En jij?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:08 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je bent een engerd met verkrachtingsfantasieën, ik heb je volledig door.
Klopt. En nu?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:08 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je bent een engerd met verkrachtingsfantasieën, ik heb je volledig door.
Megan Fox blijf je af ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat meisje met die donkere krullen die je vanmiddag postte. Zij is echt
En Mila kunis. En Megan Fox.
Ik vind t ook niet zo, maar ik dacht dat zosk t misschien wel kon waarderenquote:
En nep tits volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haar gezicht is op het randje, daar heb je gelijk in.
Post maar brunettesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind t ook niet zo, maar ik dacht dat zosk t misschien wel kon waarderenen ado dacht ik ook, maar die vond t niet zo
Juist teveel stof.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind haar pakje niet leuk, niet echt genoeg ofzo
Uuh, de andere gaan in tegen dat google gelulquote:
Nee, bedankt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef tliciouz het volgende:
Zo, die hebben een ruw avondje gehad.
[ afbeelding ]
nee hoor, gewoon een avondje lolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik bedoelde meer van een korter pakje is beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuh, de andere gaan in tegen dat google gelul
We are now entering Dqod territory.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |