Neequote:
Ja, best wel..quote:
ow, dat wordt weer kwijlen met zo'n bitje inquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef Zosk het volgende:
Ik ga trouwens maar eens slapen, morgenvroeg naar de tandarts.![]()
wtf is Tedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb net Ted gezien. It was awesome.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow, dat wordt weer kwijlen met zo'n bitje inSucces!
[ afbeelding ]
dat meen je niet?quote:
Geloof me, het is een geweldige film.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat meen je niet?
wij zagen er voorstukjes van en hadden echt eenmoment toen
Ik kon het er ècht niet in zien nav de trailerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geloof me, het is een geweldige film.
Toch vind je wel lief hoor, Zosk.quote:
Yea, dat woensdagmiddag met de kinderen zou ik maar weglaten... hij is nog al grofquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik kon het er ècht niet in zien nav de trailer![]()
Als ie als download ergens is, zal ik eens kijken. Wellicht leuk voor de woensdagmiddag
Owquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yea, dat woensdagmiddag met de kinderen zou ik maar weglaten... hij is nog al grof
Overigens is de trailer die ik net liet zien best gaar, maar in de bios laten ze de leuke trailer zien. Als je films als Superbad leuk vindt, dan vind je deze ook leuk.quote:
Wij hebben de trailer laatst in de bios gezien.. Ik zag een volwassen man in bed liggen met een vrouw, waar een sprekende pop bij in bed sprong toen het begon te onweren en ze samen liedjes gingen zingenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Overigens is de trailer die ik net liet zien best gaar, maar in de bios laten ze de leuke trailer zien. Als je films als Superbad leuk vindt, dan vind je deze ook leuk.
Dat is de leuke trailer, als je daar niet om hebt gelachen moet je geherprogrammeerd worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij hebben de trailer laatst in de bios gezien.. Ik zag een volwassen man in bed liggen met een vrouw, waar een sprekende pop bij in bed sprong toen het begon te onweren en ze samen liedjes gingen zingen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is de leuke trailer, als je daar niet om hebt gelachen moet je geherprogrammeerd worden.
Het was gewoon kutquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is de leuke trailer, als je daar niet om hebt gelachen moet je geherprogrammeerd worden.
Dat weet je niet want je hebt hem nog niet helemaal gezien.quote:
Jij hebt het over de trailer in de post die ik quote en ik dus ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet je niet want je hebt hem nog niet helemaal gezien.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt het over de trailer in de post die ik quote en ik dus ook![]()
Die was gewoon kut en ik vind dat soort humor ook kut. Borat is kut en the mask was kut en pet detective is kut en dolan is kut en verder weet ik zo even niets, maar er is heel veel kut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |