quote:
quote:
Ik kan dat niet handelen. Elke nacht ruzie om de dekensquote:
quote:
dan ga je maar lekker op de bank liggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan dat niet handelen. Elke nacht ruzie om de dekens
Sowieso horen mannen en vrouwen gewoon apart te slapen. In ieder geval voor het huwelijk. Zo heeft God dat gewild.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom met eenpersoonsdekens werken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doeiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan ga je maar lekker op de bank liggen
Ik snap dat nooit... nooit last vanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ohja je missende evenwichtsorgaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja nooit dat ik daar ga lopen..
Ik kan niet eens normaal lopen op vlakke grond
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef Salatrel het volgende:
4ebe kijk je uit op straat vandaag?![]()
'Den Haag doelwit van al-Qaeda'
Hij had waarschijnlijk niet geklikt, omdat hij het al wistquote:
Maakt niet uit hoe warm het is, ik lig van top tot teen onder de dekens. Ligt zo fijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit... nooit last vanhelemaal niet in deze tijd als het warm genoeg is.
Ah okquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk niet geklikt, omdat hij het al wist
Dit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe warm het is, ik lig van top tot teen onder de dekens. Ligt zo fijn
Ik voel je wel. Ik doe om mijzelf voor te liegen altijd alleen het puntje van de deken over mijn oor en hals zodat het lijkt als of ik er helemaal onder lig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe warm het is, ik lig van top tot teen onder de dekens. Ligt zo fijn
Kun jij anders ook niet slapen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nouja, als ik wasted of kapot ben wel, maar verder niet. Ik moet 's zomers wel altijd 1 been onder de dekens uit hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun jij anders ook niet slapen?
De temperaturen interesseren mij niet bijster veel, maar als ik geen dekens heb om onder te liggen, dan kan ik niet slapen.
Dat zou ik nu ook weer niet kunnen volhouden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hele zomer gewoon mijn winterdekbed gehad
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hele zomer gewoon mijn winterdekbed gehad
Ik ook, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nouja, als ik wasted of kapot ben wel, maar verder niet. Ik moet 's zomers wel altijd 1 been onder de dekens uit hebben
Ik had niet geklikt maar ze zeggen dat altijd "engste pad ter wereldquote:
Ohhhh you.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook, als je snapt wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |