Maar het is toch naïef dat hij dat niet eerder ziet aankomen?quote:Op zondag 2 september 2012 17:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
En waarom had hij een woedeaanval? Omdat Mike weg is, die gasten geen geld meer krijgen, en zijn "empire" op punt van instorten staat. Die controle die was hij juist kwijt.
Het was inderdaad een onnodige moord van Walt, deze was echt puur belust op zijn eigen ego, die door Mike werd gekrenkt en het dus niet kon pikken van 'm. Walt is doorgedraaid en wilt dingen niet meer zien of horen die hem niet bevallen..quote:Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar het is toch naïef dat hij dat niet eerder ziet aankomen?
Hij had een plan om de methlamine zo te verdelen dat hij zijn cut kon houden en de rest de centen kon pakken. Hij wist dus dat de andere 2 er uit gingen, dan hoeft hij ook niet zo de jankerd te spelen wanneer mike hem geen dankjewel zegt. Walt zou blij moeten zijn dat de andere 2 hem nog deze mogelijkheid hebben gegeven.
Jep.quote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef DeMessias het volgende:
Verwachten jullie ook dat Walt's oplossing zal zijn om via Lydia of Todd's connecties die 9 uit te moorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yupquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef DeMessias het volgende:
Verwachten jullie ook dat Walt's oplossing zal zijn om via Lydia of Todd's connecties die 9 uit te moorden?
Yupquote:Op zondag 2 september 2012 17:47 schreef DeMessias het volgende:
Wat moet daar onrealistisch aan zijn?quote:Op zondag 2 september 2012 17:42 schreef Mirel het volgende:
Wordt het niet een beetje onrealistisch met zijn kinderachtige ego? Of kan dat nog?
Okquote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef tech4u het volgende:
Zie dat Stroot en Bommel weer geel hebben gepakt. Gaat lekker met die 2.
Fixed.quote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef tech4u het volgende:
Zie dat Walt en Jesse weer blauw hebben gemaakt. Gaat lekker met die 2.
twitter:aaronpaul_8 twitterde op zondag 02-09-2012 om 21:10:21“@kanyewest: I usually never tweet questions but I struggle with this so here goes... Is the word BITCH acceptable?” Ummm...I hope so. reageer retweet
Ik weet niet of dat geld ook ingepikt is door de DEA? Die advocaat opende een leeg gemaakte bak toen de DEA binnen kwam vallen. Het geld is dus al opgehaald? Maar aan de andere kant, wie haalt het geld voor die kleindochter dan op?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:51 schreef Levolution het volgende:
That's it. Ik heb het gehad met Walt. Elke keer stond ik nog een beetje aan zijn kant, maar dit was de druppel. Alle moorden die hij tot nu toe had gepleegd waren nog uit noodzaak. Deze was uit pure woede. Laf ook.
Ik had het al niet meer toen Mike's ogen vol tranen stonden toen hij zijn kleindochter daar moest achterlaten. Maar nu zal het meisje nooit weten waarom opa zomaar verdwenen is. En nu de DEA al dat geld ook nog heeft afgepakt wat voor haar bedoeld was, is alles ook nog voor niets geweest.
Zeker is niets, maar er is toch wel sterk de suggestie gewekt dat Mike dood is en het geld ingenomen door de politie. Dat neem ik maar aan totdat er wellicht iets onverwachts gebeurd.quote:Op maandag 3 september 2012 01:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat geld ook ingepikt is door de DEA? Die advocaat opende een leeg gemaakte bak toen de DEA binnen kwam vallen. Het geld is dus al opgehaald? Maar aan de andere kant, wie haalt het geld voor die kleindochter dan op?
En verder, is Mike echt zeker dood? Dat ie niet in volgende aflevering toevallig door een dokter die aan kanoën is gered wordt? Want we zagen hem niet sterven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |