Nee, lees alles maar eensquote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap hier vrij weinig van. Zij geeft aan dat ze niet meer iets voor de relatie voelt omdat hij afwezig is e.d., en daarop loopt hij linea recta het huis uit?Om voor een trein te willen springen?
En dan is het haar schuld?Wat een drama queen die gast.
Verdorie zeg, ik moet mijn boterhammen nog eten.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/w(...)ctic_shock_40_000_v/
Boterhammen met worst?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Verdorie zeg, ik moet mijn boterhammen nog eten.
Echt he..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaal vet speculeren en judgen terwijl niemand het heeft gelezendJUMP ON DA WAGON BRAH
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, lees alles maar eenswas de 2e keer dat ze zomaar uit het niets met dat kwam.
En hij voelde zich kut omdat ze al een jaar wat samen hadden en ze elkaar al heellang kenden.
Sws haar schuld uiteraard.
ja van Sinos snap ik het nog. Die is sws anti man maar die gastenquote:
Zoek een trein opquote:Op woensdag 4 april 2012 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaal vet speculeren en judgen terwijl niemand het heeft gelezendJUMP ON DA WAGON BRAH
Vanochtend nog California Love op de radio... stiekem toch weer kippevel bij pacs stukjequote:
En het is ook maar 1 kant van het verhaal. Ik zou haar kant ook wel willen weten, want volgens mij kunnen we dan echt lachen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja van Sinos snap ik het nog. Die is sws anti man maar die gasten
Die luister ik ook nog vaak, niks mis meequote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanochtend nog California Love op de radio... stiekem toch weer kippevel bij pacs stukje
Oh dat lachen kon ik sws al wel. Om dat wijfquote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En het is ook maar 1 kant van het verhaal. Ik zou haar kant ook wel willen weten, want volgens mij kunnen we dan echt lachen.
True. "Vanuit het niets"...lolquote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En het is ook maar 1 kant van het verhaal. Ik zou haar kant ook wel willen weten, want volgens mij kunnen we dan echt lachen.
Dit geldt voor alles op R&P.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jammer dat stellen nooit gelijktijdig een OP over dezelfde situatie schrijven. Zou pure komedie zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is meestal zo. Vrouwen denken dat mannen gedachten kunnen lezen.quote:
Bij jouw flubberlipjes wel ws.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz is ook wel een sekshuiler als ik het zo inschat
Sekshuiler.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz is ook wel een sekshuiler als ik het zo inschat
Ben gewoon duidelijk, dames.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is meestal zo. Vrouwen denken dat mannen gedachten kunnen lezen.
En dan een paar vage hints doen en denken dat je alles snapt
Precies mijn puntquote:
Ja, meestal wel inderdaad. Vooral die 'mijn relatie gaat kut'-topics daar.quote:
Ik wed dat die die hele relatie al from the get-go nooit heeft zien zitten, met de moed der wanhoop een jaar heeft volgehouden omdat ze elkaar zo lang kenden en dat nu de bom is gebarsten.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
Oh dat lachen kon ik sws al wel. Om dat wijf
Pac is sowieso goedquote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanochtend nog California Love op de radio... stiekem toch weer kippevel bij pacs stukje
Lekker met elkaar bekvechten op een forum. Dat zou wel geniaal zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jammer dat stellen nooit gelijktijdig een OP over dezelfde situatie schrijven. Zou pure komedie zijn.
Ach donder op man, ik maak een punt en jij komt zonder enig iets te lezen met je conclusie... ik heb dat hele topic gelezen... en die ervoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij lijkt het niet te kunnen handelen allemaal.
Wow, u mad ofzo?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach donder op man, ik maak een punt en jij komt zonder enig iets te lezen met je conclusie... ik heb dat hele topic gelezen... en die ervoor.
IN JUH FEES.
Daar zit je mis.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wed dat die die hele relatie al from the get-go nooit heeft zien zitten, met de moed der wanhoop een jaar heeft volgehouden omdat ze elkaar zo lang kenden en dat nu de bom is gebarsten.
Hm, tja, dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij lijkt het niet te kunnen handelen allemaal.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker met elkaar bekvechten op een forum. Dat zou wel geniaal zijn.
Als je zo gaat reageren gaat ze het alleen nog maar meer denken.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach donder op man, ik maak een punt en jij komt zonder enig iets te lezen met je conclusie... ik heb dat hele topic gelezen... en die ervoor.
IN JUH FEES.
quote:
Wat heeft dat leeftijdsverschil ermee te maken?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zit je mis.
Hij wel, zij is 6 jaar ouder dan hem ofso.
Beetje chillen ZweiNussen, niks aan de hand en zo.quote:
Oh, achja iedereen heeft zn mening toch wel klaar toch? jullie zien mij ws nu witheet achter mijn pc te trillen ofso maar niks is minder waarquote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je zo gaat reageren gaat ze het alleen nog maar meer denken.
Jammerquote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, achja iedereen heeft zn mening toch wel klaar toch? jullie zien mij ws nu witheet achter mijn pc te trillen ofso maar niks is minder waar
Zij zou de volwassene moeten zijn.. maar nevermindquote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat heeft dat leeftijdsverschil ermee te maken?
Boze mannen zijn sexy.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, achja iedereen heeft zn mening toch wel klaar toch? jullie zien mij ws nu witheet achter mijn pc te trillen ofso maar niks is minder waar
Daar ging ik niet van uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet kunnen tochquote:
Wel man, je bent al de deur uit gestampvoet daarnet.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zal op jou stampen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel man, je bent al de deur uit gestampvoet daarnet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |