Het is die of de de Hudson Pacemaker 8 Roadster.. denk ik..quote:
Dat is absoluut waarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef ellevehC86 het volgende:
een "raad het vooroorlogse automerk" is iig uitdagender dan een wrak raden
toch wist ik door die vents en de plaatsing van het reservewiel dat ik niet verder dan 1929-1933 hoefde te zoekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was in die tijd zoveel handwerk dat er handboekjes waren om aan de wielbasis en spoorbreedte de verschillende types te herkennen.
nieuw topic maken dan maar? "raad mijn grootvader's auto?"quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is absoluut waaren veel leuker..
Ik ben voorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
nieuw topic maken dan maar? "raad mijn grootvader's auto?"
Mijn grootouders hadden heel geen auto. De eerste auto 'in de familie' was een VW kever.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:37 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
nieuw topic maken dan maar? "raad mijn grootvader's auto?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was toen 13, toen waren ze nog betaalbaar.To err is human, to forgive bovine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |