wtf is Tedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb net Ted gezien. It was awesome.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow, dat wordt weer kwijlen met zo'n bitje inSucces!
[ afbeelding ]
dat meen je niet?quote:
Geloof me, het is een geweldige film.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat meen je niet?
wij zagen er voorstukjes van en hadden echt eenmoment toen
Ik kon het er ècht niet in zien nav de trailerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geloof me, het is een geweldige film.
Toch vind je wel lief hoor, Zosk.quote:
Yea, dat woensdagmiddag met de kinderen zou ik maar weglaten... hij is nog al grofquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kon het er ècht niet in zien nav de trailer![]()
Als ie als download ergens is, zal ik eens kijken. Wellicht leuk voor de woensdagmiddag
Owquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yea, dat woensdagmiddag met de kinderen zou ik maar weglaten... hij is nog al grof
Overigens is de trailer die ik net liet zien best gaar, maar in de bios laten ze de leuke trailer zien. Als je films als Superbad leuk vindt, dan vind je deze ook leuk.quote:
Wij hebben de trailer laatst in de bios gezien.. Ik zag een volwassen man in bed liggen met een vrouw, waar een sprekende pop bij in bed sprong toen het begon te onweren en ze samen liedjes gingen zingenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Overigens is de trailer die ik net liet zien best gaar, maar in de bios laten ze de leuke trailer zien. Als je films als Superbad leuk vindt, dan vind je deze ook leuk.
Dat is de leuke trailer, als je daar niet om hebt gelachen moet je geherprogrammeerd worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij hebben de trailer laatst in de bios gezien.. Ik zag een volwassen man in bed liggen met een vrouw, waar een sprekende pop bij in bed sprong toen het begon te onweren en ze samen liedjes gingen zingen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is de leuke trailer, als je daar niet om hebt gelachen moet je geherprogrammeerd worden.
Het was gewoon kutquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is de leuke trailer, als je daar niet om hebt gelachen moet je geherprogrammeerd worden.
Dat weet je niet want je hebt hem nog niet helemaal gezien.quote:
Jij hebt het over de trailer in de post die ik quote en ik dus ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet je niet want je hebt hem nog niet helemaal gezien.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt het over de trailer in de post die ik quote en ik dus ook![]()
Die was gewoon kut en ik vind dat soort humor ook kut. Borat is kut en the mask was kut en pet detective is kut en dolan is kut en verder weet ik zo even niets, maar er is heel veel kut![]()
In dat voorstukje was de humor dus net zo kut en jij houdt ook van dolanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Ted vergelijken met die films. Pls.
Je maakt vergelijkingen die nergens op slaan, just saying.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In dat voorstukke was de humor dus net zo kut en jij houdtook van dolan
Prima, ik zeg alleen dat jij dolan leuk vindt en dat dat totaal mijn humor niet is, dus dat ik er niet op vertrouw dat ik andere vormen van humor die jij kan waarderen dan wel kan waarderen. (en dan bedoel ik dus niet niets, maar van Ted geloof ik werkelijk waar niet dat er iets in zit dat ik kan waarderen)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je maakt vergelijkingen die nergens op slaan, just saying.
Vrouw, luister, je vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Een film afkeuren die ik leuk vind omdat ik Dolan ook grappig vind. Pls. Go.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Prima, ik zeg alleen dat jij dolan leuk vindt en dat dat totaal mijn humor niet is, dus dat ik er niet op vertrouw dat ik andere vormen van humor die jij kan waarderen dan wel kan waarderen.
Zoiets.
Ik vond het voorstukje in elk geval echt. Niet. Leuk. Dus.
En daar is toch verder niets mis mee?
Dat deedd ik dus niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vrouw, luister, je vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Een film afkeuren die ik leuk vind omdat ik Dolan ook grappig vind. Pls. Go.
Je vergelijkt het met Borat. Het is compleet anders dan Borat. Die vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Ten tweede, er geen vertrouwen in hebben dat enige andere vorm van mijn humor te waarderen is, seriouslyquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat deedd ik dus niet.
Als je leest watnik zeg, zie je dat ik zeg dat jij dolan kan waarderen en dat ik dat niet kan. Ted is vast totaal anders, maar dat jij het grappig vindt, geeft mij niet het vertrouwen dat ik hem dan ook grappig vind. Waarmee ik dus niet zeg dat ik het onmogelijk leuk kan vinden.
En nogmaals, het voorstukje vond ik echt belabberd, wat het zwaarst weegt in mijn overtuiging dat het niks voor mij is.
Ik hoop dat mn vorige post wat duidelijker was dan, want dat was niet wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je vergelijkt het met Borat. Het is compleet anders dan Borat. Die vergelijking slaat als een lul op een drumstel. Ten tweede, er geen vertrouwen in hebben dat enige andere vorm van mijn humor te waarderen is, seriouslyik weet niet wat voor vorm van humor er over blijft als je kijkt naar de vormen waar ik over beschik maar het klinkt niet alsof je veel lacht om films dan.
Nee dat kan je dus niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop dat mn vorige post wat duidelijker was dan, want dat was niet wat ik bedoelde.![]()
En borat heb ik ook niet gezien, dus kan ik dat prima met Ted vergelijken
Hoe de fuck kan je ze vergelijken als je ze niet gezien hebt, wat is dat voor onzin.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, allebei niet gezien omdat ik de voorstukjes kut vond
The quest for the holy grail, American pie, Naked gun, bv.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
Noem overigens eens een film waar je wel om moest lachen.
Uit dat rijtje lijkt Ted het meest op American Pie qua humor. Congrats and take it from me when I say something's funny. Ik ben niet achterlijk hoor, denk je dat ik een film als borat leuk vind.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
The quest for the holy grail, American pie, Naked gun, bv.
Je zag dequote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je ze vergelijken als je ze niet gezien hebt, wat is dat voor onzin.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zag deover t hoofd?
Ik heb ze allebei niet gezien omdat ik de voorstukjes waardeloos vond en ik aan de hand daarvan het oordeel vel dat ik het geen leuke humor vind.
Ik ken genoeg mensen die dat leuk vinden andersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uit dat rijtje lijkt Ted het meest op American Pie qua humor. Congrats and take it from me when I say something's funny. Ik ben niet achterlijk hoor, denk je dat ik een film als borat leuk vind.
Ik wil,hem echt niet zien, dus dat zal ws niet gebeurenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
Inb4 Jb die gaat kijken naar Ted en me dan zegt: "nee vond hem toch niet leuk". Dan geef ik echt op. dan is mijn faith in humanity echt destroyed. Mensen die Ted niet leuk vinden.
Ik zei nergens dat American Pie niet leuk is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die dat leuk vinden anders![]()
En ik houd niet zo van wandelende beesten die grove taal uitslaan. Ik vond het voorstukje gewoon echt niet grappig en ook niet American pie achtig. Jij vond het voorstukje al wel grappig zei je toch net? Als dat echt een voorproefje is voor de film, vind ik die film dus waarschijnlijk niets.
Nee, dat eerste zei je niet, dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat American Pie niet leuk is.
Seriously?Dat is waar je denkt dat de film over gaat?
My god. Je kan niet een film op 40 seconden trailer beoordelen.
Nee man is echt een kut film, want dolan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
Anyway, voor de mensen die dus wel willen lachen, ga Ted kijken als ie uitkomt.
O Jezus, ja dat zei ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee man is echt een kut film, want dolan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |