Oh, achja iedereen heeft zn mening toch wel klaar toch? jullie zien mij ws nu witheet achter mijn pc te trillen ofso maar niks is minder waarquote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je zo gaat reageren gaat ze het alleen nog maar meer denken.
Jammerquote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, achja iedereen heeft zn mening toch wel klaar toch? jullie zien mij ws nu witheet achter mijn pc te trillen ofso maar niks is minder waar
Zij zou de volwassene moeten zijn.. maar nevermindquote:Op woensdag 4 april 2012 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat heeft dat leeftijdsverschil ermee te maken?
Boze mannen zijn sexy.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, achja iedereen heeft zn mening toch wel klaar toch? jullie zien mij ws nu witheet achter mijn pc te trillen ofso maar niks is minder waar
Daar ging ik niet van uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet kunnen tochquote:
Wel man, je bent al de deur uit gestampvoet daarnet.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zal op jou stampen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel man, je bent al de deur uit gestampvoet daarnet.
Dat toekennen van kwaliteiten aan leeftijd van jullie.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
Zij zou de volwassene moeten zijn.. maar nevermindandere mening sws.
Iedere keer denk ik: zal ik de badum-tssj pic weer gaan opzoeken?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een toverworst. Als je eraan likt wordt die alleen maar groter
http://instantrimshot.com/quote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Iedere keer denk ik: zal ik de badum-tssj pic weer gaan opzoeken?
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Domdomdomquote:Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je hebt cum verkeerd geschreven in je sig
Hehe.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef Sinosappel het volgende:
Ik mag toch gvd hopen dat ik nu niet Gerrie ga worden up in this muthafucka.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Badum TSSS, drummers
Hahaha, snap je um Gerrie.
ik dacht al, wie is Gerriequote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik mag toch gvd hopen dat ik nu niet Gerrie ga worden up in this muthafucka.
Te laatquote:Op woensdag 4 april 2012 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik mag toch gvd hopen dat ik nu niet Gerrie ga worden up in this muthafucka.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |