warmer! Merk goed, nu het type nog.quote:
ai, je zit weer in koudere oorden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toch geen Subaru Vivio? hè
Die was wat ronder in mijn herinnering.
helaas, dit is nog niet goed.quote:
nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een Trevis dan?
Veel meer kleine frutjes heeft Daihatsu niet meer toch.
ja, reed hier ook gewoon rond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dan laat mijn Daihatsu kennis mij in de steek.![]()
Was het ding gewoon in NL leverbaar?
dit is het ook dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Toch geen Charade hè?
Ben nou gewoon random Daihatsu's aan het opnoemen.
oh, meen je dat nou?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ah wacht ff.. dat is een Australische website. En laat de Cuore nou net als Charade verkocht zijn in Australië vanaf het huidige model.
Dat model reed in zowel Nederland als Australië rond als Charade. Maar dat is niet hetzelfde autootje als je crash foto, die is duidelijk uit een kleiner segment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh, meen je dat nou?
Ik dacht dat deze hier ook reed:
[ afbeelding ]
Jij hebt het btw goed, valsspeler..quote:
Ik speel vals omdat ik weet dat Fiat gelicenseerde auto's in Turkije rijden??quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij hebt het btw goed, valsspeler..
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:40 schreef winterstorm666 het volgende:
Daihutsjoe (gezondheid) Cuore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |