SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Sexy op 30-08-2012 12:26:34 ]![]()
Goed gelukt toch?
Even aan GotC: gewoon lekker je advies blijven posten. Niemand is verplicht om er wel of niet iets mee te doen. Ik vind dit soort dingen wel altijd interessant en moet zeggen dat ik heel veel geleerd heb en goede tips gehad heb van dit forum. Ook al ben ik voornamelijk een meelezer.![]()
GotC geeft vaak goed advies, net als anderen inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed gelukt toch?
Even aan GotC: gewoon lekker je advies blijven posten. Niemand is verplicht om er wel of niet iets mee te doen. Ik vind dit soort dingen wel altijd interessant en moet zeggen dat ik heel veel geleerd heb en goede tips gehad heb van dit forum. Ook al ben ik voornamelijk een meelezer.. Ik kan helaas niet veel typen anders had ik dat wel gedaan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Nog even mezelf herhalen.
Jilian ok. Maar doe geen situps (Google planks en side-planks). En afvallen.. Geen diëtist! lees om het gezeur heen in het fitness en bodybuild topic. Simpel omschreven is het je onderhoud uitrekenen en daar een paar honderd kcal onder zitten. Op trainingsdagen gewoon precies op onderhoud (die kcal loop je er af)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, da's duidelijk, jij bent meer van het scrollen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
GotC geeft vaak goed advies, net als anderen inderdaad. Ik kan helaas niet veel typen anders had ik dat wel gedaan.
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, da's duidelijk, jij bent meer van het scrollen!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Lukt het allemaal verder?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
die tevens nat zijn en maar door blijven gaan.![]()
Maar hoe reken je je onderhoud uit? Ik heb werkelijk geen idee wat ik op een dag verbruik..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Jilian ok. Maar doe geen situps (Google planks en side-planks). En afvallen.. Geen diëtist! lees om het gezeur heen in het fitness en bodybuild topic. Simpel omschreven is het je onderhoud uitrekenen en daar een paar honderd kcal onder zitten. Op trainingsdagen gewoon precies op onderhoud (die kcal loop je er af)![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
die tevens nat zijn en maar door blijven gaan.kap nah![]()
Nee joh, sportpaarden eten sportpaardenbrok!
Waarom gaat het hier steeds over paarden? Jaja, ik weet het mijn schuld....![]()
Onderbouw je shizzle eens?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Jilian ok. Maar doe geen situps (Google planks en side-planks). En afvallen.. Geen diëtist! lees om het gezeur heen in het fitness en bodybuild topic. Simpel omschreven is het je onderhoud uitrekenen en daar een paar honderd kcal onder zitten. Op trainingsdagen gewoon precies op onderhoud (die kcal loop je er af)
Ik wil GotC achtige teksten met plaatjes, bronvermelding, en een mening waar passie en oprechte empatie uit knalt.![]()
We hebben hier een boel pk's met z'n allen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee joh, sportpaarden eten sportpaardenbrok!
Waarom gaat het hier steeds over paarden? Jaja, ik weet het mijn schuld....![]()
Ja hier op de oprit 181!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hebben hier een boel pk's met z'n allen.![]()
Sorry, maar een topic vol relatieve leken verkiezen boven een diëtist die een 4 jarige HBO opleiding heeft gedaan? Als je verantwoord af wil vallen, zou ik dat dus juist niet doen.
In dat bodybuildtopic zitten vast mensen die wel iets weten, maar vaak is het toch een klok - klepel verhaal.
En allemaal gedoe met onderhoud uitrekenen en weet ik wat voor dingen meer... Daar heb je toch helemaal geen zin in? Laten we alsjeblieft nog een beetje genieten van wat we eten, gewoon omdat het kwalitatief goed voedsel is. Kcal's tellen etc, daar word je echt diep en diep ongelukkig van... Geloof mij maar.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kcal's tellen is zoeken in de marges, gewoon opletten wat je eet. Eet mager, kleinere porties, gedoseerd en drink veel koud water, kopje groene thee voor de vochtafdrijving.
Dat is prima te doen zonder rekenmachine.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ooh kijk nouWas ik nou ook maar weer op Koh Samui!! Ik wil ook!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb gelukkig nooit hoeven nadenken over het op gewicht blijven, maar mijn vrouw moet dat wel en daardoor hebben wij qua eetpatroon het zo ontwikkeld dat we ons zelf bijvoorbeeld hebben aangeleerd om fruit als tussendoortje te nemen, in plaats van koek en snoep. En qua maaltijden houdt mijn vrouw van veel salades, dus maakt ze dat ook wel vaak. Wij eten ook niet elke dag vlees bijvoorbeeld, maar een peer keer per week.
Gister weer eens een tempoloopje gedaan. Wilde eens zien hoe het was om in de zon en met vrij veel warmte 5 km op mijn 10 km tempo te lopen. Het viel me alles mee, ik voel aan mijn spieren wel dat ik wat gedaan heb.
Distance 5.39 km
Duration 22m:02s
Avg Speed 4:05 min/km
Calories 313 kcal
Heart Rate 151 / 161
http://www.endomondo.com/workouts/86731345<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor sommige mensen is dat niet voldoende en erg moeilijk om de boel dan te beheersen. En soms helpt het als je je bewust bent wat je eigenlijk naar binnen werkt en hoeveel je daarvan daadwerkelijk nodig hebt. Een ander heeft dat helemaal niet nodig en kan dat 'van nature' zeg maar..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:13 schreef Yuki het volgende:
Sorry, maar een topic vol relatieve leken verkiezen boven een diëtist die een 4 jarige HBO opleiding heeft gedaan? Als je verantwoord af wil vallen, zou ik dat dus juist niet doen.
In dat bodybuildtopic zitten vast mensen die wel iets weten, maar vaak is het toch een klok - klepel verhaal.
En allemaal gedoe met onderhoud uitrekenen en weet ik wat voor dingen meer... Daar heb je toch helemaal geen zin in? Laten we alsjeblieft nog een beetje genieten van wat we eten, gewoon omdat het kwalitatief goed voedsel is. Kcal's tellen etc, daar word je echt diep en diep ongelukkig van... Geloof mij maar.
Maar waar iedereen die wil afvallen iig mee kan beginnen: alleen maar verse en onbewerkte producten eten, pakjes en zakjes laten staan! Echt, dat scheelt zó veel overbodige suikers, zout en andere troep!Beste tip die ik iemand kan geven die zijn/haar eetpatroon wil veranderen
(weten jullie vast al lang, maar je staat er van te kijken hoe weinig benul mensen daar van hebben..)
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:14 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb een tijdje calorieën geteld. Daarna weet je waar je mis zit en is het niet zo nodig meer.same here. Al moet ik nog steeds oppassen dat ik niet óf te weinig óf juist te veel ga eten. Zelfs als je gezonde dingen eet: te veel maakt nog steeds dik, te weinig werkt snaaien in de hand. Althans, zo werkt het bij mij ben ik na 32 jaar achter
![]()
![]()
En vooral heel veel kennis opdoen. Niet alleen het aantal kcal zijn belangrijk maar ook de voedingswaarden ( koolhydraten, suikers, verzadigde en onverzadigde vetten)![]()
![]()
Gisteren meegedaan met Rock & run, best leuk om eens te doen. Zoek de gele schoenen om mij te vinden
Meer foto's hier
https://www.facebook.com/(...)5235920164070&type=1
[ Bericht 8% gewijzigd door LoganMCV op 30-08-2012 09:29:56 ]![]()
Zie de rest van de foto's.. verzamelen bij Panama, dat is een club in Amsterdam, waar een Dj draait en wat mascotte achtige dingen ronddansen en gek doen, warming up met DJ en een opgepompte instructrice (volgens mij veel te high-impact..ik verwacht meer blessures van de warming up dan van het lopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
wat was er trouwens 'rock' aan de 'run'??) , veel gek uitgedoste mensen en na afloop een gratis biertje en nog een feestje in Panama voor wie daar zin in heeft.
Een beetje het "verhippen" van hardlopen proberen ze.![]()
Omdat ik toch mijn hartslagsensor al om had heb ik tijdens het heen en terug fietsen ook eens endo aangezet..
Het heen en weer fietsen koste meer calorieën dan de 6 km loopbest verrassend dat een half uurtje normaal fietsen meer doet dan een half uurtje hardlopen (volgens endo dan)
![]()
http://www.1percentedge.com/ifcalc/ geen dank.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar hoe reken je je onderhoud uit? Ik heb werkelijk geen idee wat ik op een dag verbruik..
@Yuki, je onderhoud uitrekenen is wel degelijk van belang. Naast sporten, slapen is eten een belangrijke pijler van trouble free hardlopen (sporten). Dat jij het niet wilt doen is wat anders, maar het is zeker nuttig om een keertje te tellen zodat je een indicatie hebt wat/hoeveel je moet eten op een dag. Ik heb gezegd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Terugkomende op die discussie mbt workouts..
Tov Jillian is er met dit natuurlijk ook weinig mis.
en relatief gezien zijn situps best een aanslag op je rug/nek, maar ik zie er niet zoveel problemen in..
Mbt afvallen, ik ben gestopt met snacken, geminderd met eten en meer sporten, dat was alles wat nodig was om af te vallen (beter nog: in vorm te komen) maar ik heb echt geen zin om calorieën te tellen, en al die (wat voor mij voelt als) onzin.
Ik wil gewoon eten waar ik zin in heb.. als ik daar zin in heb.
Natuurlijk let ik er wel op.. maar wil ook een beetje vrijheid.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Dankjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.1percentedge.com/ifcalc/ geen dank.
@Yuki, je onderhoud uitrekenen is wel degelijk van belang. Naast sporten, slapen is eten een belangrijke pijler van trouble free hardlopen (sporten). Dat jij het niet wilt doen is wat anders, maar het is zeker nuttig om een keertje te tellen zodat je een indicatie hebt wat/hoeveel je moet eten op een dag. Ik heb gezegd.Ik heb overgewicht.. maar qua eten zit ik wel aardig ok..het komt/kwam voornamelijk door bier en weinig bewegen.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Endo geeft mij 238 voor het heenfietsen en 292 voor het terugfietsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:07 schreef electronique het volgende:
Dat klopt toch niet. Uit mijn hoofd is fietsen per uur ong. 400 en hardlopen 600
Voor het hardlopen 486
totaal is het wel een uurtje fietsen, dus een uurtje fietsen is meer dan een half uurtje hardlopen..daar ging ik even de fout in![]()
![]()
Doe gewoon waar je lekker zin in hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:13 schreef Yuki het volgende:
En allemaal gedoe met onderhoud uitrekenen en weet ik wat voor dingen meer... Daar heb je toch helemaal geen zin in? Laten we alsjeblieft nog een beetje genieten van wat we eten, gewoon omdat het kwalitatief goed voedsel is. Kcal's tellen etc, daar word je echt diep en diep ongelukkig van... Geloof mij maar.
Verplicht uithongeren doen wij niet.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hee, da's cool!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:50 schreef LoganMCV het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren meegedaan met Rock & run, best leuk om eens te doen. Zoek de gele schoenen om mij te vinden
Meer foto's hier
https://www.facebook.com/(...)5235920164070&type=1
In Amsterdam doen ze allemaal leuke dingen op hardloopgebied....Ik ga hier in Den Haag ook maar eens met wat mensen praten geloof ik
F means you're fucked![]()
Ik tel niet echt calorieen want ik weet op zich echt wel wat ik wel of niet moet eten. Ben wel veer minder gaan snacken/snaaien 's avonds. Ben nu 20 dagen bezig met Jillian erbij en daarmee 2 kilo afgevallen en 2cm rond de buik en 2 cm rond de taille!![]()
Vandaag begin ik aan level 3, ben benieuwd!
Heb de volgende dvd van Jillian al klaar liggen voor hierna, ripped in 30!![]()
Oh ja en morgen weer hardlopen!![]()
![]()
Het wordt hier door Run2Day en Fit for Free georganiseerd..geen idee of die ook in den Haag zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Hee, da's cool!
In Amsterdam doen ze allemaal leuke dingen op hardloopgebied....Ik ga hier in Den Haag ook maar eens met wat mensen praten geloof ik![]()
![]()
Moggé,
Vandaag is het de bedoeling dat ik les 7 van Evy ga doen.
Maar eerst koffie voor de calorieëntellers met melk en suiker![]()
Over eten en je ideale gewicht.
Ik eet af en toe slecht en het slechte zit vooral in snacken van chips en chocolade.
Wat ik probeer als ik in een gezonde bui ben is de snacks te vervangen door wortelen tomaatjes en zo puur mogelijke chocolade ipv melkchocolade waar de helft suiker in zit..
Verder ben ik een stress eter dus veel stress veel slecht eten![]()
Soms denk ik dat als ik ga roken dat ik snel afval omdat rokers een paar extra peuken pakken bij stress en daar kom je niet van aan..![]()
Maar ja roken is ook niet bepaald gezond zeg maar
[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 30-08-2012 09:48:26 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: