Koning!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
Moretti Sport Spider
Je kunt me alles wijsmaken wat betreft internet searchen.. Ik heb daar de ballen verstand van. Verder dan wikipedia en zelf kijken kom ik niet.. Maar mooi dat je em gevonden hebt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even een query gedaan op die site en alles wat ik niet kende aangeklikt.
Da's niet alleen hetzelfde type, maar ook nog dezelfde auto. Da's wel verdachtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Gevonden:
[ afbeelding ]
Moretti Sport Spider
Die voorste puntige body panel doet me ergens aan denken.. maar ik kan er even niet op komen.. Iets van een citroen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu maar even een makkelijke
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Koepert het volgende:
Door de velg wilde ik eerst zeggen Eend.. maar dat klopt niet qua formaat.. dus Golf..
:Squote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, de Aurelia B24 spider is zo'n beetje m'n all-time favourite.
Dat was ik dus aan het denken ook ja. Geen idee of er ooit een 4 deurs van gemaakt is met zo een kont. Kennelijk niet dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen Karmann Ghia. Het is een 4-deurs auto.
't zou goed kunnen - dat achterspatbord heeft een chromen embleem en plaatjes van een Panhard laat inderdaad iets soortgelijks zien. Hier bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat lijkt me een Panhard. Tamelijk bizar gevormde auto's.
Ik denk dat het een PL17 is.
Ik sluit me hier bij aan jongens...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Panhard PL17quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
de BRATquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
De bonusvraag is een Subaru pickup, denk ik.
DKW Junior ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef ß het volgende:
Ja, sorry. ik moest even weg.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |