We kunnen het ook samenvoegen en er gewoon een breder topic van maken. zoals wrakken, oldtimers, dashboards, kleine details of zelfs kennisvragen. Variatie is altijd leuk lijkt mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:58 schreef ellevehC86 het volgende:
Voor de geinteresseerde die iets meer uitdaging willen
Raedt den Historische Autokoetsch!
Zat ik eerder te aan te denken, probleem is alleen dat er bepaalde gebruikers zijn, ik noem geen namen (Koepert) die alles al weet voor de rest er uberhaupt een idee over heeft, Koepert uit dit topic wegtrekken is dan ook een win voor de restquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:04 schreef ß het volgende:
[..]
We kunnen het ook samenvoegen en er gewoon een breder topic van maken. zoals wrakken, oldtimers, dashboards, kleine details of zelfs kennisvragen. Variatie is altijd leuk lijkt mij.
Gheheh.. Mag ik hier soms nog wel komen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zat ik eerder te aan te denken, probleem is alleen dat er bepaalde gebruikers zijn, ik noem geen namen (Koepert) die alles al weet voor de rest er uberhaupt een idee over heeft, Koepert uit dit topic wegtrekken is dan ook een win voor de rest
Ik zie het probleem niet. De ene is er beter in dan de andere. Koepert weet nu ook al veel, als we het breder maken verandert daar toch niets aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zat ik eerder te aan te denken, probleem is alleen dat er bepaalde gebruikers zijn, ik noem geen namen (Koepert) die alles al weet voor de rest er uberhaupt een idee over heeft, Koepert uit dit topic wegtrekken is dan ook een win voor de rest
Ik heb niks te zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gheheh.. Mag ik hier soms nog wel komen?
Als het werkt, mij bestquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef ß het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. De ene is er beter in dan de andere. Koepert weet nu ook al veel, als we het breder maken verandert daar toch niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |