quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee juist niet, ik heb een ijskoude persoonlijkheid.
Doe je wel een beetje voorzichtig met de passagiers?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef Salatrel het volgende:
ik ga met deze mindset aan het werk vanmiddagzal een succes worden
ga je mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig met de passagiers?
Voor mij telt alleen Rollin'.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef Salatrel het volgende:
Ah weer vertraging dus omdat er van alles kapot is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef Salatrel het volgende:
Dat is een onmogelijke opgave.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
wwarom kan ik geen sinasappel schillen zonder er een teringzooi van te maken , fml
Ja waarom niet, ik heb toch een ov kaartquote:
Ik eet nooit sinaasappels omdat ik er niet mee om kan gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
wwarom kan ik geen sinasappel schillen zonder er een teringzooi van te maken , fml
Collega doet het met een mes, net als een appel schillen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
en als ik dan iemand zo zonder kaartje tref dan schreeuw ik zo van: AND IF MY DAY KEEPS GOING LIKE THIS I MIGHT BREAK YOUR FUCKING FACE TONIGHT!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig met de passagiers?
spuit het zo in je oog zeker xDquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet nooit sinaasappels omdat ik er niet mee om kan gaan.
nja, de peren waren op en ik had geen zin in een banaan..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet nooit sinaasappels omdat ik er niet mee om kan gaan.
Oh en omdat ik het ook niet echt heel lekker vind
Dan wordt het met eten wel een puinzooi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Collega doet het met een mes, net als een appel schillen.
Resultaat is prima
Waarom vanavond pas?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en als ik dan iemand zo zonder kaartje tref dan schreeuw ik zo van: AND IF MY DAY KEEPS GOING LIKE THIS I MIGHT BREAK YOUR FUCKING FACE TONIGHT!
Zij wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, de peren waren op en ik had geen zin in een banaan..
quote:
Huh? nee hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan wordt het met eten wel een puinzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |