlopen (sporten). Dat jij het niet wilt doen is wat anders, maar het is zeker nuttig om een keertje te tellen zodat je een indicatie hebt wat/hoeveel je moet eten op een dag. Ik heb gezegd.Ik heb overgewicht.. maar qua eten zit ik wel aardig ok..het komt/kwam voornamelijk door bier en weinig bewegen.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Endo geeft mij 238 voor het heenfietsen en 292 voor het terugfietsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:07 schreef electronique het volgende:
Dat klopt toch niet. Uit mijn hoofd is fietsen per uur ong. 400 en hardlopen 600
Voor het hardlopen 486
totaal is het wel een uurtje fietsen, dus een uurtje fietsen is meer dan een half uurtje hardlopen..daar ging ik even de fout in![]()
![]()
Doe gewoon waar je lekker zin in hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:13 schreef Yuki het volgende:
En allemaal gedoe met onderhoud uitrekenen en weet ik wat voor dingen meer... Daar heb je toch helemaal geen zin in? Laten we alsjeblieft nog een beetje genieten van wat we eten, gewoon omdat het kwalitatief goed voedsel is. Kcal's tellen etc, daar word je echt diep en diep ongelukkig van... Geloof mij maar.
Verplicht uithongeren doen wij niet.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hee, da's cool!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:50 schreef LoganMCV het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren meegedaan met Rock & run, best leuk om eens te doen. Zoek de gele schoenen om mij te vinden
Meer foto's hier
https://www.facebook.com/(...)5235920164070&type=1
In Amsterdam doen ze allemaal leuke dingen op hardloopgebied....Ik ga hier in Den Haag ook maar eens met wat mensen praten geloof ik
F means you're fucked![]()
Ik tel niet echt calorieen want ik weet op zich echt wel wat ik wel of niet moet eten. Ben wel veer minder gaan snacken/snaaien 's avonds. Ben nu 20 dagen bezig met Jillian erbij en daarmee 2 kilo afgevallen en 2cm rond de buik en 2 cm rond de taille!![]()
Vandaag begin ik aan level 3, ben benieuwd!
Heb de volgende dvd van Jillian al klaar liggen voor hierna, ripped in 30!![]()
Oh ja en morgen weer hardlopen!![]()
![]()
Het wordt hier door Run2Day en Fit for Free georganiseerd..geen idee of die ook in den Haag zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Hee, da's cool!
In Amsterdam doen ze allemaal leuke dingen op hardloopgebied....Ik ga hier in Den Haag ook maar eens met wat mensen praten geloof ik![]()
![]()
Moggé,
Vandaag is het de bedoeling dat ik les 7 van Evy ga doen.
Maar eerst koffie voor de calorieëntellers met melk en suiker![]()
Over eten en je ideale gewicht.
Ik eet af en toe slecht en het slechte zit vooral in snacken van chips en chocolade.
Wat ik probeer als ik in een gezonde bui ben is de snacks te vervangen door wortelen tomaatjes en zo puur mogelijke chocolade ipv melkchocolade waar de helft suiker in zit..
Verder ben ik een stress eter dus veel stress veel slecht eten![]()
Soms denk ik dat als ik ga roken dat ik snel afval omdat rokers een paar extra peuken pakken bij stress en daar kom je niet van aan..![]()
Maar ja roken is ook niet bepaald gezond zeg maar
[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 30-08-2012 09:48:26 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Dankje! Toch wel eens interessant om te zien wat je ongeveer nodig zou hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.1percentedge.com/ifcalc/ geen dank.
@Yuki, je onderhoud uitrekenen is wel degelijk van belang. Naast sporten, slapen is eten een belangrijke pijler van trouble free hardlopen (sporten). Dat jij het niet wilt doen is wat anders, maar het is zeker nuttig om een keertje te tellen zodat je een indicatie hebt wat/hoeveel je moet eten op een dag. Ik heb gezegd.![]()
Jazekerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:39 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Het wordt hier door Run2Day en Fit for Free georganiseerd..geen idee of die ook in den Haag zitten
En om de gewichtsdiscussie aan te vullen..
Ik heb sinds februari dit staan op endo
Total duration: 1d:23h:09m
Total distance: 495.65 km
Average speed: 10.51 km/h
Average pace: 5m:43s
Calories burned: 43809 kcal
Burgers burned: 81
En ben daarmee nu zo rond de 5 kg kwijt geraakt..nu is het wel zo dat ik niet veel overgewicht had, ik was (eigenlijk 93 maar kwam aan toen ik begon met hardlopen) 95 kg en nu (meestal/bijna) 90kg bij 1.89. Ik liep 2 keer per week en sinds een paar weken 3 keer per week.![]()
Reken je onderhoud uit met de Harris Benedict methode.
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
Tel een beetje je kcals voor een poosje. Hoeft voor hardlopen ofzo echt niet precies nauwkeurig met eiwit/vet/koolhydraten macro's zoals bij bodybuilding, maar gewoon zodat je weet of je er elke dag ruim over zit of ruim onder. En zo kun je het vrij makkelijk uitrekenen of je teveel of te weinig eet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is overigens maar goed dat Endo geen andere statistieken telt..flessen wijn, toastjes met brie, broodjes donner en dat soort statistieken
Als aanvulling op mijn vorige post..ik heb mijn eetpatroon niet aangepast, ben alleen gaan hardlopen erbij.![]()
Pff al die statistieken.
Ik wilde gewoon 32 kg kwijt. Loop nu een week of 6, ben meer gedoseerd gaan eten, minder vet, minder alcohol en nu 3 kilo kwijt. Dus nog 29 te gaan.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De meeste dietisten vertellen gewoon wat ze hebben geleerd op het hbo en geven je wat richtlijnen en zetten je aan het sporten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:13 schreef Yuki het volgende:
Je kunt veel beter je eigen research doen en je eigen dietist worden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed bezig kluizenaaren het moet vooral leuk zijn..die kilo's gaan er vanzelf af als je blijft sporten.
![]()
Ik moet de eerste dietist nog ontmoeten die er zelf gezond uitziet..het lijkt wel import uit een hongerland zoals ze er zelf uitzien...vel over been..degenen die ik heb ontmoet dan he.![]()
Onze weegschaal is kut![]()
Afhankelijk van waar in huis ik hem neerzet weeg ik tussen de 90.9 en 95 kg.. met uitschieters naar 98
En als ik hem op dezelfde plek laat staan schommelt het ook als n malle..
Gelukkig kan ik aan mn lichaam en mn kleding zien dat t de goede kant op gaat![]()
Maar damn wat is dat irritant.. s avonds 91 wegen en de volgende ochtend weer 97..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Trouwens een vraagje aan de ervaren CPC lopers,
Hebben jullie extra zandloop trainingen gedaan als voorbereiding ?
Ik zelf heb geen strand in de buurt en vraag me af of het niet handig is om toch een paar keer op een strand te oefenen voor de CPC.
Als ik op de route kijk is het laatste stuk een lang stuk strand het zou lullig zijn als ik me daar helemaal stuk op loop een de finish niet haal..[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
CPC gaat niet over het strand...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Trouwens een vraagje aan de ervaren CPC lopers,
Hebben jullie extra zandloop trainingen gedaan als voorbereiding ?
Ik zelf heb geen strand in de buurt en vraag me af of het niet handig is om toch een paar keer op een strand te oefenen voor de CPC.
Als ik op de route kijk is het laatste stuk een lang stuk strand het zou lullig zijn als ik me daar helemaal stuk op loop een de finish niet haal..F means you're fucked![]()
Wat voor alchol dronk/drink je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pff al die statistieken.
Ik wilde gewoon 32 kg kwijt. Loop nu een week of 6, ben meer gedoseerd gaan eten, minder vet, minder alcohol en nu 3 kilo kwijt. Dus nog 29 te gaan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:ik ben in de war welke ging er dan wel over het strand in den haag Scheveningen ?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Geen idee, misschien de strandmarathonquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]ik ben in de war welke ging er dan wel over het strand in den haag Scheveningen ?
Gevonden! Laan van Meerdervoort Loopquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen idee, misschien de strandmarathon![]()
http://www.lvml.nl/index.php?lang=11&page=301[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, da's nogal een ander evenement dan de CPC en gaat nog steeds niet over het strand van Scheveningenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gevonden! Laan van Meerdervoort Loop![]()
[ afbeelding ]
http://www.lvml.nl/index.php?lang=11&page=301
Alles waar alcohol in zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat voor alchol dronk/drink je?
Doordeweeks dronk ik al niet meer, maar de flessen wijn en bier in het weekend zijn nu ook weg.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Inderdaad. Het moet leuk blijven. Het is niet leuk als je steeds denkt "ik mag dit en dat niet meer en ik moet zus en zo." dat werkt demotiverend. Af en toe smokkelen mag best, als je het doel maar voor ogen houdt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:50 schreef LoganMCV het volgende:
Goed bezig kluizenaaren het moet vooral leuk zijn..die kilo's gaan er vanzelf af als je blijft sporten.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik hou het gewoon met 1 flesje biet per week. Werkt prima.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
![]()
![]()
U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
04-11-2012: Parnassia Laan van Meerdervoort Loop, Den Haag (Kijkduin)
N.I.M.B.Y.
Onderdeel: 5 kilometer, Categorie: Mannen recreanten
O oh nu moet ik dus serieus gaan trainen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Goede stok achter de deurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
N.I.M.B.Y.
O oh nu moet ik dus serieus gaan trainen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
N.I.M.B.Y.
O oh nu moet ik dus serieus gaan trainen
En je hoeft minder lang over het strand dan in het plaatje dan je postte
Hoi,
Kan iemand me onder GotC plakken in de OP?
4 november 2012 - Laan van Meedervoortloop
• GotC - 10 km
• N.I.M.B.Y. - 5 KM
[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 30-08-2012 10:36:26 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja trainen N.I.M.B.Y. of anders !quote:![]()
Zie correctie met 5km plaatjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:23 schreef YUR het volgende:
[..]
En je hoeft minder lang over het strand dan in het plaatje dan je postte
Stevige target. Je bent in ieder geval goed bezig!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pff al die statistieken.
Ik wilde gewoon 32 kg kwijt. Loop nu een week of 6, ben meer gedoseerd gaan eten, minder vet, minder alcohol en nu 3 kilo kwijt. Dus nog 29 te gaan.![]()
![]()
Duidelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zie correctie met 5km plaatje
Ik twijfel nog of ik mee gaan doen....Maar het is wel geinig dat die loop gewoon dwars door mijn trainingsgebied gaat en zelfs over de baan van de club waar we bij lopen
shiiiit, nog maar 2 weken tot b2b
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Dat red jij makkelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:32 schreef Jumparound het volgende:
shiiiit, nog maar 2 weken tot b2b
Ik zeg doen! makkelijk toch een thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Duidelijk
Ik twijfel nog of ik mee gaan doen....Maar het is wel geinig dat die loop gewoon dwars door mijn trainingsgebied gaat en zelfs over de baan van de club waar we bij lopen[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, maar het is voor mij nogal een drukke periode met wedstrijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik zeg doen! makkelijk toch een thuiswedstrijd.
Juist. Ja ik drink ook nog redelijk wat bier hoor, maar als vervanger zou je dan rode wijn, whiskey, vodka, tequilla gaan drinken. Daar zitten nagenoeg geen kcals in. Beter is natuurlijk om bijna niks of 2 glazen rode wijn te drinken. Maarja. Dat lukt mij ook nog niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Alles waar alcohol in zit.
Doordeweeks dronk ik al niet meer, maar de flessen wijn en bier in het weekend zijn nu ook weg.
Verder goed bezig!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
daar ben ik ook niet bang voor, maar ik moet nodig weer wat km's makenquote:
Ook is de tijd voorbij gevlogen!
en ik kom er net achter dat mn startnummer jumparound zegt
Ecosia
Tja te veel is ook niet aan te raden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar het is voor mij nogal een drukke periode met wedstrijden[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het is een stevige target inderdaad maar ik heb wel de geestelijke kracht om dit te kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist. Ja ik drink ook nog redelijk wat bier hoor, maar als vervanger zou je dan rode wijn, whiskey, vodka, tequilla gaan drinken. Daar zitten nagenoeg geen kcals in. Beter is natuurlijk om bijna niks of 2 glazen rode wijn te drinken. Maarja. Dat lukt mij ook nog niet.
Verder goed bezig!
Ben al 20 jaar een probleemloze stevige drinker maar het zet gewoon ontzettend aan, met name dat bier inderdaad. Ik ken geen mate, als een fles wijn open gaat dan gaat hij leeg, geen moeite mee.
Vrienden doen nog wel eens ' een plezier ' door een fles whiskey te geven, die is ook in 2 of 3 avonden leeg. Moeilijkste is om nu ' nee ' te zeggen op verjaardagen of terrasjes, mensen kennen je niet anders dan goede drinker ' ah joh dat kan best, morgen dan weer streng wezen. ' En als je eenmaal gedronken hebt is de drempel ook lager om dan savonds nog even te snacken, shoarma halen ofzo.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Is het trouwens gebruikelijk om zelf veiligheidsspelden mee te nemen voor je nummer?
Of is dat allemaal al geregeld door de organisator ?![]()
NewBee vraag
Ik heb ze er tot nu toe altijd bij gekregen...maar om niets aan het toeval over te laten, neem ik er zelf ook een paar mee. Is de moeite niet hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk om zelf veiligheidsspelden mee te nemen voor je nummer?
Of is dat allemaal al geregeld door de organisator ?![]()
NewBee vraag
Weet iemand nog een goede armband waar je je Iphone 4 in kan schuiven zodat ie ook niet nat kan worden.![]()
Gewoon ff bij de runnersworld of zo een sportzaak halen , kost een tientje of 2/3quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Weet iemand nog een goede armband waar je je Iphone 4 in kan schuiven zodat ie ook niet nat kan worden.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Ja beter 4 teveel als te weinigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ze er tot nu toe altijd bij gekregen...maar om niets aan het toeval over te laten, neem ik er zelf ook een paar mee. Is de moeite niet he
En voor minder dan een tientje kun je eentje bestellen op DealExtremequote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon ff bij de runnersworld of zo een sportzaak halen , kost een tientje of 2/3
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nog een stomme vraag over zo'n nummer opspelden..Zie je die gaatjes daarvan in je shirt? Ik wil namelijk geen gaatjes in m'n mooie shirtje
![]()
![]()
![]()
Dit bedoel ik. Ik ga verdomme geen drie tientjes betalen voor een kut armband.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
En voor minder dan een tientje kun je eentje bestellen op DealExtreme![]()
![]()
zie je niets vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Nog een stomme vraag over zo'n nummer opspelden..Zie je die gaatjes daarvan in je shirt? Ik wil namelijk geen gaatjes in m'n mooie shirtje
![]()
Die gaten voor je romp. armen en hoofd vallen een stuk meer op
Ecosia
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zie je niets van
Die gaten voor je romp. armen en hoofd vallen een stuk meer op
Oke![]()
![]()
Ik had ook zo een band van dealextreme , 2 dagen meegelopen en toen snel naar de runnersworld voor 1 die wel lekker zitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Ik ga verdomme geen drie tientjes betalen voor een kut armband.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Ken dat niet goedkoper? Drie tientjes vind ik echt te gortig voor een simpele armband.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had ook zo een band van dealextreme , 2 dagen meegelopen en toen snel naar de runnersworld voor 1 die wel lekker zit![]()
![]()
Moet wel zeggen dat die van mij inderdaad kut zit, maar dat is omdat mijn arm niet 'dik' genoeg is voor zo'n bandquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had ook zo een band van dealextreme , 2 dagen meegelopen en toen snel naar de runnersworld voor 1 die wel lekker zit
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Daarom, doe m gewoon in je broekzak... doe ik ook al maanden, niks geen problemen mee...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Ik ga verdomme geen drie tientjes betalen voor een kut armband.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Werkt dat GPS gebeuren dan wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom, doe m gewoon in je broekzak... doe ik ook al maanden, niks geen problemen mee...![]()
Ik weet wel een smartphone die er helemaal geen last van heeft als ie nat wordtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Weet iemand nog een goede armband waar je je Iphone 4 in kan schuiven zodat ie ook niet nat kan worden.![]()
![]()
Geen idee A. Voor iets wat je 2/3 keer per week gebruikt , in weer en wind , vind ik 3 tientjes niet teveel. En het beschermt je iphone tegen vocht etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ken dat niet goedkoper? Drie tientjes vind ik echt te gortig voor een simpele armband.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Het enige is dat je dan met je arm (aan de kant van je telefoon) omhoog moet lopen anders krijg je geen of slecht signaal..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Werkt dat GPS gebeuren dan wel?
Maar dat is n kleinigheidje..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik zal er eens over na gaan denken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee A. Voor iets wat je 2/3 keer per week gebruikt , in weer en wind , vind ik 3 tientjes niet teveel. En het beschermt je iphone tegen vocht etc.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Het enige is dat je dan met je arm (aan de kant van je telefoon) omhoog moet lopen anders krijg je geen of slecht signaal..
Maar dat is n kleinigheidje..![]()
![]()
Bij m'n iphone welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Werkt dat GPS gebeuren dan wel?![]()
![]()
Mijne ookquote:A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Het is duurder als je een nieuwe telefoon moet kopen omdat ie nat is geworden vrees ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal er eens over na gaan denken.![]()
![]()
Toen ik nog met runkeeper op m'n Iphone liep, deed de gps het prima, ook als ik 'm in het zakje van m'n vest had. Das trouwens dunner dan het plastic van zo'n armband, en ook dat werkt goed.![]()
Ik heb m'n telefoon in m'n broekzak in een beschermhoes van 8 lagen suede. Gaat gewoon goed hoor.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, heb totaal geen last van GPS fuck-upsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Werkt dat GPS gebeuren dan wel?![]()
Alleen mijn snelheid word niet goed weergegeven, maar volgens mij ligt dat aan mijn telefoon, omdat ik dat probleem pas heb na de laatste update van Endomondo...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zometeen maar eens een rondje lopen.
Ik heb besloten om voortaan 3 keer per week op vaste dagen te lopen in plaats van "laat ik maar eens een rondje lopen, het is alweer te lang geleden".
di - 5km
do - 5km
za - 10kmDe telefoon begint dan te stuiteren, geen fijn gevoel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom, doe m gewoon in je broekzak... doe ik ook al maanden, niks geen problemen mee...![]()
![]()
ik loop met soms met iPhone en soms met een HTC android die allebei in dezelfde armband passen. Ik heb eigenlijk nooit meer GPS fuck-ups.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Werkt dat GPS gebeuren dan wel?
Als het regent (en ik ga lopen) dan doe ik een boterhamzakje om de telefoon
.
heitieh![]()
Vind mijn iphone te zwaar om mee rond te lopen. Na een paar km begin ik me dan toch te ergeren aan het gestuiter in mijn zak. Een iphone om mijn arm lijkt me toch ook verre van fijn.
Iemand ervaring met het horloge van Nike?it's better to burn out than to fade away...![]()
Mooie verdeling zo in de de weekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Zometeen maar eens een rondje lopen.
Ik heb besloten om voortaan 3 keer per week op vaste dagen te lopen in plaats van "laat ik maar eens een rondje lopen, het is alweer te lang geleden".
di - 5km
do - 5km
za - 10km
[..]
De telefoon begint dan te stuiteren, geen fijn gevoel.![]()
Ik heb van dat gestuiter echt geen last, maar dat is persoonlijk natuurlijk...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Done, veranderingen voor de OP graag even via DM, anders is er kans dat de TS er overheen leest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Kan iemand me onder GotC plakken in de OP?
4 november 2012 - Laan van Meedervoortloop
• GotC - 10 km
• N.I.M.B.Y. - 5 KM
![]()
Droom verder. In 100ml whiskey zit al snel 277kcal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist. Ja ik drink ook nog redelijk wat bier hoor, maar als vervanger zou je dan rode wijn, whiskey, vodka, tequilla gaan drinken. Daar zitten nagenoeg geen kcals in. Beter is natuurlijk om bijna niks of 2 glazen rode wijn te drinken. Maarja. Dat lukt mij ook nog niet.
Verder goed bezig!![]()
Maar 100 ml whiskey is al een flinke portie, terwijl een flesje bier bier ook veel kcal bevat en veel mensen er daar op een avond een hoop van naar binnen werkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Droom verder. In 100ml whiskey zit al snel 277kcal.![]()
Je drinkt niet even zomaar 100ml whisky. Althans, ik niet. Da's veel te veel.
Net even de challenge bijgewerkt en ik ben over de 300km heen dit jaarNog maar 200 te gaan. Eens zien of dat vandaag voortgezet wordt. Was zó moe en ben ook pas net wakker geworden
dus even zien of we nog een dagje rust pakken of dat ik vandaag nog kan voordat ik Mr.Mo van 't vliegveld moet ophalen.
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: