Niet ver, het geheel is maar een paar posts terug.quote:
ach, zoals ik zeg het heeft ook zn voordelen.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]³
Jb, serieus, ik ga elke week naar de film. Ik weet welke films goed vallen en welke niet. Welke aan te raden zijn en welke niet. Ted is zelfs voor mensen als jij.
quote:
Waarom stel je deze vraag nog? na wat je allemaal hebt gelezen? een paar tikken met de zweep ga jij krijgen.quote:
Ik ging hem sowieso al kijken. 1 omdat Mila Kunis, 2 omdat Mark Wahlberg, 3 omdat Robijn beer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom stel je deze vraag nog? na wat je allemaal hebt gelezen? een paar tikken met de zweep ga jij krijgen.
Damn. Net als die scene van die laatste Mission Impossible. Kreeg er gewoon hoogtevrees vanquote:
Mission Impossible films nooit gekekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Damn. Net als die scene van die laatste Mission Impossible. Kreeg er gewoon hoogtevrees van
Eens. Halverwege afgezetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:39 schreef Adolecens het volgende:
Gisteravond ook een butfilm gekeken trouwens![]()
True dat. Daarom ook niet elke dag met elkaar slapen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, zoals ik zeg het heeft ook zn voordelen.
je kunt lekker je eigen gang gaan zonder dat je iemand stoort in zn slaap
Dat is wel leuk juist. Net als David "Horatio" Caruso in CSI Miami ( RIP aan de nabestaanden )quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:14 schreef Salatrel het volgende:
Tom Kroes en zn zelfverheerlijking in de MI films
El Camino del Rey zeker?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje in dezelfde categorie:
viezertquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Daarom ook niet elke dag met elkaar slapen.
oja dat is ook vetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje in dezelfde categorie:
Dit account echter niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah en yolo overleefde nog wel zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |