quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die zat onder de tafel de restjes van iedereen op te vangen?
je zag het voor je he!quote:
onder de tafel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:48 schreef tliciouz het volgende:
Mag dit? Vast wel toch?Jij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Mag dit? Vast wel toch?goeie gagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Mag dit? Vast wel toch?Vas niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHA SNAP JE HEM?!?! VAS NIET.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Mag dit? Vast wel toch?Tuurlijk, niks te zien toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ja maar het zijn zeikerds de laatste tijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, niks te zien toch?
Dat las ik ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vas niet.
HAHAHA SNAP JE HEM?!?! VAS NIET.
Ja maar jij bent Tli, die mag dat. Vind ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar het zijn zeikerds de laatste tijd.
wat doet hij met dat lieve meisje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:55 schreef Adolecens het volgende:
gewoon een advertentie google
[ afbeelding ]
Ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:55 schreef Adolecens het volgende:
gewoon een advertentie google
[ afbeelding ]
quote:
Vrouw onterend weer dit. Walgelijk.quote:
Mij zul je er geen nee tegen horen zeggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouw onterend weer dit. Walgelijk.
Ik was ook niet serieusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mij zul je er geen nee tegen horen zeggen.
Daaagquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:01 schreef YOLO het volgende:
[..]
Veel plezier met de hypnagoge hallucinaties.
Trustequote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus
[..]
Daaag
Ik zou het zo over willen nemen!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier Zosk, voor jou!
[ afbeelding ]
Damn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier Zosk, voor jou!
[ afbeelding ]
Afblijven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou het zo over willen nemen!
Dat meisje met die donkere krullen die je vanmiddag postte. Zij is echtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Welke vrouwen zou je wel doen?
Als in, serieus, niet hypothetisch.
In de juiste context wel jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef YOLO het volgende:
[..]
Vind je huilende vrouwen geil, viezerik?
Ik huil regelmatig bij de sexquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:07 schreef YOLO het volgende:
[..]
Vind je huilende vrouwen geil, viezerik?
En jij?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:08 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je bent een engerd met verkrachtingsfantasieën, ik heb je volledig door.
Klopt. En nu?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:08 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je bent een engerd met verkrachtingsfantasieën, ik heb je volledig door.
Megan Fox blijf je af ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat meisje met die donkere krullen die je vanmiddag postte. Zij is echt
En Mila kunis. En Megan Fox.
Ik vind t ook niet zo, maar ik dacht dat zosk t misschien wel kon waarderenquote:
En nep tits volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haar gezicht is op het randje, daar heb je gelijk in.
Post maar brunettesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t ook niet zo, maar ik dacht dat zosk t misschien wel kon waarderenen ado dacht ik ook, maar die vond t niet zo
Juist teveel stof.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind haar pakje niet leuk, niet echt genoeg ofzo
Uuh, de andere gaan in tegen dat google gelulquote:
Nee, bedankt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef tliciouz het volgende:
Zo, die hebben een ruw avondje gehad.
[ afbeelding ]
nee hoor, gewoon een avondje lolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik bedoelde meer van een korter pakje is beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuh, de andere gaan in tegen dat google gelul
We are now entering Dqod territory.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week bij jou thuis?quote:
Dat celibaat van jou bevalt me welquote:
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik voel onze band steeds meer verzwakken, Zosk.
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hebben jullie een speciale kast voor dit soort spullen?
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hebben jullie een speciale kast voor dit soort spullen?
Neequote:
Ja, best wel..quote:
ow, dat wordt weer kwijlen met zo'n bitje inquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef Zosk het volgende:
Ik ga trouwens maar eens slapen, morgenvroeg naar de tandarts.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |