Die auto op de foto is een tweedeurs... Tenminste, dat lijkt zo. Wat jij ziet als achterportier lijkt mij eerder een verregaande vorm van roest in combinatie met een flinke deuk.quote:
Dan zou het de coupe versie moeten zijn, en dat lijkt mij niet.. Volgens wikipedia is er nooit een 2deurs sedan gemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die auto op de foto is een tweedeurs... Tenminste, dat lijkt zo. Wat jij ziet als achterportier lijkt mij eerder een verregaande vorm van roest in combinatie met een flinke deuk.
Waarvan niet? Laat ik het anders zeggen: Je hebt een bron die zegt dat dit auto X is, en die is er niet in 2 deurs sedan, en auto X is GEEN DKW f12 Junior ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef ß het volgende:
[..]
Dan zou het de coupe versie moeten zijn, en dat lijkt mij niet.. Volgens wikipedia is er nooit een 2deurs sedan gemaakt.
Ja, die dkw is duidelijk anders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Waarvan niet? Laat ik het anders zeggen: Je hebt een bron die zegt dat dit auto X is, en die is er niet in 2 deurs sedan, en auto X is GEEN DKW f12 Junior ?
Is goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan gok ik op een Simca Aronde en ga nu werken. Lees vanavond laat wel of het goed was...
Niet genoegquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |