quote:
quote:
Ik kan dat niet handelen. Elke nacht ruzie om de dekensquote:
quote:
dan ga je maar lekker op de bank liggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan dat niet handelen. Elke nacht ruzie om de dekens
Sowieso horen mannen en vrouwen gewoon apart te slapen. In ieder geval voor het huwelijk. Zo heeft God dat gewild.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom met eenpersoonsdekens werken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doeiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan ga je maar lekker op de bank liggen
Ik snap dat nooit... nooit last vanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ohja je missende evenwichtsorgaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja nooit dat ik daar ga lopen..
Ik kan niet eens normaal lopen op vlakke grond
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef Salatrel het volgende:
4ebe kijk je uit op straat vandaag?![]()
'Den Haag doelwit van al-Qaeda'
Hij had waarschijnlijk niet geklikt, omdat hij het al wistquote:
Maakt niet uit hoe warm het is, ik lig van top tot teen onder de dekens. Ligt zo fijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit... nooit last vanhelemaal niet in deze tijd als het warm genoeg is.
Ah okquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk niet geklikt, omdat hij het al wist
Dit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe warm het is, ik lig van top tot teen onder de dekens. Ligt zo fijn
Ik voel je wel. Ik doe om mijzelf voor te liegen altijd alleen het puntje van de deken over mijn oor en hals zodat het lijkt als of ik er helemaal onder lig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe warm het is, ik lig van top tot teen onder de dekens. Ligt zo fijn
Kun jij anders ook niet slapen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nouja, als ik wasted of kapot ben wel, maar verder niet. Ik moet 's zomers wel altijd 1 been onder de dekens uit hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun jij anders ook niet slapen?
De temperaturen interesseren mij niet bijster veel, maar als ik geen dekens heb om onder te liggen, dan kan ik niet slapen.
Dat zou ik nu ook weer niet kunnen volhouden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hele zomer gewoon mijn winterdekbed gehad
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hele zomer gewoon mijn winterdekbed gehad
Ik ook, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nouja, als ik wasted of kapot ben wel, maar verder niet. Ik moet 's zomers wel altijd 1 been onder de dekens uit hebben
Ik had niet geklikt maar ze zeggen dat altijd "engste pad ter wereldquote:
Ohhhh you.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook, als je snapt wat ik bedoel.
Ik rol mijzelf altijd helemaal erin op. Dan lig ik erbij als de pop van een rups.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet dat ik er dan helemaal onder lig..
quote:
vind ik ook vreselijk, maar als het echt warm is ga ik kapot onder de dekens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zonder deken vind ik echt heel vervelend slapen, maar als het echt boven de 35 graden is 's nachts, kan ik ook wel zonder.
In de winter is dat echt heeeerlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik rol mijzelf altijd helemaal erin op. Dan lig ik erbij als de pop van een rups.
Ik word zelden 's nachts wakker (of ik weet het niet meer)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik ook vreselijk, maar als het echt warm is ga ik kapot onder de dekens.
alleen zo vervelend als je midden in de nacht wakker word omdat je het dan te koud hebt om zonder deken verder te slapen
Nee, nog nooit meegemaakt. Dat zou ik ook niet kunnen bijhouden eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit ook wel eens, heren?
Nooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Realdolls tellen niet mee Bobby.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit weer ook als je geen winterdekens erop hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de winter is dat echt heeeerlijk
Dat heb ik jou in vertrouwen verteld. Jammer dit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Realdolls tellen niet mee Bobby.
in mijn dromen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Winterdekensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met dit weer ook als je geen winterdekens erop hebt.
Dit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
WinterdekensZelfs in de winter slaap ik nog met een dunne deken. Pussy's.
Dan is het om kapot te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik niet, maar dat komt misschien omdat mijn verwarming maar zelf boven de 15 graden komtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat jij nou zo'n warm persoon bent.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik heb een ijskoude persoonlijkheid.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:40 schreef Potloodvis het volgende:
Bob, jij slaapt altijd zonder dekens?
ik wist dat jij hiervoor getriggerd zou wordenquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik heb een ijskoude persoonlijkheid.
Doe je wel een beetje voorzichtig met de passagiers?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef Salatrel het volgende:
ik ga met deze mindset aan het werk vanmiddagzal een succes worden
ga je mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig met de passagiers?
Voor mij telt alleen Rollin'.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef Salatrel het volgende:
Ah weer vertraging dus omdat er van alles kapot is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef Salatrel het volgende:
Dat is een onmogelijke opgave.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
wwarom kan ik geen sinasappel schillen zonder er een teringzooi van te maken , fml
Ja waarom niet, ik heb toch een ov kaartquote:
Ik eet nooit sinaasappels omdat ik er niet mee om kan gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
wwarom kan ik geen sinasappel schillen zonder er een teringzooi van te maken , fml
Collega doet het met een mes, net als een appel schillen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
en als ik dan iemand zo zonder kaartje tref dan schreeuw ik zo van: AND IF MY DAY KEEPS GOING LIKE THIS I MIGHT BREAK YOUR FUCKING FACE TONIGHT!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig met de passagiers?
spuit het zo in je oog zeker xDquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet nooit sinaasappels omdat ik er niet mee om kan gaan.
nja, de peren waren op en ik had geen zin in een banaan..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet nooit sinaasappels omdat ik er niet mee om kan gaan.
Oh en omdat ik het ook niet echt heel lekker vind
Dan wordt het met eten wel een puinzooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Collega doet het met een mes, net als een appel schillen.
Resultaat is prima
Waarom vanavond pas?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en als ik dan iemand zo zonder kaartje tref dan schreeuw ik zo van: AND IF MY DAY KEEPS GOING LIKE THIS I MIGHT BREAK YOUR FUCKING FACE TONIGHT!
Zij wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de peren waren op en ik had geen zin in een banaan..
quote:
Huh? nee hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan wordt het met eten wel een puinzooi.
Arme passagiersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:00 schreef Salatrel het volgende:
omdat ik pas 14:15 beginen ik tot 23:00 tijd heb om rage te builden
Dat klinkt een beetje libelle/viva-achtigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:01 schreef Potloodvis het volgende:
Thee met een brownie. Wat word ik toch verwend.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Realdolls tellen niet mee Bobby.
Dit soort gedrag moet je niet aanmoedigen.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit soort gedrag moet je niet aanmoedigen.
[..]
[..]
Dan ben ik officieel verwijfd, want ik heb er zelf voor gezorgd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje libelle/viva-achtig
Zonder de tea lijkt het me ook wel leukquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
WA ZEGGIE?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor hier keihard een telefoon over gaan![]()
Zijn mensen soms doof aan het worden?
Of je worst lust.quote:
Luisteren kunnen ze sowieso niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor hier keihard een telefoon over gaan![]()
Zijn mensen soms doof aan het worden?
Nee, dat is dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Luisteren kunnen ze sowieso niet.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]hier een doll van hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Hun probleem.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is dan wel weer jammer.
Soms heb ik er ook last van.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
starships?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd hetzelfde liedje trouwens__
Noemt men dat niet meer ringtone tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd hetzelfde liedje trouwens__
Maybequote:
Lekker polyphone ringtonesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Noemt men dat niet meer ringtone tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |