Ben jij een kip?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Verbaast me niet eens van een kip, zijn toch kkdom
He babyquote:
Over Lamon gesproken, gisteren Harry potter gekeken deathly hollows part 1quote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Over Lamon gesproken, gisteren Harry potter gekeken deathly hollows part 1
that's racist!quote:
oh ik vergelijk voldemort met lamon.quote:
Waarom moest ik hierom lachen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oh ik vergelijk voldemort met lamon.
Heb ik veel lieverquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef Anthropos het volgende:
Toch is dit ook wel aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Daar kun je je nog vies op verkijken. Tering beest wist gewoon via een openstaand kamerraam naar binnen te sluipen om vervolgens bij de koelkast te gaan schooien voor vreten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Verbaast me niet eens van een kip, zijn toch kkdom
Inderdaad, gewoon een loyale, lieve meid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik veel lieverhoef je wellicht ook niet te delen met meer mannen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom moest ik hierom lachen?
Zij is wel liefquote:
Oh.. wat mis ik diequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een loyale, lieve meid.
sletquote:
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loyale meiden zijn zeldzaam jaquote:
Sorry, maar dit móet ik altijd doen bij zulke foto's.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef Anthropos het volgende:
Toch is dit ook wel aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Maar sowieso Harry Potterquote:
Ik wilde ook al eigenlijk posten met zaadvragende ogen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sorry, maar dit móet ik altijd doen bij zulke foto's.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kun je je nog vies op verkijken. Tering beest wist gewoon via een openstaand kamerraam naar binnen te sluipen om vervolgens bij de koelkast te gaan schooien voor vreten.
Nee, Hermainequote:
Kloptquote:
HA. geef me noots. TT trouwens, niet OP lief frankje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
TT iets aangepast, met kanker schelden doen we niet aan, dan gaan we zeker het niet in een OP zetten daar iedereen dan weer het idee krijgt dat het mag.
Maak er dan kutkip van. Oogt het ten minste nog een beetje leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
TT iets aangepast, met kanker schelden doen we niet aan, dan gaan we zeker het niet in een OP zetten daar iedereen dan weer het idee krijgt dat het mag.
Uh, ja ik bedoelde eigenlijk de films zelf . niet dat ik kwijl op harry ofzoquote:
Oké.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:15 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Maak er dan kutkip van. Oogt het ten minste nog een beetje leuk.
Niet? oh kan ik mij namelijk wel goed inbeelden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja ik bedoelde eigenlijk de films zelf . niet dat ik kwijl op harry ofzo
??quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is kingtoppie zo huilie aan het doen waarom hij niet verkozen word als lekkerste meisje van FOK!?
Wie? Wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom is kingtoppie zo huilie aan het doen waarom hij niet verkozen word als lekkerste meisje van FOK!?
Ja maar kingtoppiequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is een dude?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahaha, ik heb daar ooit een lachkick van gehad toen ik dat nog keek op TV. Iemand uitschelden voor soepkipquote:
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef kiptoppie het volgende:
En ik maar denken dat ik het mooiste meisje was.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef kiptoppie het volgende:
Waarom mag ik niet het lekkerste meisje zijn?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef Zosk het volgende:
Huh, je hebt er kiptoppie van gemaakt, wat is dit.
Dan verneder je gewoon iemand. Is veel erger dan kankerhomo of iets in die richting. Omdat het zo simpel en effectief is. Andere woorden zijn pannenkoek, schaap.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb daar ooit een lachkick van gehad toen ik dat nog keek op TV. Iemand uitschelden voor soepkip!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Hij verdient de naam king niet
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb de downies tot leven geroepen
jeuzusquote:
Whynot? Zijn je ballen platgewalst door zulke chicks?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Hou eens op met zullke plaatjes manik wil nooit meer een avarage chick gvd
Ik ken nog wel een handjevol irl, maar die zijn eigenlijk ook niet average.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Ik krijg nooit meer een paal van meiden die minder zijn dan dat straksquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whynot? Zijn je ballen platgewalst door zulke chicks?
"te scherpe knieeën, zou niet raken"quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik krijg nooit meer een paal van meiden die minder zijn dan dat straks
Ja dat gvdquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"te scherpe knieeën, zou niet raken"
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:29 schreef Anthropos het volgende:
Ik zal even een average tussendoor posten.
[ afbeelding ]
dan deze huge assquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:29 schreef Anthropos het volgende:
Ik zal even een average tussendoor posten.
[ afbeelding ]
quote:
Knuffelen toch en geen SOA's vangenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moet je met een average chick dan?
Wiesdaquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:31 schreef Anthropos het volgende:
Lekkerste negerin ooit.
[ afbeelding ]
Ik zou eht net kunnen denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo'n ass kan je alleen aan met een grote pielemuis. Laat ik nou net één van de gelukkigen zijn.
No way José.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:31 schreef Anthropos het volgende:
Lekkerste negerin ooit.
[ afbeelding ]
Christina Milianquote:
Die is ook niks veranderdquote:
Ik zei:quote:
hoiloquote:
Bedoel je dat over dat slet of dat je lekker bent?quote:
Ik vind haar echt ZIEK knap. Nieteens lekker of geil. Gewoon bloedmooi met zo'n cutiefacequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Christina Milian
De Carly Rae Jepsen onder de exoten
Beiden waar, wat is het probleem?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat over dat slet of dat je lekker bent?
Ik weet niet, ging er vanuit dat je wel over mij gepraat hadquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat over dat slet of dat je lekker bent?
Ik zie geen probleemquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beiden waar, wat is het probleem?
Ja ik begrijp je gevoel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind haar echt ZIEK knap. Nieteens lekker of geil. Gewoon bloedmooi met zo'n cutieface.
[ afbeelding ]
Deze staat ook gedeeltelijk in m'n fobo.
Carly Raequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zei:
DE CARLY RAE JEPSEN ONDER DE EXOTEN
Ik doe niet andersquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, ging er vanuit dat je wel over mij gepraat had
quote:
quote:
Ze heeft een arrogant hoofd wat me niet aanstaat op een of andere manier, kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van deze?
QUEquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dat een Birdman-adlib?
"1 hunnid"
"ocean city view"
"brraatt"
Ik val meer op blanke vrouwen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van deze?
is dat carly?quote:
[Birdman:]quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dat een Birdman-adlib?
"1 hunnid"
"ocean city view"
"brraatt"
Ik vind dat juist zo speels/ondeugendquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft een arrogant hoofd wat me niet aanstaat op een of andere manier, kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar toch
Zij is hottie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zo speels/ondeugend.
[ afbeelding ]
Mensen zeggen het ook over mij hoor, dus ik moet eigenlijk niks zeggenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zo speels/ondeugend.
[ afbeelding ]
Post eens wat jij lekker vindt dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik val meer op blanke vrouwen.
Dus zelfde verhaal.
Hij heeft één van de matigste lyrics inderdaad, maar wel altijd zieke beats en hij is sowieso de YMCMB-eindbaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
Snap geen bal van birdman altijdmaar het klinkt wel lekker soms
Pics van jouw speelse houding.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen zeggen het ook over mij hoor, dus ik moet eigenlijk niks zeggen
Zekersquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post eens wat jij lekker vindt dan?
Neger, hou die shit in Fernandezquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van jouw speelse houding.
[..]
Zekers. Luister jij ook Wiz Khalifa?
Ik voel onze band steeds meer verzwakken, Zosk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik val meer op blanke vrouwen.
Dus zelfde verhaal.
Nice hoorquote:
Ja, maar kan niet echt een nummer opnoemen wat ik nou hard vindquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zekers. Luister jij ook Wiz Khalifa?
Jumi pls.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik voel onze band steeds meer verzwakken, Zosk.
Niiicequote:
Wiz Khalifa ft. 50 Cent - Telescopequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar kan niet echt een nummer opnoemen wat ik nou hard vind.
jaquote:
Ze lijkt daar raar. Wel terecht dat ze die vampierflikker uitscheldquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze lijkt daar raar. Wel terecht dat ze die vampierflikker uitscheld
Jij moet je bakkes houden, turkquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Helaas doet ze enkel vrouwen naar het schijntquote:
Jammer voor jullie dat ze eerder met mij zou stoeien dan met julliequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Ik weet het.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas doet ze enkel vrouwen naar het schijnt
Haha, deze reclame boyquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niiice.
[..]
Wiz Khalifa ft. 50 Cent - Telescope!
Wiz Khalifa ft. Chevy Woods & Berner - Oz's & Lb's (fucking chille smoke track, dat refrein)
Wiz Khalifa ft. Snoop Dogg - 6:30
Die film ook trouwens, chille stonerkino.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dat ze eerder met mij zou stoeien dan met jullie
Boereneettijdstipquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
shit ik dacht dat het al een uur later waseten is over 5 minuten klaar
Nee melkboerenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mexicaanse boereneettijdstip dan
quote:
quote:
Die bovenste is nice..quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat jij met Waka hebt heb ik juist met deze trouwens.
Leuk verhaaltje maarm toch denk ik dat jij in je handjes klapt als je de kans krijgt zo'n dame te versieren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Die bovenste is nice..
die tweede.... ik moet altijd zo lachen als ik zulke vrouwen zie.... Pocahontas figuren, heb je niets aan.
Om 100% eerlijk te zijn, nee....quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje maarm toch denk ik dat jij in je handjes klapt als je de kans krijgt zo'n dame te versieren.
Je mag mij wel voeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef Juminelle het volgende:
Papeda voeren aan hongerige Molukkers. Slagveld hier
that homeboy looks like a cereal killerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat jij met Waka hebt heb ik juist met deze trouwens.
Naam kwam me al bekend voor, even Googlen en ja hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef Juminelle het volgende:
Papeda voeren aan hongerige Molukkers. Slagveld hier
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
that homeboy looks like a cereal killer
[ afbeelding ]
Niet zo haten, proef het nou maar eens een keerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naam kwam me al bekend voor, even Googlen en ja hoor!
Hoe/waar? Pak tram 12 en kom brengen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet zo haten, proef het nou maar eens een keer
Ach, dat kunnen ze altijd gebruiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ok, gesolliciteerd bij Dirck III, staat dat ze niveau vmbo willen dus als ze komen zeiken dat ik niet in het profiel pas zijn ze fucking gay
Je gaat me niet vertellen dat hier nergens een Moluks restaurant te vinden isquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe/waar? Pak tram 12 en kom brengen.
Je moet dat geluid erbij horenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus Jumi die foto op FB van die Papeda slurpende Molukkersnet alsof ze dat ding op een foute manier aan het beffen zijn
Nee, iets met klanten helpen en adviseren en de sociale interactie blabla. Maar soms als ik juist in het profiel pas krijg ik zo'n flutmail terug met je past niet in het profielquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef Salatrel het volgende:
waarom wil je bij dirckIII werken?
"ik hou heel erg van alcohol"
Dat is toch niet helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas doet ze enkel vrouwen naar het schijnt
Bietsjquote:
Geen idee, vast welquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat hier nergens een Moluks restaurant te vinden is?
Nu ben ik benieuwd naar wat ze zeiquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee, vast wel.
[..]
Nu ben ik benieuwd naar wat ze zei.
quote:Hoe moet je leren beffen; Een handboek door Molukkers.
Wel fijn als ik nu eet, naar A kijk en me dit bedenkquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is toch, die mondjes staan echt in befstand
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:34 schreef Salatrel het volgende:
pics van papeda slurpende molukkers?
google geeft me dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie foto wel zo.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Klinkt wel oke, beetje druk, kon wat 'afgemaakter' net zoals deze beat meteen vanaf het begin:quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc ik durf te wedden dat je niet zo heel erge dubstep vind. Wel je volume/bass iets harder bitte, het heeft iets weg van r&b achtige shizzle
OH WACHT DAS MIJN SPIEGEL HUAHUAHUAHUAHUA.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OH WACHT DAS MIJN SPIEGEL HUAHUAHUAHUAHUA.
Op een gegeven moment komen er stukjes waarbij het tempo echt iets weg heeft van wat in een tent met r&b en house gedraaid wordquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klinkt wel oke, beetje druk, kon wat 'voller' net zoals deze beat:
Zie alleen de R&B-part niet?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OH WACHT DAS MIJN SPIEGEL HUAHUAHUAHUAHUA.
Ik ga deze instellen als FB profielfoto.quote:
Beetje de fa2man uithangen met mijn jokes. Oke.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga deze instellen als FB profielfoto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You see, words are like bullets.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje de fa2man uithangen met mijn jokes. Oke.
Wauw, deze vergelijking is wel echt ziekquote:
Gelukkig heb ik zulks een rubberen mimiek dat ik gewoon mijn complete gelaat kan aanpassen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wauw, deze vergelijking is wel echt ziek![]()
Zulks een niet-uniek hoofd heb je, CB.
Poepen noem ik wel eens kleien en is ook bruinquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zulks een rubberen mimiek dat ik gewoon mijn complete gelaat kan aanpassen.
Noem me clayface.
À la Holland In Da Hood?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:18 schreef Juminelle het volgende:
Een docu over Bloods in Nederland, please
Hahaha, ik tegen Jochem welke user is dit ook alweer? Ja dat is chocolatebear toch?quote:
Ik ga hem slaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hahaha, ik tegen Jochem welke user is dit ook alweer? Ja dat is chocolatebear toch?![]()
230 voor die skateschoenen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:26 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Nee, rekening van de schoenen betaald. Verder nog een winterjas besteld.
Wat leef jij toch in een droomwereld, jongenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:41 schreef Anthropos het volgende:
Nice, hete chick van het weekend heeft me gevonden.
Oke. Ik dacht al...quote:
Laat me soms genieten. Ik hoef niet elk weekend iemand, zoals jijquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat leef jij toch in een droomwereld, jongen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Anthropos het volgende:
Sneak peek voor jullie.
Jmr van haar symmetrie. Verder wel niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je kans maakte poste je haar foto niet.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik hoef voorlopig geen vriendin, dus zie het probleem niet. Heb weinig tijd, en heb geen zin om tijd te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jmr van haar symmetrie. Verder wel nice
Maar als je kans maakte poste je haar foto niet.
Hoezo, jij was toch zo'n playa playa.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Laat me soms genieten. Ik hoef niet elk weekend iemand, zoals jij.
Komt doordat ze lacht denk ik. Denk je echt dat ik hit op schele chicks?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef 2NutZ het volgende:
Zeiken over symmetrieal die kutplaatjes van perfecte chicks maken mij triest
Alle fokkers tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij was toch zo'n playa playa.
Dat zeg je precies goed. Ik ben ook iets volwassener nu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, jij was toch zo'n playa playa.
Niet scheel. Lui oog ofso? Zij is wel nice hoor. Had haar niet laten lopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:46 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Komt doordat ze lacht denk ik. Denk je echt dat ik hit op schele chicks?
Ja nou, zaterdag niets van meegekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet scheel. Lui oog ofso? Zij is wel nice hoor. Had haar niet laten lopen.
Oke.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ja nou, zaterdag niets van meegekregen.
Sekshuilers?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke.
Ally. Heb jij wel eens sekshuilers?
Tijdens of na seksquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz is ook wel een sekshuiler als ik het zo inschat
[..]
Laat me soms genieten. Ik hoef niet elk weekend iemand, zoals jij.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdens of na seksof na een week...
Aangezien jij grootverbruiker ben. Just askin'
Huilen een week na de seks? I don't get itquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iemand die jij ziet als toyboy maar dat diegene jou ziet als serious object. Zo schat ik het in.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huilen een week na de seks? I don't get it.
Oh die week erna meer om het missen van je. Bijv.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huilen een week na de seks? I don't get it.
Chris? Iemand anders?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Die is met de propagandamachine van de SP door het land aan het toeren.
Ik stel me gevoelloos op, dus ik vind alle mannen huilers.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh die week erna meer om het missen van je. Bijv.
Maar tijdens komt je dus bekend voor?
Sneak peek voor jullie.
die is toch van Don&Ad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stel me gevoelloos op, dus ik vind alle mannen huilers.
Ik mis jouquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef YOLO het volgende:
Ik mag overigens graag een traantje wegpinken nadat ik me heb bevredigd op een foto van Allure, hopelijk is deze informatie relevant voor jullie onderzoek.
Ja, met jou. Alleen jij zit al een paar jaar in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik mis jou. Heb je een relatie
?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stel me gevoelloos op, dus ik vind alle mannen huilers.
Nu je het zegt lol. Zij zat in die clip van rinus in dat zwembadquote:
Is er eens een vrouw die niet voortdurend over haar emoties wil praten, is het weer niet goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht eigenlijk.
Waar zeg ik dat er iets mis is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:04 schreef YOLO het volgende:
[..]
Is er eens een vrouw die niet voortdurend over haar emoties wil praten, is het weer niet goed.
na een week?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je denigrerende toontje impliceert het. Waar je overigens mee uit moet kijken, want als je fuckt met Allure wil ik nog wel eens VOLLEDIG door het lint gaanquote:
Verkeerde gaatje?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
na een week?
Ik huil soms wel bij sex
Potentiele sekshuiler hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:05 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je denigrerende toontje impliceert het. Waar je overigens mee uit moet kijken, want als je fuckt met Allure wil ik nog wel eens VOLLEDIG door het lint gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Illustreer hier met M&M's hoeveel scharrels Ally heeft gehad. Doe eens een poging. Ik denk zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
na een week?
Ik huil soms wel bij sex
Voor jou niet nee.quote:
Mij van achter herkennenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
He Chrisje, onze ontmoeting was magisch. Ik heb mij die avond nog afgetrokken met de hand waarmee ik de jouwe schudde.
Kusjes, je liefje.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:05 schreef YOLO het volgende:
[..]
Je denigrerende toontje impliceert het. Waar je overigens mee uit moet kijken, want als je fuckt met Allure wil ik nog wel eens VOLLEDIG door het lint gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Illustreer hier met M&M's hoeveel scharrels Ally heeft gehad. Doe eens een poging. Ik denk zoiets:
[ afbeelding ]
Net 1 gevonden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een man gehad die dat deed trouwens.
Nou ja, ik doelde eigenlijk meer op t feit dat de kans dat je haar ooit in het echt zou tegenkomen al erg klein is, de kans dat ze sowieso interesse zou hebben dan nog kleiner, t feit dat ze t alleen met vrouwen doet, boeit dan ook niet meer echt.quote:
Ik herkende dat lekkere kontje. Heb je foto's in KPD gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef YOLO het volgende:
[..]
Mij van achter herkennen!
Beestachtig.
Een man mag altijd hoop hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde eigenlijk meer op t feit dat de kans dat je haar ooit in het echt zou tegenkomen al erg klein is, de kans dat ze sowieso interesse zou hebben dan nog kleiner, t feit dat ze t alleen met vrouwen doet, boeit dan ook niet meer echt.
Ik voel me toch wel verbonden op dat momentquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net 1 gevonden.
En tuurlijk is dat liefhuilen tijdens seks geeft verbondenheid.
Dat is de brandstof voor echte mannen idd.quote:
Ik heb altijd al eens een lustobject willen zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik herkende dat lekkere kontje. Heb je foto's in KPD gezien.
Ga je dan serieus huilen? Ik zou dan abrupt stoppenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me toch wel verbonden op dat moment![]()
Ik ben wel blij dat het niet zo vaak gebeurt btw
dit iddquote:
Dqod moet niet zoveel babbelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag nu ook![]()
Je schijnt wel wat vrouwelijks te hebben
Oh je was srsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me toch wel verbonden op dat moment![]()
Ik ben wel blij dat het niet zo vaak gebeurt btw
Daar kan ik je nog wel iets grappigs over vertellen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jammer dat Yv. haarzelf weer in anonimiteit hulde die avond.
Gebeurt tijdens het baarmoedertje tikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |