abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116172260
Hardlopen voor beginners #286 - Werkpaarden en/of paardenkraen/LIF.jpg[/img]
Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 30-08-2012 12:26:34 ]
pi_116172291
Op mobiel een nieuw topic openen :')
pi_116172339
TT "Met hijgende vrouwen" :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_116172352
Goed gelukt toch?

Even aan GotC: gewoon lekker je advies blijven posten. Niemand is verplicht om er wel of niet iets mee te doen. Ik vind dit soort dingen wel altijd interessant en moet zeggen dat ik heel veel geleerd heb en goede tips gehad heb van dit forum. Ook al ben ik voornamelijk een meelezer.
pi_116172399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed gelukt toch?

Even aan GotC: gewoon lekker je advies blijven posten. Niemand is verplicht om er wel of niet iets mee te doen. Ik vind dit soort dingen wel altijd interessant en moet zeggen dat ik heel veel geleerd heb en goede tips gehad heb van dit forum. Ook al ben ik voornamelijk een meelezer.
GotC geeft vaak goed advies, net als anderen inderdaad ;). Ik kan helaas niet veel typen anders had ik dat wel gedaan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:07:47 #6
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116172451
Nog even mezelf herhalen.

Jilian ok. Maar doe geen situps (Google planks en side-planks). En afvallen.. Geen diėtist! lees om het gezeur heen in het fitness en bodybuild topic. Simpel omschreven is het je onderhoud uitrekenen en daar een paar honderd kcal onder zitten. Op trainingsdagen gewoon precies op onderhoud (die kcal loop je er af)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_116172455
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

GotC geeft vaak goed advies, net als anderen inderdaad ;). Ik kan helaas niet veel typen anders had ik dat wel gedaan.
Nee, da's duidelijk, jij bent meer van het scrollen!
pi_116172475
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef CantFazeMe het volgende:
TT "Met hijgende vrouwen" :+
die tevens nat zijn en maar door blijven gaan.
pi_116172487
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee, da's duidelijk, jij bent meer van het scrollen!
:D.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_116172567
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Lukt het allemaal verder?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:10:05 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116172578
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Daywalk3r het volgende:

Jilian ok. Maar doe geen situps (Google planks en side-planks). En afvallen.. Geen diėtist! lees om het gezeur heen in het fitness en bodybuild topic. Simpel omschreven is het je onderhoud uitrekenen en daar een paar honderd kcal onder zitten. Op trainingsdagen gewoon precies op onderhoud (die kcal loop je er af)
Maar hoe reken je je onderhoud uit? Ik heb werkelijk geen idee wat ik op een dag verbruik..
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:10:23 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116172592
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Volgens mij komt ie wat te kort :P
pi_116172617
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Volgens mij komt ie wat te kort :P
Of hij heeft juist over!
pi_116172623
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Zweten jullie niet dan? :+
pi_116172660
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:11 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Zweten jullie niet dan? :+
Als een jonge pony!
pi_116172689
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

kap nah
pi_116172719
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:12 schreef zipper4u het volgende:

[..]

droom van elke vent :P
kap nah
pi_116172898
proest weltrusten iedereen!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_116172924
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als een jonge pony!
Heb wel zin in wat biks eigenlijk :7
pi_116173001
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef winterstorm666 het volgende:
proest weltrusten iedereen!
trusten duivelstuig :z
pi_116173008
Nee joh, sportpaarden eten sportpaardenbrok!

Waarom gaat het hier steeds over paarden? Jaja, ik weet het mijn schuld....
pi_116173146
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Daywalk3r het volgende:

Onderbouw je shizzle eens?

Ik wil GotC achtige teksten met plaatjes, bronvermelding, en een mening waar passie en oprechte empatie uit knalt.
pi_116173250
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee joh, sportpaarden eten sportpaardenbrok!

Waarom gaat het hier steeds over paarden? Jaja, ik weet het mijn schuld....
We hebben hier een boel pk's met z'n allen.
pi_116173299
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

We hebben hier een boel pk's met z'n allen.
Ja hier op de oprit 181!
pi_116173370
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja hier op de oprit 181!
Dat mag ook wel met al die paardenkarren!
pi_116176044
heb me handen al vol aan me cavia...
kap nah
  donderdag 30 augustus 2012 @ 06:13:33 #27
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116176772
Sorry, maar een topic vol relatieve leken verkiezen boven een diėtist die een 4 jarige HBO opleiding heeft gedaan? Als je verantwoord af wil vallen, zou ik dat dus juist niet doen.

In dat bodybuildtopic zitten vast mensen die wel iets weten, maar vaak is het toch een klok - klepel verhaal.
En allemaal gedoe met onderhoud uitrekenen en weet ik wat voor dingen meer... Daar heb je toch helemaal geen zin in? Laten we alsjeblieft nog een beetje genieten van wat we eten, gewoon omdat het kwalitatief goed voedsel is. Kcal's tellen etc, daar word je echt diep en diep ongelukkig van... Geloof mij maar.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_116176800
Kcal's tellen is zoeken in de marges, gewoon opletten wat je eet. Eet mager, kleinere porties, gedoseerd en drink veel koud water, kopje groene thee voor de vochtafdrijving.
Dat is prima te doen zonder rekenmachine.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Moderator donderdag 30 augustus 2012 @ 07:29:08 #29
155227 crew  Guppy
dus
pi_116177076
Ooh kijk nou O+ Was ik nou ook maar weer op Koh Samui!! Ik wil ook!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 30 augustus 2012 @ 07:40:45 #30
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_116177141
Ik heb gelukkig nooit hoeven nadenken over het op gewicht blijven, maar mijn vrouw moet dat wel en daardoor hebben wij qua eetpatroon het zo ontwikkeld dat we ons zelf bijvoorbeeld hebben aangeleerd om fruit als tussendoortje te nemen, in plaats van koek en snoep. En qua maaltijden houdt mijn vrouw van veel salades, dus maakt ze dat ook wel vaak. Wij eten ook niet elke dag vlees bijvoorbeeld, maar een peer keer per week.

Gister weer eens een tempoloopje gedaan. Wilde eens zien hoe het was om in de zon en met vrij veel warmte 5 km op mijn 10 km tempo te lopen. Het viel me alles mee, ik voel aan mijn spieren wel dat ik wat gedaan heb.

Distance 5.39 km
Duration 22m:02s
Avg Speed 4:05 min/km
Calories 313 kcal
Heart Rate 151 / 161

http://www.endomondo.com/workouts/86731345
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')