Je moet even exotischer denken ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:32 schreef Koepert het volgende:
Toch niet een of ander Indisch/Zuid-Amerikaans/Chinees namaakapparaat he?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef Koepert het volgende:
Is t dan zo'n Brilliance? eh,.. b4.. bs4.. bf4.. iets van die strekking.
En de ECU?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
misschien winterbanden. een corsa is niet echt een off-roader...
Maar mooi wagentje. Even laten drogen, blok even droogblazen, paar nieuwe stoelen erin, en hij kan weer gebruikt.
Scherpquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zal wel een chinese auto zijn? C-NCAP is zo'n Chinese testclub.
Het is geen Chery of BYDquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het zal vast een Chery, BYD of iets dergelijks zijn. Maar het typenummer moet je me niet vragen.
Hear, hearquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:52 schreef the85mc het volgende:
Dit weet toch geen hond.. Het is niet de bedoeling van dit topic dat iedereen gaat googelen, dan is het meer: wie kan het beste googelen.. Heeft weinig meer met auto's te maken dan.
Of misschien een Triumphquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Koepert het volgende:
Jag Etype??
Klopt bij nader inzien niet..
Ik denk n Austin Healey..
Ik dacht dan ook aan een mij onbekende sportievere uitvoeringquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
Die datsun 280 lijkt erop maar heeft andere/ geen hoodscoop..
Klopt.. T is ook idd. Close but no cigar..tenzij mij onbekend type..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:
Ik weet het dus ook niet..
Een healey (tenminste die ik ken) heeft de koplampen verder naar voren zitten..
Dat dacht ik ook even maar die is het volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Koepert het volgende:
Lancia Flaminia Zagato Super Sport lijkt ook veel.. maar niet met zekerheid te zeggen; neus van de lancia lijkt 'stomper'
Heb je best n punt..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef the85mc het volgende:
Het zou best eens een apollo (misschien 3500) kunnen zijn.. Of de voorloper griffith 600.. Lastig man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |