Waarom zeg je dan "ik ken genoeg mensen die dat leuk vinden" wtfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat eerste zei je niet, dat zei ik ook niet![]()
En nee, dat klopt, ik vroeg dan ook aan je of het echt een voorproefje is van de hele film, want ik vond het voorstukje echt niet leuk. Echt niet. Nog niet bijna leuk.
Overigens is het de bedoeling van een trailer toch juist datnje de film wil gaan zien
Dat ging over Boratquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan "ik ken genoeg mensen die dat leuk vinden" wtf
Och zo, nou prima, maar dat is ook niet mijn soort humor en ik heb daar ook niet om gelachen.quote:
Tedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
Inb4 Jb die gaat kijken naar Ted en me dan zegt: "nee vond hem toch niet leuk". Dan geef ik echt op. dan is mijn faith in humanity echt destroyed. Mensen die Ted niet leuk vinden.
quote:
good morning ladiesquote:
Ted is cool, dolan is retardedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
TedEn haten op Dolan, gooby pls.
Goodmorning!quote:
I know that feelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:49 schreef Juminelle het volgende:
Zo frustrerend als de mensen die bij je zijn heerlijk kunnen blijven liggen en jij op moet staan.
nooit last vanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goodmorning!
Zo frustrerend als de mensen die bij je zijn heerlijk kunnen blijven liggen en jij op moet staan.
quote:
Altijd mooi dat er 1 persoon is die haar (ja haar ja) gelijk MOET halen... ook al gaat het om een meningquote:
Leuk is dat ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd mooi dat er 1 persoon is die haar (ja haar ja) gelijk MOET halen... ook al gaat het om een mening
mwa, mensen om me heen kunnen niet blijven liggen als ik opsta omdat er geen mensen zijn op dat moment.quote:
Was ook altijd de 1e... went snelquote:
Treurigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk is dat ja.En maar doorgaan, en maar doorgaan.
hoe ver moet ik terug lezen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk is dat ja.En maar doorgaan, en maar doorgaan.
Ahquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, mensen om me heen kunnen niet blijven liggen als ik opsta omdat er geen mensen zijn op dat moment.
heeft zn voor en zn nadelen
Niet ver, het geheel is maar een paar posts terug.quote:
ach, zoals ik zeg het heeft ook zn voordelen.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]³
Jb, serieus, ik ga elke week naar de film. Ik weet welke films goed vallen en welke niet. Welke aan te raden zijn en welke niet. Ted is zelfs voor mensen als jij.
quote:
Waarom stel je deze vraag nog? na wat je allemaal hebt gelezen? een paar tikken met de zweep ga jij krijgen.quote:
Ik ging hem sowieso al kijken. 1 omdat Mila Kunis, 2 omdat Mark Wahlberg, 3 omdat Robijn beer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom stel je deze vraag nog? na wat je allemaal hebt gelezen? een paar tikken met de zweep ga jij krijgen.
Damn. Net als die scene van die laatste Mission Impossible. Kreeg er gewoon hoogtevrees vanquote:
Mission Impossible films nooit gekekenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Damn. Net als die scene van die laatste Mission Impossible. Kreeg er gewoon hoogtevrees van
Eens. Halverwege afgezetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:39 schreef Adolecens het volgende:
Gisteravond ook een butfilm gekeken trouwens![]()
True dat. Daarom ook niet elke dag met elkaar slapen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, zoals ik zeg het heeft ook zn voordelen.
je kunt lekker je eigen gang gaan zonder dat je iemand stoort in zn slaap
Dat is wel leuk juist. Net als David "Horatio" Caruso in CSI Miami ( RIP aan de nabestaanden )quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:14 schreef Salatrel het volgende:
Tom Kroes en zn zelfverheerlijking in de MI films
El Camino del Rey zeker?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje in dezelfde categorie:
viezertquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Daarom ook niet elke dag met elkaar slapen.
oja dat is ook vetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje in dezelfde categorie:
Dit account echter niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah en yolo overleefde nog wel zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |