quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En een kleine spoiler ook.toch wel een major spoiler eigenlijk. Bleef liever nog ff gissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitmuntende smaak zeg ik zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef Norrage het volgende:
Mooi stuk
En ze gaan samen op double date Naar Sigur Ros
ik denk eigenlijk dat hij erachter komt doordat walt iets gruwelijks doet wat hij niet meer kan verbergen, bijv skyler de nek om draaien ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:58 schreef tralalala het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die niet denken dat Hank achter Walt zijn bezigheden komt?
Jaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:34 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Uitmuntende smaak zeg ik zo
Echt balen dat we na maandag weer een jaar moeten wachten op de rest.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef tech4u het volgende:
AUB geen spoilers meer. Ook niet in spoilers. tis te verleideljk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij wel hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Voelt als een jaar. Het leek me toch wel duidelijk wat ik bedoelde?
Same here, de grote van de spoiler is dan vrij relatief, maar toch, ik had het liever ook nog niet geweten en blijven gissen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
toch wel een major spoiler eigenlijk. Bleef liever nog ff gissen
Nu al?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:51 schreef Levolution het volgende:
That's it. Ik heb het gehad met Walt.
Sympathie is toch ook niet nodig om het een gaaf character te vinden? Ik heb al tijden geen enkele sympathie meer voor Walt en ik hoop dat hij een gruwelijke dood sterft, maar zijn character is echt supergaaf.quote:Op zaterdag 1 september 2012 07:35 schreef Blistering het volgende:
Sowieso, Mike is verder ook gewoon een crimineel die zat mensen heeft vermoord. Daar kan ik geen sympathie voor opbrengen.
Dat wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 07:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sympathie is toch ook niet nodig om het een gaaf character te vinden? Ik heb al tijden geen enkele sympathie meer voor Walt en ik hoop dat hij een gruwelijke dood sterft, maar zijn character is echt supergaaf.
ik sta nog steeds altijd achter Walt om een of andere redenquote:Op zaterdag 1 september 2012 07:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sympathie is toch ook niet nodig om het een gaaf character te vinden? Ik heb al tijden geen enkele sympathie meer voor Walt en ik hoop dat hij een gruwelijke dood sterft, maar zijn character is echt supergaaf.
Ik ook , eenmaal een keuze gemaakt dan blijf je bij team Waltquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik sta nog steeds altijd achter Walt om een of andere reden![]()
.
Hij is waarschijnlijk kip aan het eten.quote:
twitter:aaronpaul_8 twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 19:55:14Season finale of Breaking Bad tomorrow night!! Who's watching? Mr. White decides to teach us "all" a lesson. A very intense lesson. reageer retweet
Ik snapquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Finale voor de break. Over een paar maanden gaat het weer verder.
Misschien komt het Chilli verleden van Gus Walt eindelijk opzoekenquote:
Volgens mij doet hij gewoon dat screenshot naquote:
Geweldige artiest die Whitey, sinds die aflevering dat dit nummer in voorkwam (ik dacht 2, de scene dat ze zoeken naar de Ricine) ben ik het op gaan zoeken en het is echt enorm divers en heel erg fijn om naar te luisteren, een aanrader voor de muziekliefhebbers hier.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 04:39 schreef Grimmson het volgende:
[..]
De muziekkeuze is dan ook echt geweldig in Breaking Bad..
twitter:FrootNL twitterde op zondag 02-09-2012 om 09:56:13Vette illustraties van de Breaking Bad karakters http://t.co/Ig2B0CZy reageer retweet
ik nietquote:Op zondag 2 september 2012 11:28 schreef Doodloper het volgende:
Twitter van Aaron Paul (= Jesse Pinkman):
[ afbeelding ]
ik moest lachen
Jezus wat eng..quote:Op zondag 2 september 2012 11:28 schreef Doodloper het volgende:
Twitter van Aaron Paul (= Jesse Pinkman):
[ afbeelding ]
ik moest lachen
Meen je dit nou?quote:Op zondag 2 september 2012 15:59 schreef Norrage het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgen! Ik heb er zelfs een beetje over gedroomden in die droom was ik heel erg teleurgesteld want het was heel erg slecht dus ik hoop dat mijn dromen bedrog zullen zijn!
Hoezo?quote:
Ik hoop dat ie niet tegenvalt jaquote:Op zondag 2 september 2012 16:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor de nieuwe aflevering?
En waarom had hij een woedeaanval? Omdat Mike weg is, die gasten geen geld meer krijgen, en zijn "empire" op punt van instorten staat. Die controle die was hij juist kwijt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Waardeloze aflevering met een nog slechter einde. Ik kon ook al niks opbrengen voor Walt, en met deze wazige moord is dat er niet beter op. Het slaat gewoon nergens op, domme aanval uit woede terwijl hij de afgelopen afleveringen juist aan skyler (en z'n team) wou laten zien dat hij alles onder controle heeft.
Maar het is toch naïef dat hij dat niet eerder ziet aankomen?quote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
En waarom had hij een woedeaanval? Omdat Mike weg is, die gasten geen geld meer krijgen, en zijn "empire" op punt van instorten staat. Die controle die was hij juist kwijt.
Het was inderdaad een onnodige moord van Walt, deze was echt puur belust op zijn eigen ego, die door Mike werd gekrenkt en het dus niet kon pikken van 'm. Walt is doorgedraaid en wilt dingen niet meer zien of horen die hem niet bevallen..quote:Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar het is toch naïef dat hij dat niet eerder ziet aankomen?
Hij had een plan om de methlamine zo te verdelen dat hij zijn cut kon houden en de rest de centen kon pakken. Hij wist dus dat de andere 2 er uit gingen, dan hoeft hij ook niet zo de jankerd te spelen wanneer mike hem geen dankjewel zegt. Walt zou blij moeten zijn dat de andere 2 hem nog deze mogelijkheid hebben gegeven.
Jep.quote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef DeMessias het volgende:
Verwachten jullie ook dat Walt's oplossing zal zijn om via Lydia of Todd's connecties die 9 uit te moorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yupquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef DeMessias het volgende:
Verwachten jullie ook dat Walt's oplossing zal zijn om via Lydia of Todd's connecties die 9 uit te moorden?
Yupquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef DeMessias het volgende:
Wat moet daar onrealistisch aan zijn?quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef Mirel het volgende:
Wordt het niet een beetje onrealistisch met zijn kinderachtige ego? Of kan dat nog?
Okquote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef tech4u het volgende:
Zie dat Stroot en Bommel weer geel hebben gepakt. Gaat lekker met die 2.
Fixed.quote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef tech4u het volgende:
Zie dat Walt en Jesse weer blauw hebben gemaakt. Gaat lekker met die 2.
twitter:aaronpaul_8 twitterde op zondag 02-09-2012 om 21:10:21“@kanyewest: I usually never tweet questions but I struggle with this so here goes... Is the word BITCH acceptable?” Ummm...I hope so. reageer retweet
Ik weet niet of dat geld ook ingepikt is door de DEA? Die advocaat opende een leeg gemaakte bak toen de DEA binnen kwam vallen. Het geld is dus al opgehaald? Maar aan de andere kant, wie haalt het geld voor die kleindochter dan op?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:51 schreef Levolution het volgende:
That's it. Ik heb het gehad met Walt. Elke keer stond ik nog een beetje aan zijn kant, maar dit was de druppel. Alle moorden die hij tot nu toe had gepleegd waren nog uit noodzaak. Deze was uit pure woede. Laf ook.
Ik had het al niet meer toen Mike's ogen vol tranen stonden toen hij zijn kleindochter daar moest achterlaten. Maar nu zal het meisje nooit weten waarom opa zomaar verdwenen is. En nu de DEA al dat geld ook nog heeft afgepakt wat voor haar bedoeld was, is alles ook nog voor niets geweest.
Zeker is niets, maar er is toch wel sterk de suggestie gewekt dat Mike dood is en het geld ingenomen door de politie. Dat neem ik maar aan totdat er wellicht iets onverwachts gebeurd.quote:Op maandag 3 september 2012 01:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat geld ook ingepikt is door de DEA? Die advocaat opende een leeg gemaakte bak toen de DEA binnen kwam vallen. Het geld is dus al opgehaald? Maar aan de andere kant, wie haalt het geld voor die kleindochter dan op?
En verder, is Mike echt zeker dood? Dat ie niet in volgende aflevering toevallig door een dokter die aan kanoën is gered wordt? Want we zagen hem niet sterven.
Hij wou haar doodmaken maar bedacht zich toen zij hem die offer deed om naar Tsjechië te gaan exporteren.quote:Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef FredVleespet het volgende:
Ja juli 2013 als het goed is.
Wat ik niet helemaal snapte.. dat moment dat Walt met Lydia gaat praten in dat restaurant. Op het eind haalt hij de ricine onder zijn hoed vandaan. Waarom had hij dat bij zich
Oké, ik dacht al. Ik herkende hem totaal niet.quote:Op maandag 3 september 2012 11:09 schreef FredVleespet het volgende:
Advocaat is ook dood, die stond te bellen
Ik kon op eztv geen 720p vinden dus opende dit topic, dit was de eerste post die ik zag dus had de cliffhanger gelijk al gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |