Die is ook niks veranderdquote:
Ik zei:quote:
hoiloquote:
Bedoel je dat over dat slet of dat je lekker bent?quote:
Ik vind haar echt ZIEK knap. Nieteens lekker of geil. Gewoon bloedmooi met zo'n cutiefacequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Christina Milian
De Carly Rae Jepsen onder de exoten
Beiden waar, wat is het probleem?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat over dat slet of dat je lekker bent?
Ik weet niet, ging er vanuit dat je wel over mij gepraat hadquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedoel je dat over dat slet of dat je lekker bent?
Ik zie geen probleemquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beiden waar, wat is het probleem?
Ja ik begrijp je gevoel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind haar echt ZIEK knap. Nieteens lekker of geil. Gewoon bloedmooi met zo'n cutieface.
[ afbeelding ]
Deze staat ook gedeeltelijk in m'n fobo.
Carly Raequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zei:
DE CARLY RAE JEPSEN ONDER DE EXOTEN
Ik doe niet andersquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, ging er vanuit dat je wel over mij gepraat had
quote:
quote:
Ze heeft een arrogant hoofd wat me niet aanstaat op een of andere manier, kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van deze?
QUEquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dat een Birdman-adlib?
"1 hunnid"
"ocean city view"
"brraatt"
Ik val meer op blanke vrouwen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van deze?
is dat carly?quote:
[Birdman:]quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dat een Birdman-adlib?
"1 hunnid"
"ocean city view"
"brraatt"
Ik vind dat juist zo speels/ondeugendquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft een arrogant hoofd wat me niet aanstaat op een of andere manier, kan ze waarschijnlijk niks aan doen maar toch
Zij is hottie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zo speels/ondeugend.
[ afbeelding ]
Mensen zeggen het ook over mij hoor, dus ik moet eigenlijk niks zeggenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind dat juist zo speels/ondeugend.
[ afbeelding ]
Post eens wat jij lekker vindt dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik val meer op blanke vrouwen.
Dus zelfde verhaal.
Hij heeft één van de matigste lyrics inderdaad, maar wel altijd zieke beats en hij is sowieso de YMCMB-eindbaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
Snap geen bal van birdman altijdmaar het klinkt wel lekker soms
Pics van jouw speelse houding.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen zeggen het ook over mij hoor, dus ik moet eigenlijk niks zeggen
Zekersquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post eens wat jij lekker vindt dan?
Neger, hou die shit in Fernandezquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van jouw speelse houding.
[..]
Zekers. Luister jij ook Wiz Khalifa?
Ik voel onze band steeds meer verzwakken, Zosk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik val meer op blanke vrouwen.
Dus zelfde verhaal.
Nice hoorquote:
Ja, maar kan niet echt een nummer opnoemen wat ik nou hard vindquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zekers. Luister jij ook Wiz Khalifa?
Jumi pls.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik voel onze band steeds meer verzwakken, Zosk.
Niiicequote:
Wiz Khalifa ft. 50 Cent - Telescopequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar kan niet echt een nummer opnoemen wat ik nou hard vind.
jaquote:
Ze lijkt daar raar. Wel terecht dat ze die vampierflikker uitscheldquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze lijkt daar raar. Wel terecht dat ze die vampierflikker uitscheld
Jij moet je bakkes houden, turkquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Helaas doet ze enkel vrouwen naar het schijntquote:
Jammer voor jullie dat ze eerder met mij zou stoeien dan met julliequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Ik weet het.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas doet ze enkel vrouwen naar het schijnt
Haha, deze reclame boyquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niiice.
[..]
Wiz Khalifa ft. 50 Cent - Telescope!
Wiz Khalifa ft. Chevy Woods & Berner - Oz's & Lb's (fucking chille smoke track, dat refrein)
Wiz Khalifa ft. Snoop Dogg - 6:30
Die film ook trouwens, chille stonerkino.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer voor jullie dat ze eerder met mij zou stoeien dan met jullie
Boereneettijdstipquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
shit ik dacht dat het al een uur later waseten is over 5 minuten klaar
Nee melkboerenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mexicaanse boereneettijdstip dan
quote:
quote:
Die bovenste is nice..quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zulks een stoeipoes.
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat jij met Waka hebt heb ik juist met deze trouwens.
Leuk verhaaltje maarm toch denk ik dat jij in je handjes klapt als je de kans krijgt zo'n dame te versieren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Die bovenste is nice..
die tweede.... ik moet altijd zo lachen als ik zulke vrouwen zie.... Pocahontas figuren, heb je niets aan.
Om 100% eerlijk te zijn, nee....quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje maarm toch denk ik dat jij in je handjes klapt als je de kans krijgt zo'n dame te versieren.
Je mag mij wel voeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef Juminelle het volgende:
Papeda voeren aan hongerige Molukkers. Slagveld hier
that homeboy looks like a cereal killerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat jij met Waka hebt heb ik juist met deze trouwens.
Naam kwam me al bekend voor, even Googlen en ja hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:18 schreef Juminelle het volgende:
Papeda voeren aan hongerige Molukkers. Slagveld hier
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
that homeboy looks like a cereal killer
[ afbeelding ]
Niet zo haten, proef het nou maar eens een keerquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naam kwam me al bekend voor, even Googlen en ja hoor!
Hoe/waar? Pak tram 12 en kom brengen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet zo haten, proef het nou maar eens een keer
Ach, dat kunnen ze altijd gebruiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Ok, gesolliciteerd bij Dirck III, staat dat ze niveau vmbo willen dus als ze komen zeiken dat ik niet in het profiel pas zijn ze fucking gay
Je gaat me niet vertellen dat hier nergens een Moluks restaurant te vinden isquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe/waar? Pak tram 12 en kom brengen.
Je moet dat geluid erbij horenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus Jumi die foto op FB van die Papeda slurpende Molukkersnet alsof ze dat ding op een foute manier aan het beffen zijn
Nee, iets met klanten helpen en adviseren en de sociale interactie blabla. Maar soms als ik juist in het profiel pas krijg ik zo'n flutmail terug met je past niet in het profielquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef Salatrel het volgende:
waarom wil je bij dirckIII werken?
"ik hou heel erg van alcohol"
Dat is toch niet helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas doet ze enkel vrouwen naar het schijnt
Bietsjquote:
Geen idee, vast welquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat hier nergens een Moluks restaurant te vinden is?
Nu ben ik benieuwd naar wat ze zeiquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee, vast wel.
[..]
Nu ben ik benieuwd naar wat ze zei.
quote:Hoe moet je leren beffen; Een handboek door Molukkers.
Wel fijn als ik nu eet, naar A kijk en me dit bedenkquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja is toch, die mondjes staan echt in befstand
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:34 schreef Salatrel het volgende:
pics van papeda slurpende molukkers?
google geeft me dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie foto wel zo.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |