quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En Arjen hield ze volgens mij ook.
Dat kan best eigenlijk, niet op geletquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En Arjen hield ze volgens mij ook.
Ja dat heb ik ook altijd, gelijk Venus voor de afleidingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:54 schreef ejiraM het volgende:
Nu heb ik de heeeele avond ABBA liedjes in mijn hoofd![]()
Ook al zit ik nu heel zielig in mijn eentje voor de tv ABBA liedjes te zingen![]()
Maar dit is wel een betere vraag dan de koosnaampjes, deze is tenminste te controleren..
Ja, twee of drie jaar ofzo. Veel beterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef ejiraM het volgende:
Okee, ze moeten ook écht écht iets aan die jaartalen veranderen![]()
Zei iemand hier niet dat ze in België maar drie jaartallen mochten noemen? Zou een stuk beter zijn
Hier had ik anders maar 1 gewetenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef BoerBert het volgende:
En dan Anne-Marie weer zo'n easy fragment
Ik ook op Arjenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:00 schreef ejiraM het volgende:
Anne-Marie![]()
Nu ben ik voor ArjenEn dan wordt het morgen verdomd lastig, want dan vind ik ze de drie leukste kandidaten
Jaquote:
juist wel hij wist heus wel dat billen een oplossing zou zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef zoem het volgende:
Kluun weet best veel, maar speelt niet tactisch genoeg.
Dat, de Belgische anekdotes van Philippe Geubels zijn zoveel leuker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef lopatpolat het volgende:
En die van Rossem, wat een negatieve ingestudeerde antwoorden zeg.. sjemig.. lekker belangrijk die suffe anekdotes van hem.
juist is rossen geniaal check wat van zijn lezingenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef lopatpolat het volgende:
Wat een ongelooflijk dom programma...
Slimheid is volgens mij ook iets anders als kennis...
maar goed.. domme vragen.. zelfs ik wist het gros.
En die van Rossem, wat een negatieve ingestudeerde antwoorden zeg.. sjemig.. lekker belangrijk die suffe anekdotes van hem.
De hele Belgische versie is beter/grappigerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:22 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat, de Belgische anekdotes van Philippe Geubels zijn zoveel leuker.
Zo goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De hele Belgische versie is beter/grappiger
Met eigenlijk een compleet ongeschikte presentator![]()
En ik mis de fotoronde
Erik van Looy met zijn hysterische gelachquote:
Meneer de heupworpquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Morgen Jan Rot, wie komt er vrijdag ookalweer?
Mark Huizingaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Morgen Jan Rot, wie komt er vrijdag ookalweer?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |