Nee, lees alles maar eensquote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap hier vrij weinig van. Zij geeft aan dat ze niet meer iets voor de relatie voelt omdat hij afwezig is e.d., en daarop loopt hij linea recta het huis uit?Om voor een trein te willen springen?
En dan is het haar schuld?Wat een drama queen die gast.
Verdorie zeg, ik moet mijn boterhammen nog eten.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/w(...)ctic_shock_40_000_v/
Boterhammen met worst?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Verdorie zeg, ik moet mijn boterhammen nog eten.
Echt he..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaal vet speculeren en judgen terwijl niemand het heeft gelezendJUMP ON DA WAGON BRAH
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, lees alles maar eenswas de 2e keer dat ze zomaar uit het niets met dat kwam.
En hij voelde zich kut omdat ze al een jaar wat samen hadden en ze elkaar al heellang kenden.
Sws haar schuld uiteraard.
ja van Sinos snap ik het nog. Die is sws anti man maar die gastenquote:
Zoek een trein opquote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaal vet speculeren en judgen terwijl niemand het heeft gelezendJUMP ON DA WAGON BRAH
Vanochtend nog California Love op de radio... stiekem toch weer kippevel bij pacs stukjequote:
En het is ook maar 1 kant van het verhaal. Ik zou haar kant ook wel willen weten, want volgens mij kunnen we dan echt lachen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja van Sinos snap ik het nog. Die is sws anti man maar die gasten
Die luister ik ook nog vaak, niks mis meequote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanochtend nog California Love op de radio... stiekem toch weer kippevel bij pacs stukje
Oh dat lachen kon ik sws al wel. Om dat wijfquote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En het is ook maar 1 kant van het verhaal. Ik zou haar kant ook wel willen weten, want volgens mij kunnen we dan echt lachen.
True. "Vanuit het niets"...lolquote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En het is ook maar 1 kant van het verhaal. Ik zou haar kant ook wel willen weten, want volgens mij kunnen we dan echt lachen.
Dit geldt voor alles op R&P.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jammer dat stellen nooit gelijktijdig een OP over dezelfde situatie schrijven. Zou pure komedie zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is meestal zo. Vrouwen denken dat mannen gedachten kunnen lezen.quote:
Bij jouw flubberlipjes wel ws.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz is ook wel een sekshuiler als ik het zo inschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |