ik zit al op een site met ornaments te zoeken, tijdperk lijkt me 1925-1932quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef Koepert het volgende:
[ afbeelding ]
True.. maar die Hood Ornaments waren vaak custom he.. of deze is verbogen.. hoewel t geen exact match is. Ornament lijkt meer Plymouth of Chrysler.. hoewel dit n soort leeuw met vleugels lijkt.. dus miss n toen bestaand merk wat inmiddels ter ziele is.
reservewiel....geen knipperlichten aan koplampquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef Koepert het volgende:
Dan doe ik een tegenbod met een 1930 Hudson Great 8 Roadster..
[ afbeelding ]
Voorscherm en de plaatsing van de portierscharnieren ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest denken aan een Marmon Sixteen.
Maar het beeldje, reservewiel en de kleppen in de zijkant kloppen niet.
Ik denk toch idd dat we dicht bij die hudson essexxesseses moeten gaan zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:56 schreef Koepert het volgende:
De enige 5-vents die ik tegenkom zijn Caddy's...
Maar daar klopt het driehoekjes logo op de wieldoppen weer niet van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:48 schreef Charged het volgende:
Damn,zelfs afdekplaatje van de deurklinkt klopt...je moet warm zitten..
Het is die of de de Hudson Pacemaker 8 Roadster.. denk ik..quote:
Dat is absoluut waarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef ellevehC86 het volgende:
een "raad het vooroorlogse automerk" is iig uitdagender dan een wrak raden
toch wist ik door die vents en de plaatsing van het reservewiel dat ik niet verder dan 1929-1933 hoefde te zoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was in die tijd zoveel handwerk dat er handboekjes waren om aan de wielbasis en spoorbreedte de verschillende types te herkennen.
nieuw topic maken dan maar? "raad mijn grootvader's auto?"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is absoluut waaren veel leuker..
Ik ben voorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
nieuw topic maken dan maar? "raad mijn grootvader's auto?"
Mijn grootouders hadden heel geen auto. De eerste auto 'in de familie' was een VW kever.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
nieuw topic maken dan maar? "raad mijn grootvader's auto?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was toen 13, toen waren ze nog betaalbaar.To err is human, to forgive bovine.
We kunnen het ook samenvoegen en er gewoon een breder topic van maken. zoals wrakken, oldtimers, dashboards, kleine details of zelfs kennisvragen. Variatie is altijd leuk lijkt mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef ellevehC86 het volgende:
Voor de geinteresseerde die iets meer uitdaging willen
Raedt den Historische Autokoetsch!
Zat ik eerder te aan te denken, probleem is alleen dat er bepaalde gebruikers zijn, ik noem geen namen (Koepert) die alles al weet voor de rest er uberhaupt een idee over heeft, Koepert uit dit topic wegtrekken is dan ook een win voor de restquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:04 schreef ß het volgende:
[..]
We kunnen het ook samenvoegen en er gewoon een breder topic van maken. zoals wrakken, oldtimers, dashboards, kleine details of zelfs kennisvragen. Variatie is altijd leuk lijkt mij.
Gheheh.. Mag ik hier soms nog wel komen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zat ik eerder te aan te denken, probleem is alleen dat er bepaalde gebruikers zijn, ik noem geen namen (Koepert) die alles al weet voor de rest er uberhaupt een idee over heeft, Koepert uit dit topic wegtrekken is dan ook een win voor de rest
Ik zie het probleem niet. De ene is er beter in dan de andere. Koepert weet nu ook al veel, als we het breder maken verandert daar toch niets aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zat ik eerder te aan te denken, probleem is alleen dat er bepaalde gebruikers zijn, ik noem geen namen (Koepert) die alles al weet voor de rest er uberhaupt een idee over heeft, Koepert uit dit topic wegtrekken is dan ook een win voor de rest
Ik heb niks te zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gheheh.. Mag ik hier soms nog wel komen?
Als het werkt, mij bestquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef ß het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. De ene is er beter in dan de andere. Koepert weet nu ook al veel, als we het breder maken verandert daar toch niets aan.
Jajajajaja, + die andere.quote:
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:19 schreef Koepert het volgende:
Ga je nu echt vragen om
Renault Megane Scenic??
Met een andere auto.. zou kunnen.. met deze.. mweehquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
kan een valstrik zijn, die talbot tekst....
Goed idd, best dom dat ik er overheen heb gekeken, die tekst....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik durf zelfs op een Talbot Tagora te gokken
Je moet even exotischer denken ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:32 schreef Koepert het volgende:
Toch niet een of ander Indisch/Zuid-Amerikaans/Chinees namaakapparaat he?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Koepert het volgende:
Is t dan zo'n Brilliance? eh,.. b4.. bs4.. bf4.. iets van die strekking.
En de ECU?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
misschien winterbanden. een corsa is niet echt een off-roader...
Maar mooi wagentje. Even laten drogen, blok even droogblazen, paar nieuwe stoelen erin, en hij kan weer gebruikt.
Scherpquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zal wel een chinese auto zijn? C-NCAP is zo'n Chinese testclub.
Het is geen Chery of BYDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het zal vast een Chery, BYD of iets dergelijks zijn. Maar het typenummer moet je me niet vragen.
Hear, hearquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:52 schreef the85mc het volgende:
Dit weet toch geen hond.. Het is niet de bedoeling van dit topic dat iedereen gaat googelen, dan is het meer: wie kan het beste googelen.. Heeft weinig meer met auto's te maken dan.
Of misschien een Triumphquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Koepert het volgende:
Jag Etype??
Klopt bij nader inzien niet..
Ik denk n Austin Healey..
Ik dacht dan ook aan een mij onbekende sportievere uitvoeringquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
Die datsun 280 lijkt erop maar heeft andere/ geen hoodscoop..
Klopt.. T is ook idd. Close but no cigar..tenzij mij onbekend type..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:
Ik weet het dus ook niet..
Een healey (tenminste die ik ken) heeft de koplampen verder naar voren zitten..
Dat dacht ik ook even maar die is het volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Koepert het volgende:
Lancia Flaminia Zagato Super Sport lijkt ook veel.. maar niet met zekerheid te zeggen; neus van de lancia lijkt 'stomper'
Heb je best n punt..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef the85mc het volgende:
Het zou best eens een apollo (misschien 3500) kunnen zijn.. Of de voorloper griffith 600.. Lastig man.
Koning!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
Moretti Sport Spider
Je kunt me alles wijsmaken wat betreft internet searchen.. Ik heb daar de ballen verstand van. Verder dan wikipedia en zelf kijken kom ik niet.. Maar mooi dat je em gevonden hebt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even een query gedaan op die site en alles wat ik niet kende aangeklikt.
Da's niet alleen hetzelfde type, maar ook nog dezelfde auto. Da's wel verdachtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
Moretti Sport Spider
Die voorste puntige body panel doet me ergens aan denken.. maar ik kan er even niet op komen.. Iets van een citroen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu maar even een makkelijke
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Koepert het volgende:
Door de velg wilde ik eerst zeggen Eend.. maar dat klopt niet qua formaat.. dus Golf..
:Squote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, de Aurelia B24 spider is zo'n beetje m'n all-time favourite.
Dat was ik dus aan het denken ook ja. Geen idee of er ooit een 4 deurs van gemaakt is met zo een kont. Kennelijk niet dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen Karmann Ghia. Het is een 4-deurs auto.
't zou goed kunnen - dat achterspatbord heeft een chromen embleem en plaatjes van een Panhard laat inderdaad iets soortgelijks zien. Hier bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat lijkt me een Panhard. Tamelijk bizar gevormde auto's.
Ik denk dat het een PL17 is.
Ik sluit me hier bij aan jongens...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Panhard PL17quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
de BRATquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
De bonusvraag is een Subaru pickup, denk ik.
DKW Junior ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef ß het volgende:
Ja, sorry. ik moest even weg.
[ afbeelding ]
Die auto op de foto is een tweedeurs... Tenminste, dat lijkt zo. Wat jij ziet als achterportier lijkt mij eerder een verregaande vorm van roest in combinatie met een flinke deuk.quote:
Dan zou het de coupe versie moeten zijn, en dat lijkt mij niet.. Volgens wikipedia is er nooit een 2deurs sedan gemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die auto op de foto is een tweedeurs... Tenminste, dat lijkt zo. Wat jij ziet als achterportier lijkt mij eerder een verregaande vorm van roest in combinatie met een flinke deuk.
Waarvan niet? Laat ik het anders zeggen: Je hebt een bron die zegt dat dit auto X is, en die is er niet in 2 deurs sedan, en auto X is GEEN DKW f12 Junior ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef ß het volgende:
[..]
Dan zou het de coupe versie moeten zijn, en dat lijkt mij niet.. Volgens wikipedia is er nooit een 2deurs sedan gemaakt.
Ja, die dkw is duidelijk anders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Waarvan niet? Laat ik het anders zeggen: Je hebt een bron die zegt dat dit auto X is, en die is er niet in 2 deurs sedan, en auto X is GEEN DKW f12 Junior ?
Is goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan gok ik op een Simca Aronde en ga nu werken. Lees vanavond laat wel of het goed was...
Niet genoegquote:
quote:
Die was eerder toch al eens?quote:
Week nie?quote:
BSquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:09 schreef ellevehC86 het volgende:
pagina 5
Is t dan zo'n Brilliance? eh,.. b4.. bs4.. bf4.. iets van die strekking.
quote:
x2quote:
Lekker laten staan, ik ben zelf niet zo van de moderne hatchesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zekers, maar zo heet ie niet.
oei, is deze te moelijk?
Vast niet. Het is wel een verrekt klein plaatje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zekers, maar zo heet ie niet.
oei, is deze te moelijk?
nee, ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:41 schreef tomaat52 het volgende:
Vast geen Tata Nano of iets van HMC.
ai, je zit weer in koudere oorden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toch geen Subaru Vivio? hè
Die was wat ronder in mijn herinnering.
nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een Trevis dan?
Veel meer kleine frutjes heeft Daihatsu niet meer toch.
ja, reed hier ook gewoon rond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dan laat mijn Daihatsu kennis mij in de steek.![]()
Was het ding gewoon in NL leverbaar?
dit is het ook dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toch geen Charade hè?
Ben nou gewoon random Daihatsu's aan het opnoemen.
oh, meen je dat nou?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ah wacht ff.. dat is een Australische website. En laat de Cuore nou net als Charade verkocht zijn in Australië vanaf het huidige model.
Dat model reed in zowel Nederland als Australië rond als Charade. Maar dat is niet hetzelfde autootje als je crash foto, die is duidelijk uit een kleiner segment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh, meen je dat nou?
Ik dacht dat deze hier ook reed:
[ afbeelding ]
Jij hebt het btw goed, valsspeler..quote:
Ik speel vals omdat ik weet dat Fiat gelicenseerde auto's in Turkije rijden??quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij hebt het btw goed, valsspeler..
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:40 schreef winterstorm666 het volgende:
Daihutsjoe (gezondheid) Cuore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |